![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Moss!
Her sitter man og teller ned, bare halvannen time igjen av 2. av 3 nattevakter i helgen, samtidig som jeg konstaterer at det er en måned i dag til jeg forlater Norge for et par års tid... Ønsker alle en strålende søndag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen - her er man tidlig i gang, og forumet levere også i dag. Får sveive i gang noe kaffe og se om søndagsavisen er på plass.
Ha en fin søndag!
![]() |
#3 |
Legal Eagle
|
![]()
Heisann fra Montebello!
Fuglene kvittrer her på Montebello denne morgenen. Jeg er midt i en stim av 40-årslag, og siden dette var i Oslo, overnatter hele familien minus katten hos moren min. Barnevakt og hotell i ett. Utpå formiddagen en gang er vi lovet brunch (som det heter på den lokale dialekten). Ha en fin søndag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Oslo vest. Tilbake igjen i Norge etter 2 fantastiske uker i Vietnam, hvor man rakk og forlove seg i tillegg til å oppleve masse. Kom med TG954 fra BKK i dag tidlig, og TG var klart bedre denne gangen enn sist tur jeg hadde med de.
Nå blir det å pakke ut før jeg må komme meg til Fredrikstad for å hente bilen som har blitt passet på de siste to ukene. Ha en fin søndag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen i fra Sandefjord! Dagen går med til pakking og klargjøring for tur med TG955 i morgen til BKK. Ellers blir det nok noen timer ute i det fine været. God søndag alle sammen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. En god frokost er nettopp inntatt, og vi har fått ryddet opp etter gårsdagens middagsselskap.....godt man har oppvaskmaskin
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Her ble det plutselig endring i rutinene, Norwegian følger NSB/Flytoget og legger ned deler av mitt transport nettverk i sommer, 06:55 til SVG har stille og rolig forsvunnet - så nå blir det Flybussekspressen og SAS som tar meg til SVG mandagene fremover - billigere var det også NOK 1249.00 mot normalt hos DY NOK1529.00 - Ellers en rolig søndagsmorgen med Latte (trippel) og New York Times - før Bundefjorden lokker....
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra ytre Romsdal. Svigers har reist, og været ser ut til å bli bra. Tror det blir avslappning og fotball i dag, ja. Lade batteriene til neste arbeidsuke....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger.
Ser ut til at det kan bli sommerlig i dag til en forandring. Og det passer bra, da "The World" skal ligge i Vågen i dag. Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God natt fra Key West, et fantastisk sted! En dag igjen her før det bærer nord til Orlando og noe morro der. Ser også "frem" til å prøve spirit airlines sine big front seat fra MCO-ACY 1 juli :-)
Okt: 11/10 SK BGO-OSL: 14/10 SK OSL-BGO Okt: 28/10 BT BGO-RIX: 30/10 BT RIX-BGO Nov: 2/11 SK BGO-AES: 3/11 DY AES-BGO Nov: 22/11 W6 BGO-GDN: 24/11 W6 GDN-BGO Nov: 25/11 LH BGO-FRA: 27/11 LH FRA-BGO Des: 12/12 SK BGO-ARN: 14/12 JZ ARN-BGO Jan: 07/1 SK BGO-SSH: 14/1 SK SSH-BGO |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen til fjern og nær!
Solen skinner, jetlagen begynner såvidt å slippe taket. Med 15 timer søvn natt til i går, og dertil veldig lite søvn inatt er nå en lang frokost på terassen unnagjort. Blir en runde bilvask for Audien idag, kanskje en tur på vollen om været holder seg nogenlunde. Æsj, enda en uke ferie - rastløsheten presser seg på!
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God formiddag fra Kristiansund. Den lokale Tahiti-festivalen har bidratt til godt liv i byen i helga. Været er så som så, noe som gir påskudd til indretjeneste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra Boston.
Tidlig oppe (klokka er 6 på morgenen her) og man har vært oppe i 2 timer allerede. Greit å bare holde norsk døgnrytme så langt som mulig. BA leverte varene og man har et håp om å få lagt ut tripreporten på "vanlig" måte, samt å oppdatere med LHR-BOS + bilder i løpet av dagen. Nå blir det snart å finne et sted å spise frokost/lunsj, før man tusler ut for å se hva Boston har å tilby. Retur til LHR i kveld ![]() Ha en fin søndag!
![]() |
#15 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
En søndag uten regn her i østen, som har i stor grad vært tilbrakt på et stort kjøpesenter med masser av lokale familiemedlemmer som har fråtset på mitt kredittkort.
Nå venter en bedre middag før det vel blir noen glass og flasker i aften også! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God søndag fra Maura. Lite planer for dagen, annet enn å være glad for at BA nettopp sendte meg en mail, der de fortalte at jeg skal fly med dem om 54 dager. Godt at de minner en på det, ellers kan man jo lett glemme det.
Ellers har man luftet bookingfingeren, og et nytt OW-selskap skal testes i oktober, sånn at man får de siste poengene man mangler for og få byttet farge på BA-kortet. God søndag ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hei og hopp fra Sandnes!
![]() Solen skinner, fuglene synger, og kamera lenger etter å bli brukt på strand bilder idag. Ha en fortsatt fin dag folkens! ![]()
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God ettermiddag fra Stavanger. Ble sovemorgen etter en koselig liten fest i går med god gang og fritt leide i kjØLeskapet.
Jeg har også vært ute og luftet booking-fingeren og sikret oss en retur vi manglet + søkt opp noen billetter til Paris om noen uker. Må bare få avklart om det blir overnatting privat eller man må gå for hotell.... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndags morgen | LN-VGT | Flyforum | 12 | 13-02-2011 13:47 |
God søndags morgen | Twin Otter | Flyforum | 15 | 19-07-2010 00:07 |
God søndags morgen! | OSL-MRU | Flyforum | 21 | 17-01-2010 22:19 |
God søndags morgen :) | oegranslo | Flyforum | 11 | 19-07-2009 19:45 |