![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da var det søndag igjen. Og hver sjette søndag tilbringer jeg på vakt fra morgenen av. Så da er det bare å ta fram elvis-koppen og fylle den opp med kaffe og sette igang. Begynner å se frem til en etterlengtet fridag på tirsdag. Ha en trivelig søndag alle!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Andorra. Etter frokost blir det å komme seg over til Frankrike igjen og til Ax-3-Domaine hvor dagens målgang er, før det blir å hive seg i bilen og kjøre noen timer vestover igjen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
For en gangs skyld skriver jeg faktisk fra det store utland.
God Søndags morgen fra England. Sitter på hotellet i Hungerford og sjekker opp busstider for London, skal innover dit i kveld etter RIAT. Flyshowet så langt har vært kjempe bra, det beste var definitivt F-22 Raptor, med det franske displayteamet som en god nr 2. Skal utover i dag også, dog med veldig lite batteri på kamera. Etter showet blir det å dra ned til Heathrow, skal bo på Premier Inn der, like ved Threshold 27R mer eller mindre. Håper på å få litt bilder derfra også. Samtidig irriterer jeg meg grønn over at det ikke går noe tog fra Hungerford før 09.41 I går dro jeg 06:41 og kom akkurat til flyshowet i det det startet, 10:00 Kommer med bilder så snart jeg er hjemme Nå er det over til frokost, ha en fin Søndag alle sammen!
![]() |
#4 |
Browncoat
|
![]()
God morgen fra Tananger
Jobb i dag også, men satser på at alle innvolverte blir fornøyd etter denne helgens arbeide. Synes det er greit at det ikke er kjempe fint vær idag ![]() ![]() Men det er ikke så verst heller da ![]() Uansett, ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Kragerø. Siste dag her før jeg drar tilbake til Oslo. Fikk nettopp vite at jeg har kommer inn på jus på Universitetet i Bergen til høsten. Veldig fornøyd med det! Ha en flott dag videre folkens!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Nærsnes. Hjemme fra PEK litt før midnatt, så det ble sovemorgen. Lunsj er inntatt. Nå skal bagen pakkes ut, en omgang med vaskemskin og loggboken føres for første gang siden slutten av mai.
Ha en fin dag.
![]() |
#7 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
I Sandefjord blåser det godt så vi skal hive oss i bilen ned til Vertshuset Sydvesten på Helgeroa for en koselig brunch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra hovedstaden. Det ustadige været bare fortsetter, 1,5 time i parken, så kom skyene igjen. En uke på jobb nå, så et det 3 uker og 1-2 dager ferie. :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Fint søndagsvær i Krsand også! Men det blåser godt!
I ettermiddag blir det ut på familiemiddag med høvdingen som kom hjem fra Spania i går. Blir hyggelig det! Jobb igjen i morgen. Satser på 3 dagers uke og laaanghelg på hytta fra onsdag ettermiddag til søndag. Værmeldingen for de dagene ser foreløpig bra ut. Men man vet jo aldri. Dessuten melder de ikke høyere temperatur enn 18 grader noen av dagene på langtidsvarselet. Jeg tror fortsatt at en ny istid nærmer seg! ![]() Ha en fin søndag alle sammen! Bortsett fra dere i Aalesund, som nok får en bedrøvelig aften! ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
1 nattvakt igjen så er denne helgen over. Prøver beinhardt å prute på Canon D7, men det ser ut som selger ikke vil gi seg, så da blir det ut med 10 laken. Dette skulle innenriksminister og økonomidirektøren i heimen visst
![]() ![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Våknet på Verdens Ende i skikkelig vind - men for et flott vær!!! Nå er det en tur hjemom for å vaske/tørke/pakke tøy som skal være med på tirsdagens reise til italia.
Nå venter grillmiddag i nabolaget - fordel at det er i gåavstand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Jaja! Så ble det en god aften allikevel!!
Ha en trist kveld i Aalesund!! ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
jaja -- 2-2 var vel fair nok .... selv om Tor's hammer nå banker ned .. er ikke sikker på hvem han er forbanna på i dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God kveld fra London. Her sitter jeg 100m unna Heathrow ca (Premier Inn Bath Road) og batteriet på kameraet mitt er tomt for strøm, og lader ligger hjemme. ARGH!
Har møtt masse hyggelige spottere i dag, både med og uten kamera. Virker som det er veldig vanlig å bare sitte med kikkert og notere reg. Så er det hjem til Norge i morgen med SK804 LHR-OSL kl 10:20 Tenker å dra utover slik at jeg er det 08:00
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God natt fra Kristiansand. Vært en tur i Arendal for å se på båter kjøre fort. Ikke helt opplevelsen jeg forventet, seks båter stilte til start, fem startet og tre fullførte. Første, andre og tredjeplass gikk dermed til båter fra UAE.
Fant også ut at det bråker å kjøre bil uten AC i sol på motorveien. Utrolig nok så tapte ikke Sandefjord idag heller! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndags morgen | joamykle | Flyforum | 17 | 26-06-2011 17:02 |
God søndags morgen | LN-VGT | Flyforum | 12 | 13-02-2011 13:47 |
God søndags morgen! | OSL-MRU | Flyforum | 21 | 17-01-2010 22:19 |
God søndags morgen :) | oegranslo | Flyforum | 11 | 19-07-2009 19:45 |