![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Våknet i dag etter min lille middagshvil klokken 18 i går. Viser seg at klokka var MYE mer enn 20 når jeg våknet i dag klokken 09
![]() Jaja, er i hvertfall uthvilt til nok en dag med mye bagasje og pax på Gardermoen, og jeg gleder meg som en unge til å se 747'en til Thai! Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
hehe.. våken er man blitt her i Manchester også.. Skal vel straks tasse ned til frokosten her på SAS-hotellet før man finner ut hva man skal gjøre
![]() ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Godmorgen fra København. Flyver CPH-ARN-PEK-CAN i dag. Med 50 min. connection i ARN, håber jeg at SK lever op til de seneste præcisionsstatistikker :-)
Dog er CA lettet 42 minutter for sent fra PEK, så mon ikke det hele går?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Da er det på tide å få seg noe frokost. Blir en tur på museet med ungene i dag, så får vi se hva degen bringer videre.
Ha en flott dag forumister ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Litt sliten etter igår, hvor jeg aldri kom oss lenger enn til Lorry....hvilket passet meg bra da det da bare var å tusle hjem de få minuttene da man hadde fått nok. Nå venter egg og bacon til frokost, en tur på Sats står på programmet og ellers blir det nok å tilbringe litt tid i sofaen idag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamlebyen! Løfbergs Lila og Søndagsavisa (forhåpentligvis uten bannskap og vold i dag) er dagens start. Deretter brønsj med Mørelaks og eggerøre. En liten spasertur ut? Et mål er også å få satt seg litt inn i Tour de France før dagens sending. Mao: En slitsom søndag
![]() Oppdatering: Herregud dette Tour de France var kjedelige greier. Sovemedisin! Last edited by AirbusTrond; 19-07-2009 at 15:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag (nå som klokken har passert 12) fra hovedstaden.
Her har man hatt en rolig morgen med sen frokost og litt lett surfing på nett. Surfingen resulterte bl.a. i DVD-innkjøp av sesong 1 av noen skikkelig retro tv-serier (A-Team og Airwolf ![]() ![]() Ingen store planer for dagen. Til middag blir det Tom Kha Gai og kanskje en Singha attåt ![]() Ha en fin søndag alle sammen!
Upcoming flights: None Last edited by jcnorway; 19-07-2009 at 12:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God dag!
Jaggu fikk jeg gjort noe listverk igår allikevel. Det første soverommet er helt ferdig og hvis det ikke regner for mye idag, så begynner jeg med å legge parkett på gulvet i den andre garderoben. Må stå ute og sage, derfor værforbehold. Ellers ikke noe på programmet idag.
![]() |
#9 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
17 behagelige i Alpharetta - vinduer er åpnet for å lufte ut litt. Deilig med litt kjølig luft. Nå blir det frokost, så får vi se hva dagen bringer ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Browncoat
|
![]()
God morgen fra Toronto.
Her er man på vei til å sjekke ut før turen går noen "få" meter rett opp i CN Tower. Flyet videre går... *sjekke* ... om over 5 timer, så tidsnød føler jeg ikke at jeg har. Hvor jeg dukker opp finner man ut hvis man leser TRen min ikveld (Nord-amerikansk tid). Ha en fin søndag forumister ![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Chicago.
Lang dag i gaar med sykebesoek til Bloomington IL igjen og rett etter retur hit ble det trippel bursdag for bla. fruen. Godt med ett par Moretti til slutt. I dag derimot gaar ting i sakte tempo. Litt varmere enn i Atlanta, men vi har hatt samme type vaer som der nede. Og som MOW sier, deilig aa kutte AC og ha vinduer aapne. Blir Cubs-Nationals paa TV om kort tid mens kjerringa studerer i spisestua. Deretter litt smaashopping inkludert det ukentlige stoppet paa Peet's |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God søndag aften fra KRS.
Her er man kommet hjem igjen fra hyttetur. Hadde et fantastisk deilig grillmåltid i går. Regnet sluttet ca kl 20, og da kom den blå himmelen frem igjen. I dag har det vært ok vær. Har til og med sjøsatt meg selv. 19 grader i vannet, som virket noe kjølig. Men det gjorde godt for fyllesyken!! Jobb igjen i morgen, men det blir nok noen fridager til uken hvis været blir bra! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndags morgen | joamykle | Flyforum | 17 | 26-06-2011 17:02 |
God søndags morgen | LN-VGT | Flyforum | 12 | 13-02-2011 13:47 |
God søndags morgen | Twin Otter | Flyforum | 15 | 19-07-2010 00:07 |
God søndags morgen! | OSL-MRU | Flyforum | 21 | 17-01-2010 22:19 |