![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Kaldt i Telemark i dag, -18 på frysepinnen. Snart frokost, så får man håpe at temperaturen stiger, slik at det blir mulig med en skitur.
Var til Gardermoen i går med småfly, flott tur! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Beitostølen. Sol og -14 er status akura nå og det blir en skitur etterpå. Et par smø øretter skal i panna i ettermiddag, før kursen settes mot Oslo igjen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
-23 , men har mye ved , egg , bacon , og glad det ikke var jeg som skulle på jobben i dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Bare -19 på Nærsnes, men så bor jeg noe høyere. Snart frokost, så en del indretjeneste. Blir nok en tur ut i løpet av dagen. Også blir det vel noe skiflyging på TV.
Ha en fin dag.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra NSB! Sitter på tog 412 fra Trondheim til Hamar og venter på avgang fra forfrosne Trondheim, men er vel ikke bedre der i sør, har jeg hørt.. -25 etc? Var deiligere der jeg kom fra; Nordland
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Bergen. Straks settes kursen mot det juridiske fakultet for nok en lesedag. Jaja, ha en bedre dag folkens!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Oslo..
Da er man igang med frokosten, mens man har fått fyret opp eplemaskina. Denne søndagen byr ikke på så mye aktivitet, men blir en tur ut i finværet før det blir skiflygning, og fotball på flimreboksen senere idag.. Temperaturmåleren viser -14,5 forøvrig.. Ha en strålende dag.. ![]()
Hjemme bra - borte best / You'll Never Walk Alone Last edited by pgaa; 13-02-2011 at 10:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Majorstuen. Ble vekket kl 08.00 av en kolega som hadde problemer i kulden, så jeg måtte rykke ut og hjelpe han. Temperaturen viste -20 kl 8 noe som ikke er så vanlig her inne i byen, ikke rart han hadde problemer. Ferskt grovbrød er kjøpt inn og frokosten spises i dette øyeblikk. Ellers så skjer det noe på en flyfabrikk i Seattle ommerådet kl 20.00 norsk tid, men om det er roll-out eller firstflighet for 747-8i har jeg ikke helt skjønt. Ellers går nok dagen til indretjeneste og kontorarbeid (uff)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
"stille og rolig" morgen. Ungene har laget frokost, spist og ryddet bort. Og kaffen er øyestraks klar og forum må leses før dagen strarter. Blir en liten tur ut på jobb i dag for noen timer iallefall, så det blir vel noen kroner av det og. Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God morgen fra Sandefjord.
Planen idag er å gjøre noe. Vet ikke hva hekt enda, men jeg skal gjøre det. Ellers så forsvant fadern og lillebror avgårde til Sør Afrika idag, mens vi andre må vent til freddan'. Ute er det kaldt, så tror jeg dropper å bevege meg dit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen fra et småkaldt Alpharetta .. et par minusgrader her også. Jobbhelgen går mot slutten og jeg begynner å se land. Snart frokost, men først mer kaffe ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag - var en tur/retur OSL i morgen, og termometeret bikket ned i -26C på vei oppover E6en på Romerike. Mye mildere hjemme nå, bare -9C og strålende sol. Fortsett god søndag.
![]() |
#13 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God midtpådagen fra Gjelleråsen, etter en lang natts søvn og en god frokost er det litt tv sløving, før jeg skal blåse liv i min stolte blå ganger og komme meg på trening, før det blir middag i Oslobygda med brodern.
Herlig og sløv søndag altså! En god dag til dere alle!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndags morgen | joamykle | Flyforum | 17 | 26-06-2011 17:02 |
God søndags morgen | Twin Otter | Flyforum | 15 | 19-07-2010 00:07 |
God søndags morgen! | OSL-MRU | Flyforum | 21 | 17-01-2010 22:19 |
God søndags morgen :) | oegranslo | Flyforum | 11 | 19-07-2009 19:45 |
God søndags morgen | ENGM RAMP | Flyforum | 10 | 12-11-2006 14:13 |