![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Riktig god morgen fra Oslo!
Ha en fin natt/dag! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ja, god morgen fra Hønefoss, -2,8 og 1026, skyet med underkjølt regn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad morgen fra hovedstaden. Minus 3-4 grader - nesten sydenstemning etter så mange dager med ekstrem kulde. Blir en rolig morgen i heimen, noen timer på kontoret i formiddag og middag hos opphavet i kveld. Ha en strålende søndag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen til alle. Sitter på bussen til OSL nå med -3 på utsiden. Dagen i dag byr på OSL-SXF-OSL-EDI-OSL med LN-NOQ. Fortsatt god helg til dere som har det....
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
...og i Phuket har det blitt ettermiddag, snart klart for passiv overførsel til Krabi, og mandag retur hjem via Dubai. Og Phuket holder som vanlig temp. godt over frysepunktet, vel 30 grader, og skyfritt.
' T-H |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Tananger,
Tidlig opp idag etter "julebord" igår. Variert innhold skal dagen fylles med før arbeidsuka setter inn med SK4615 over til ABZ i ettermiddag. Deretter går kursen med leiebil på A90 ned til Edinburgh for møter i morgen. Deretter blir verden noe usikker i øyeblikket med hvilken airway jeg tar rundt Nordsjøbassenget. Ha en fin dag alle forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra hovedstaden.
Er på plass på kontoret ( ![]() Ha en fin søndag alle sammen!
![]() |
#8 |
Free Luigi
|
![]()
God morgen, snart formiddag.
Opp, opp og se sola på klar blå himmel! Forhåpentligvis, tenker å kjøre et godt stykke ut av byen og ut til "yttersia". Må da være ett sted man kan se sola på en så fin dag som dette ![]() Ellers drømte jeg at jeg fløy i natt. Merkelig hvor ofte det skjer for tiden ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Lovisenberg. Det går stadig framover med pasienten. Er vel snart middag, men har ikke de store forhåpningene etter en uke med en del skral middagsmat. At de i 2010 serverer sagopudding til dessert var ikke venta. :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra København - planen er å lese noen aviser mens man nyter god kaffe i sengen en time eller to fremover. God bedring, Trond!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim
![]() Då er frokosten i ferd med å bli klar, så no er dagen i ferd med å starte her. Litt vind i desse trakter, men ikkje avskrekkande temperatur, ca -1. Det blir nok "sundag" i dag, så her skal det slappes av. Ha ein flott dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Snart lunsj. Ingen frokost idag. Ingenting som MÅ gjøres, men skal vel finne på noe.
Ha en fin dag.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Uppe 1136, åter i säng med brunch och kaffe. Ha en flott dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Jeg er på mimretimen foreløpig og ser på videoer av Concorde på Youtube.
Heldigvis fikk jeg en runde med G-BOAA før den ble pensjonert og det jeg synes var mest spesiellt, var stillheten i flyet etter at vi brøt lydmuren. På turen var det overhodet ikke noe å klage over og jeg møtte også hun som jeg senere ble samboer med i New York. (dette er nå over) Lydnivået kommer veldig godt frem i denne videoen: http://www.youtube.com/watch?v=eUFSs...eature=related
Ha en fantastisk søndag, nå gjør jeg meg klar for en herlig middag på Frognerseteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Boston.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Stavanger.
Da var dagen fullt i gang. Siste del av de innkjøpte møblene fra i går er snart ferdigstillt... Jeg tar med meg ungene om litt og tar turen på kino i dette gråværet/regnværet. Vel, ha en fin søndag forumister ![]()
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra St. Marten. Her er det frokosttid og snart tid for å komme seg ut en tur. Det ser ut som at solen kommer frem i dag, og det gjør jo selvsagt ingen ting!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Gudd ettermiddag fra Snowy Kristiansand!
Her er nettopp noen ostesmørbrød inntatt som dagens første måltid. Nå skal det soves frokost!! Mandag alt i morgen? Argh.... BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Free Luigi
|
![]()
Sola kunne for første gang i år sees på toppen av Kjølen. Så langt kom vi oss dessverre ikke, da formen min ikke er helt på topp. Ble en fin gåtur oppover fjellsiden allikevel, sola hadde fryktelig lyst å komme over fjellene men dette var det "nærmeste" vi så den
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Søndagen er avsluttet med bestilling av noen ungdomsbilletter CPH-OSL t/r på Farmers fantastiske hjemmeside - og selvom SAS har gjort om V-klasse til 25 % har ikke det nådd partner CO ennå, hvor 100 % og "Elite Qualification Point" fåes. Fantastisk!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndags morgen | joamykle | Flyforum | 17 | 26-06-2011 17:02 |
God søndags morgen | LN-VGT | Flyforum | 12 | 13-02-2011 13:47 |
God søndags morgen | Twin Otter | Flyforum | 15 | 19-07-2010 00:07 |