![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ja da er arbeidsdagen her på OSL godt i gang.
Stille og rolig her i dag, så det blir forum og kaffe foreløpig. Ellers vil ettermiddagen gå med til å forberede flytting. Det er jo litt som skal pakkes ned før lasset kjøres. Ha en flott dag, alle sammen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen verden. Her i gamlelandet er det fortsatt grått - men det er oppholdsvær og det er da noe... Kaffe, forum og aviser på morgenkvisten før det blir en treningsøkt og en ny tur på jobben i løpet av formiddagen/ettermiddagen. Ha en bedre søndag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Her borte i vest kom sommeren i dag....82F og straalende sol...det ble plutselig shorts og t-skjorte vaer....og jammen maatte en finne frem sol kremen ogsaa...ser ut som soendagen fortsetter i samme stil....god oppvarming til Hawaii
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
God morgen fra Renaissance London Heathrow Hotel, der jeg fra mitt rom i øverste etasje har utsikt mot den ene rullebanen. Nydelig vær og mye trafikk i dag.
![]() ![]() ![]() ![]() Etter noen timer til foran rullebanen skal jeg inn til sentrum. Ha en fin dag! Last edited by FlightDeck; 13-04-2008 at 08:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
WOW! Det ble en knallbra start på dagen... Kom med flere - mange flere bilder!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
På omtrent samme tid og fra samme hotell for et par år siden ble disse bildene tatt under frokosten.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Denne er det slutt på nå på Heathrow Litt senere ut på dagen på short final 27R (Eastern Perimeter Road) ![]() ![]() ![]() Denne er i dag bmi Da har du fått flere bilder fra LHR EB ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
hehe... Litt bedre kvalitet på dine bilder enn på mine, KGL - men ellers en meget god start på dagen, ja! Akkurat nå passerte Continentals Boeing 767-200 forbi og nå er det en ny Emirates Boeing 777 på gang. Fant ellers ut at SAS er den sjette største operatøren på Heathrow - og det merkes for det er gankse mange MD-er og 737-er som lander og tar av her. Hadde selv en flott tur på Economy Extra med en MD-82 i går. Fløy rett over London City Airport som vi ser her:
![]() TripReport med flere bilder følger! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag. Hurpfh, her er det noen som har ødelagt dagen for noen som stor sett har utsikt til Oslo fengsel - hehe, neida, herlige biler !
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
glad søndag! her går det i Peter Pan på PVR-boksen, og skjortestryking før det blir "fakiren" til STO i morgen tidlig. Å fly 06:30 om morgenen er vel nsten å regne som s/m? Nå skal iPod'en oppdateres og så blir det en lang, deilig dag med familien!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God söndag från Sigtuna!
Regn regn regn och regn avslutar "den stora möta forumister veckan" där jag har stiftat nya "real life" bekantskaper med Speedbird, Martin, MountainDew och The Ticketor samt en tyst medlem och eftersom det är perfekt väder ute för att vara inne i blir det städning av lägenhet och tvätt av kläder istället. Önskar alla forumister en riktigt fin avslutning på veckan! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Även här i grannbyn Märsta regnar det och städas det. Förhoppningsvis blir det en tur ut till aerodromen för lite provskjutning med min nya kamera, en begagnad Nikon D70 som köptes igår
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Grått og kjølig vær på disse kanter. Ingen spesielle planer for dagen, heller. Frokosten er inntatt, det ble bacon, egg og friskpresset blodappelsin idag. En god start på dagen altså!
Det ble en kjempefin avslutning på gårsdagen, Siena Ristorante i Asker var et meget bekjentskap med super mat, super vin, super espresso og en knallgod grappa til slutt. Ja, også var det et ostefat innimellom. Absolutt verdt turen hvis man er på disse trakter og digger italiensk mat. To servitører og to kokker, alle italienere, borger for ekte vare og stemning! Bra! ![]() Ha en fin dag.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Ørestaden og Ama'r. Noe rusten etter nattens eventyr, men nå er snart frokosten klar. Skyet idag, men med sjanse for at det klarner opp. Blir å få gjort litt skolearbeid senere og jeg vurderer å ta meg en spasertur til Flyvegrillen for å få lunch og få brent av noe etanol og få kjenne litt på lukten av jet fuel. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
Kun 4 grader her i Alpharetta, men solen skinner og det ser ut til aa bli en flott dag. Kone, barn og hund skal besoeke svigermor mens jeg skal spraye insektgift og andre morosaker rundt huset (les: Se ManU-Arsenal paa TV)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Idag har jeg sovet riktig lenge. Ok, det ble litt sent i natt også da, men det var deilig å ikke ha noen vekkerklokke som forstyrret skjønnhetssøvnen i dag.
Ingen planer for dagen. Har inntatt sofaen og her tror jeg at jeg blir! I morgen er det jobb igjen! Akk ja..... BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Sliten mann i Mosjøen i dag! Ble en meget meget bra helg. Bysprinten var en stor suksess og benketten/festen etterpå like så
![]() Kjennes godt at jeg bare skal ligge på sofan og se fotball i kveld ja!! E!
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Langt på dag, og nye 9 mil på sykkelen er unnagjort i lette regnbyger. Ser ut til at solen titter frem omsider.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Er det ingen oslo-boere her som har utnyttet det årlige eventementet "Turist i egen by" i dag? Jeg og en kompis hentet gratis oslo-pass på rådhuset i formiddag og besøkte forskjellige severdigheter uten å betale en krone. Var bl.a innom DoGa - Norsk design og Arkitektursenter i Hausmannsgate og en tur oppe i holmenkolltårnet. Fantastisk utsikt og selv om været ikke var på det beste...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ånei, her har vi annet å gjøre enn å så på operahus og rustne slott
![]()
![]() |
#20 | |