Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 17-06-2007, 06:22   #1
sirpjalle
ScanFlyer Mile High Club

sirpjalle's Avatar

Default God søndags morgen

Endelig "helg", nettopp kommet inn døren fra jobb, er trøtt som et H*****, snart på tide og ta kvelden, sove noen timer og dra ungene med ut til Kongeparken kanskje?

Fikk en dårlig avslutning på dagen, bursdagen min, dekket poffa, fikk et hull på siden av dekket, men ikke på utsiden som ofte skjer pga fortauskanter og sånn, men på INNSIDEN, den siden som er "under bilen".

Håper dere alle får en fortreffelig dag.....
Old 17-06-2007, 09:22   #2
SK384
ScanFlyer Dusty

SK384's Avatar

Default Re: God søndags morgen

God morgen fra Alta.

Har litt sløv med å være på scanair den siste tiden, men jeg får prøve å skjerpe meg litt. Alta melder om 10 grader og regn nå på morgenkvisten. Ikke mye sommer med andre ord. Er stiv og støl i beina etter sykkelløp i går ettermiddag. For de lokalkjente så startet vi på fylkesgrensen mellom Troms og Finnmark og endte på toppen av Kvænagsfjellet. Siste bakken er 7 km rett opp.
Old 17-06-2007, 10:50   #3
Utflyttet
Ute på tur

Mornmorn fra Bergen!

Det ble en sein natt i går. Jeg fikk endelig hull på noen problemer i min lille IT-verden, så et anfall av "skal bare" rundt lunchtider ble ferdig klokken to i natt... i dag er det enda mer IT-rydding på planen, så dagen blir nok lang. Ganske fornøyd med at jeg fikk byttet harddisk i laptoppen også i går, og fått en 7200rpm disk i den.

En liten blipp på forumet blir det i kveld og, er et par ting som skal oppgraderes på denne maskinen også. Knapt et halvt minutt nedetid en gang over midnatt, så ikke store krisen.b

-A
Utflyttet is offline   Reply With Quote
Old 17-06-2007, 10:59   #4
ATC-flyradar
Traveler

ATC-flyradar's Avatar

God morgen fra Oslo Nord. Våknet til regn og grått vær. Dagen skal gå til å pleie et svært betent venstre bein.

Ellers blir det å gå igjennom 100vis av bilder fra Zyrich turen denne uken og noen må bearbeides til bruk på mitt eget bildegalleri for meg og andres glede

Ha en god søndag folkens.

Jan

Next flight:
ATC-flyradar is offline   Reply With Quote
Old 17-06-2007, 11:15   #5
ATC-flyradar
Traveler

ATC-flyradar's Avatar

Gartulerer med 33 års dagen sirpjalle

Jan

Next flight:
ATC-flyradar is offline   Reply With Quote
Old 17-06-2007, 11:21   #6
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator

Martin's Avatar

God søndag.

Nå er det ikke lenge før turen settes mot hovedstaden, og Frognerbadet.
Aner ikke hvordan været er der inne, men jeg håper at regnet glimrer med sitt fravær utover kvelden. Jeg er uansett klar for Brian Wilson, etterfulgt av skotske Travis..
Martin is offline   Reply With Quote
Old 17-06-2007, 12:18   #7
AirbusTrond
ScanFlyer Mile High Club

AirbusTrond's Avatar

God dag fra Gamle Oslo. Gårsdagens indretjeneste utgikk pga utventet sol og derpåfølgende uteaktiviteter, dermed står det indretjeneste for tur i dag. Og det må gjøres i løpet av et par timer før besøkende dukker opp...
AirbusTrond is offline   Reply With Quote
Old 17-06-2007, 13:31   #8
Thomas
ScanFlyer Rusty

Morgen fra Florida.

Her på Sunny Isles er det lettskyet og 26 grader på morran. Regner med at det blir nok en dag med smoothie drikking og gjøre minst mulig.
Old 17-06-2007, 13:37   #9
TOS
ScanFlyer Mile High Club

TOS's Avatar

God formiddag/tidlig ettermiddag fra Tromsø! Været er ikke noe å skryte av, men så er det nå ikke på grunn av været vi er bosatt her heller. London i morgen og Manchester på onsdag. Retur torsdag eller fredag.
TOS is offline   Reply With Quote
Old 17-06-2007, 14:20   #10
gustavf
ScanFlyer Mile High Club

Galley Slave
Global Moderator

gustavf's Avatar

Min morgen var lettere preget av at man gårsdagen ble tilbragt som gjest i et bryllup i Stjørdalen. Som seg hør og bør ble det servert både vått og tørt, av både innkjøpt og egenprodusert kaliber. På den annen side, med tanke på at både karsk og maltøl stod på menyen så var formen rimelig bra.

Deretter gikk turen med SAS til Gardermoen og Oslo. Først var det kø ved innsjekkingsautomatene (men allikevel langt bedre enn for de som valgte skranke). Gaten var betjent av en person, så der var det ny kø. Så var det å sette seg på noe som vel må være nordeuropas trangeste flysete, økonomiradene på SAS sine -700 i europakonfigurasjon. Serveringa var kaffe, men gårsdagen tatt i betraktning hadde jeg mer lyst på vann. Slik luksus kan man jo bare få kjøpt, så jeg stod over. Endelig på Gardermoen tok det 25 minutter før bagasjen kom og på veg inn i flybussen bestemte sjåføren til SGS at han var så forsinket at han ikke ville ta med de to sise passasjerene og reiste.

Hva er det egentlig slags service SAS har reintrodusert?
Old 17-06-2007, 14:37   #11
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Tilbake i byen etter en fantastisk opplevelse på Kapp i går kveld. Showet "Urbane Totninger" er noe av det beste jeg har sett på noen scene!!! Nå er det like før vi seiler ut fjorden til København. God søndag!!!
EB is online now   Reply With Quote
Reply

Posting Rules