![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mornings fra litt vest for indrefileeten!
To dager igjen til årets riviera og Formel-1 tour ![]() Programmet er tøft og strekker seg over snaue to uker, så dagen idag blir preget av avslapningsøvelser og lett trening. Skål og ha en fiberrik fredag ![]()
![]() |
#2 |
Flugmaður
|
![]()
Morn morn fra kaia
![]() Fint med bare en jobbdag denne uka, og det er en kort en også! Er jo såpass fint vær i dag at jeg MÅ ta en tur opp i lufta med flyet. MÅ! Skål ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God første sprettedag her fra Skillebekk. Også her på beste vest skinner solen. Får la de gamle passe arvingen frem til vi drar hjemme senere idag. Noen ærend til 17. Mai på planen, eller er målet gjøre minst mulig i dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim
Fikk ordnet OLCI til i morgen -BN1-BN1-BN1 og BN1 står det på boardingkortene mine på App'en ![]() ![]() ![]() ![]() Ønsker alle en flott fredag ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Sola!
T- minus noen timer, så er det helg og kursen blir satt retning et at Agderfylkene! Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#6 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Mallorca - her er det lett overskyet denne morgen - men det er IKKE kaldt for det
![]() I dag får vi besøk av 2 barnebarn (bor i Palma) og vi skal feire 17.mai både med morgenfrokost og senere tog i Palmanova . flott also. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God morgen fra FUnchal. Her er det litt for mye temperstur og sol for at det skal være optimalt å gå så mye som jeg har planlagt idag. Allerede igår gikk jeg til den store marsjmedaljen i denne kuperte byen. Alternativet å bare ligge rundt et pent men iiiiskaldt utebasseng (ikke engang 25 grader) er ikke aktuelt.
Opplevde en helt ny vri da jeg dro fra London igår. En mann i meget pen dress rushet helt bak i flyet og ble forvirret da han så at rad 2 ikke var nest bakerst. Hvor i alle dager hadde de gjort av rad 2? Ha en god en alle som skal omgi seg med mindre vante reisende.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God inneklemt fredag. Snart klar for å bevege seg retning Berger, og noen timers innsats på jobb. Håper det blir en noenlunde rolig dag, med masse stenge firmaer som ikke bruker oss akkurat i dag.
Ellers er det en måned til jeg sitter i et fly igien. Det gleder jeg meg til ![]() Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra studentbyen.
Her blir det et par timer tasting på innlevering før man drar en tur på jobb ikveld. Angrer på at jeg var dum nok til å si ja til den... Etter det er det forhåpentligvis helg, DET er jeg klar for kjenner jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Browncoat
|
![]()
Grynt fra Moss
Her har man klart å komme seg utav senga. Antar at frokosttilbudet er ferdig for i dag, så får holde seg til man skal til en annen del av fylket. Ca midt mellom 3 byer i fylket. Antar mesteparten av dagen går til samvær med familien. Ha en fin dag forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Brigde of Don,
Fint vær over sjøen idag med 4611 som gikk noen minutter før oppsatt tid. Satser på å bli ferdig med møtetaktivitene så tidlig at jeg kanskje greier WF flighten hjem i steden for 4616 et par timer senere siden det er helg igjen. Ha en fin dag folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Hello fra BEG! For en ufattelig herlig, ung og "vibrant" by - anbefales sterkt! I går ble det bl.a. 8-retter med vin til 600,- per person - himmelsk!
Deilig temperatur/vær, folk og mat. Det var også en fornøyelse å fly en liten A319-100 på onsdag i Y med AirSERBIA hvor det ble servert et fullt måltid og påfyll av drikke - kanskje siste gang jeg får oppleve det intra-Europa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God dag fra Oslo. Laaang morgen og bare avslapning på programmet i dag. Får vel ta meg en dusj og komme meg ut så lenge vi har sola her.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jæææææ!!! Siste arbeidsdag før ferie! Kun fire dager til turen går nordover ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag...rettere sagt tidlig kveld fra Snillfjord.
![]() ![]() ![]() Ha en fortsatt strålende dag rundt om. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Fridag og severe CAVOK her hjemme, så har vært en tur i skogen. Gjelder å utnytte finværet før 17.-maiværet kommer ila. morgendagen. Ellers sløvedag med diverse småplukk inkludert gjennomgang av prislister og spesifisering av ny bil. Ha en fin kveld!
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Skillebekk?? Der fikk vi fra Briskeby ikke lov å gå, det var aaaaltfor mye ramp der nede
![]()
![]() |
#19 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Selvpining?
Har selv i området 8 til 14 flighter i løpet av den tiden.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Endelig freddan! | Concorde98 | Flyforum | 16 | 09-12-2016 21:44 |
Endelig freddan som varer til freddan. | ENGM 911 | Flyforum | 33 | 25-10-2013 23:01 |
Endelig: FREDDAN | ENGM 911 | Flyforum | 27 | 06-11-2010 05:47 |
Endelig freddan! | Hickok | Flyforum | 43 | 18-04-2009 16:44 |
Endelig freddan! | Hickok | Flyforum | 24 | 27-02-2009 20:06 |