Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 09-12-2016, 05:12   #1
Concorde98
ScanFlyer Silver

Default Endelig freddan!

God morgen fra deltabyen Lillestrøm. Da var det fredag og tur med SAS sin nye A320neo i kveld. Skal bli bra og prøve den nye maskinen. Ha en fin en alle sammen!
Concorde98 is offline   Reply With Quote
Old 09-12-2016, 05:48   #2
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Default Re: Endelig freddan!

Glad fredag morgen fra Ris. Kundemøter og lunsjarranhement på programmet før det skal bli en rolig og fin kveld hjemme. Ha en flott fredag:-)
EB is offline   Reply With Quote
Old 09-12-2016, 07:07   #3
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Default Endelig freddan!

God morgen fra 13-trikken. Selv om det ikke ble sent i går, så merker jeg litt på formen jeg var ute i går. Ulempen med hyggelig lag. Heldigvis ikke noe en kald cola ikke kan kurere. Eksternt møte hos min reelle arbeidsgiver, så da får jeg droppe casual friday. Ha en fin dag
Old 09-12-2016, 08:56   #4
ForeverSAS
ScanFlyer Gold

God morgen fra Snillfjord.

Regn, og ikke mer å si om den saken annet enn at dagen byr på innendørsaktiviteter. Diverse meldinger som har tikket inn tyder på at man har entret år 27 i livet. Spennende å prøve noe nytt, kanskje det 27 har annet å by på enn nr 26. Nåvel, noen ønsker at jeg byr på kake, men det blir ikke denne uken da såpass mange er opptatt eller bortreist. Moderen dukker visstnok opp ila dagen.

Dagen for min del går i FR24 og håndball. Grusing av russerne hadde vært noe i dag.

Ha en fortreffelig en!

Last edited by ForeverSAS; 09-12-2016 at 09:15.
ForeverSAS is offline   Reply With Quote
Old 09-12-2016, 09:06   #5
Savipix
ScanFlyer Rusty

Savipix's Avatar

Wooohoo!

Fredag och dags för AP Möller avd Göteborgs julfest ikväll som jag skall vara toastmaster för. Är det märkligt att jag dricker!? (I alla fall efter festen!!!)
Savipix is offline   Reply With Quote
Old 09-12-2016, 09:25   #6
learjet
oversheriffmester

Global Moderator

God morgen fra dumpa på Berger

Beveget meg over på andre siden av bygget og er med å sikrer juletrafikken. Har vært et par rimelig hektiske dager for å komme i mål.

Regner med at det roer seg i løpet av dagen. Spørs om man ikke må ta en tur ned til kantina og hente seg en vaffel eller to snart....og gjerne sammen med et par liter kaffe.

God helg!

S
learjet is offline   Reply With Quote
Old 09-12-2016, 09:33   #7
Bergern
ScanFlyer Dusty

Mornings!
Helgen er igang for noen av oss. Blir litt jalla med middag hos den gamle ikveld, foppall og pils i morgen og lutefisk søndag, men det får gå, så hyggelig som det er alt sammen.
God hælj og tjalabais
Old 09-12-2016, 09:47   #8
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

Guten morgen aus Oslo. Kontordag med mytji testing av nye produkter i dag. Så håper jeg det er god lunsj. Og så blir det litt Excel.

Ha en fin en

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 09-12-2016, 10:31   #9
BSSW
Browncoat

BSSW's Avatar

Greetings fra Tananger

Her har man fri, så da har man benyttet seg av muligheten til å få ny gummi i hvert hjørne på leketøyet.
Etter hvert så blir å se på en mail fra et selskap på 2 bokstaver, før det blir å ringe et selskap på 10 bokstaver for å høre om de klarer å gjøre noe med det jeg fikk i mailen.

I motsetning til ForeverSAS så blir ikke kake før i morgen, hvor man da legger et halv dusin på tallet som ble nevnt lenger oppe.
Mistenker på at en svoger da legger ut et bilde på FB med en båt og noen årer som flyr...

Ha en fin dag forumister
Old 09-12-2016, 10:50   #10
AirbusTrond
ScanFlyer Mile High Club

AirbusTrond's Avatar

God dag fra jobben. Her snakker vi mest om litteratur i dag, slik kan det gå når man har fått en forfatter med på laget.

Leiligheten fikk balkong i går, 3,3 kvm er ikke all verden, men når man bor i Indre Oslo Øst er det fint med en sydvent som man kan sitte på. Jeg har fått antydet at jeg trenger soler og hhv sherry- og whiskybord. Med andre ord to stoler og to bord. Spørsmålet i dag er om jeg har fått dør til balkongen eller ikke.

Rolig dag i heimen i kveld, i morgen blir det lutefisklag i samme heim, med eller uten balkong, men med akevitt, i alle fall. Og gul - gul - ertestuing!

Ha en fin-fin fredag !
AirbusTrond is offline   Reply With Quote
Old 09-12-2016, 11:39   #11
kimpe
Jet-setter :)

kimpe's Avatar

Hei fra OSL!

På farten igjen, bussgate til MAN-flyet i dag. Så de hadde fått havregrøt i loungen på TRD, ikke sett det før.

England i helga, så hjem mandag, og tilbake til London onsdag... Bra det er jul snart!

Kim
kimpe is offline   Reply With Quote
Old 09-12-2016, 12:16   #12
Cecilie
ScanFlyer Crusty

Cecilie's Avatar

God dag fra Bodø. Her er dagen allerede på hell, hvis man tenker på dagslyset. Merker det er relativt tungt å ha eksamensperiode i desember, i forhold til mai.
Men hei, heldigvis bare en liten eksamen igjen nå, så er det 2 ukers juleferie.

Må få kommet meg på butikken i løpet av dagen også, men ellers tror jeg bare at jeg blir sittende her og pløye meg gjennom pensum.

Ha en fin fredag.
Old 09-12-2016, 13:43   #13
Henshaw
ScanFlyer Dusty

Henshaw's Avatar

Morn fra studentbyen. Gjorde unna siste eksamen i går som betyr at det er juleferie. Som deltidsjobbende student betyr det jobb 8/10 dager fremover. Ryktes at det blir penger i kassa av slikt

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 09-12-2016, 16:53   #14
robertaas
Helgeturekstremist

robertaas's Avatar

God ettermiddag fra F26 på OSL.

-førstegangflygende forran meg i køen på Fast track, som forrige gang.
-grandiosa og smultringer i gullstua
-20 minutters forsinkelse... så langt. Ikke bra når jeg har en kronglete togferd forran meg og vertshus som stenger om jeg er for sen.
-degradering til bussgate

Livet er hardt

OSL-MUC-CGN-MUC-OSL
OSL-DUB-OSL
robertaas is offline   Reply With Quote
Old 09-12-2016, 17:02   #15
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Strååålende solskinn her i vestsørøst. Men kaldt. Opptil flere kuldegrader da jeg sto opp, men solen hjelper gradestokken opp i rødt område.

Arbeidshelgen er så smått i gang. Pøve å få skrevet et par julekort også. Ikke så mange slike i omløp lenger. Fikk vel tre eller fire i fjor. EB gir seg ihvertfall ikke, og det er bra.

Søster - mer kaffe pls!
Radar Station KGRV3
LN-MOW is online now   Reply With Quote
Old 09-12-2016, 21:35   #16
Concorde98
ScanFlyer Silver

God kveld fra Clarion hotellet på Arlanda. Da fikk vi prøvd SAS sin splitternye A320neo. Flott maskin og hyggelig crew. Sete 1A uten sidepax faktisk, var behagelig å sitte i. Synes lyden var litt forskjellig fra vanlig A320. Likte maskinen godt jeg.
Ønsker alle en fin kveld.
Concorde98 is offline   Reply With Quote
Old 09-12-2016, 21:44   #17
LN-RTP
Aviator Extraordinaire

LN-RTP's Avatar

Quote:
Originally Posted by LN-MOW View Post
Strååålende solskinn her i vestsørøst. Men kaldt. Opptil flere kuldegrader da jeg sto opp, men solen hjelper gradestokken opp i rødt område.

Arbeidshelgen er så smått i gang. Pøve å få skrevet et par julekort også. Ikke så mange slike i omløp lenger. Fikk vel tre eller fire i fjor. EB gir seg ihvertfall ikke, og det er bra.

Søster - mer kaffe pls!
Kuldegrader i sørstatene?
Det er tragisk, du får emigrere lenger sydover. Fint i Florida, 23 varmegrader, litt kjølig, men det får bære seg.
LN-RTP is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules