![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Jess, nå er det etterlengtet langfri og jeg greier nesten ikke å vente på avløseren som kommer 07:00. En kort stopp langs 01R på OSL måtte foreviges. Ha en ultramegasuperduper fredag.
SMASK ![]() ![]() Fly away
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God morgen fra Manila, eller og God Jul... Her er julepynten oppe og julemusikk i gatene...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Morn fra SVG. "Galskapen" skal i dag manifesteres med en t/r CPH. Lander på Kastrup kl 0710 og har retur tilbake kl 1155. Vurderer en tur inn til Kongens Nytorv. Satser på jeg har nok tid til å få meg litt frokost der før jeg returnerer til Kastrup. Har jeg nok tid?
A321 ned og MD80 hjem og det ligger an til to nye registreringer i loggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra hovedstaden!
Sitter på toget til Eidsvoll på vei til OSL for ny tur til NCE. Ellers kan jeg melde om god temperatur i oslo, kanskje 8 grader. Ser ut til at tilknytningsfolket fra Kristiansand foreløpig er i rute så det er gode nyheter! Ha en strålende dag folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Vi er i rute! Hilser fra mor og undertegnede på SK208 sete 1D&F
Sees på Gardermoen!
![]() |
#6 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra SK208 retning OSL. Her er man klar for kortidsferie i NCE.
Ha ha he he ho, de gærne har det godt!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra flytoget på vei mot runde to av Nice-galskapen. Satser på en noe mindre spennende tur denne gangen, forhåpentligvis uten kanselleringer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
G'moorgen! Her i Mosjøen er det 9 grader og sidelengs regn. Ser ut som det kan bli en humpete tur sørover i ettermiddag.
Siste innsats her oppe. En kort overnatting på Galemoen så blir det to Airbusser hjem til Atlanta i morgen tidlig før hanen galer. Jeg HATER avgangstid før klokken 8 ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Klar for ukens innspurt på jobb, før turen går til Hvasser med noen kamerater. Hvor lurt det er å lade opp til et trettiårslag med rikelig øl og brunt brennevin dagen før kan sikkert diskuteres
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra hovedstaden i nydelig vær!
Da har tiden kommet for å reise oppover til Bartebyen for såkalt H-helg, det absolutte høydepunkt under et visst kulturarrangement. Det ser ut til å bli selveste LN-RRL, "Jarlabanke Viking" (den med *A-malingen), som skal ta meg oppover i ettermiddag. Kone og barn sendes til svigers, det er nok like greit. ![]() En god helg ønskes alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Occasional flyer
|
![]()
GM fra flybussekspressen. OSL-NCE i dag Bord for M* lunch og middag er booket, og så retur i morgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Amatør
|
![]()
God morgen fra hovedstaden hvor man er i full gang med alle gjøremål før helga. OSL-PRG-OSL igår kveld gikk smertefritt ilag med flere som var ute på samme ærend. Takk for pilsen i Praha forøvrig!
![]() Ha en fin fredag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra prærien, no news is good news.
![]()
![]() |
#14 | |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]() Quote:
![]() #TGIF |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Mens andre mesker seg i Plus til Nice, så får jeg ta til takke med nok en tur på innland, denne gang hjem igjen. Sitter nå på EVE og venter på flyet, som ser ut til å gå på rute. Jaja, slapp i det minste midtsete denne gangen, så det er da noe. Ser som vanlig ut til at det er stinn brakke, og ingen ledige midtseter.
Ellers ingen planer denne helgen, så det skal bli bra. Får spare energien til neste helg, da Aberdeen skal gjøres utrygg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
De galne har det godt! Hadde et hav av tid. Men gadd ikke traske rundt i byen. Så da ble det metro tilbake til lufthavnen, og nå sitter man og blomstrer i loungen. Regner med to timer her går fort unna!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Superflyer
|
![]()
Mårn mårn fra et regn- og vindfullt trøndelag.
Fresk sykkeltur til jobb i morres, men med nyinnkjøpt regnbukse gikk det som en lek. Idag blir det rolig fredag, mulig jeg ordner med litt Sushi til kveldskos....har ei flaske god Riesling i kjøla som stand-by( om det ikke blir øl da...) ;-) Ha en strålende dag forumister ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
Og hold ut alle som er landbundet denne helgen slik som meg.
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus,
travle dager her i gården , mange av arbeidsdagene er utaskjærs for tiden. Siste ordinære SAS MD80 flyging til SVG kommer snart. Må ut til fygeplassen å forevige dette. I morgen kommer siste MD80 flyging i SAS regi for mitt vedkommende med BC001 fra CPH opp til OSL. vedmodig! ![]() Ha en fin dag folkens |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God lunsj fra NCE hvor jeg står i kø for security. Kom på at jeg er allergisk mot palmer, så da er det bare å hoppe på flyet hjem igjen. 30 min fra av fly til avg og laaaang kø! Stress! Hold igjen flyet, noen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Endelig freddan! | Concorde98 | Flyforum | 16 | 09-12-2016 21:44 |
Endelig er det freddan! | Bergern | Flyforum | 18 | 16-05-2015 00:06 |
Endelig: FREDDAN | ENGM 911 | Flyforum | 27 | 06-11-2010 05:47 |