![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Som seg hør og bør for en skiftarbeider avslutter jeg fredagsvakten 07:00 og skal ikke på vakt før fredag NESTE uke klokken 15:00. God morgen ja, nesten uforskammet våken tross av at frk. Ur sier 04:15. Noen få timer igjen så får man komme seg hjem. Blir en liten tur til Rimi for å fylle opp fruktkurven med noen brune så de er gode og kalde når jeg står opp midt på dagen.
Det er meldt bra vær i Oslo så denne helgen kan bli nokså bra. Ha en utrooooolig fin dag på jobb/skole mens jeg ZZZZzzzZZZzzover.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Goood...kveld fra Houston. Nettopp overvaert the Frequent Flyer Award og jammen fikk SAS med seg en pris med hjem. Men det horer ogsaa til historien at jeg nettopp har forsklart representanten fra SAS om hvordan de kan lage det beste bonusprogrammet. Vel, tidlig opp imorgen for turen gaar med chartered CO 757-300 via PHX til SEA
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen. På vei til OSL og DY372 som tar meg til KRS. Begravelse står på programmet før det blir NSB tilbake til hovedstaden ikveld.
Ha en fin fredag alle sammen!
![]() |
#4 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim
![]() Endelig fredag, jobb først, deretter hyttetur med gode kompiser ![]() ![]() ![]() Ha en strålende dag ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Newcomer
|
![]()
God morgen, skal en tur med sk4104 snart. Blir bra!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
glad fredag. Klar for en spennende dag, med litt møter og litt jobbing med GUI og annet snaddder. Kanskje blirt det en oppdatering av bloggen (www.scanair.no/wp) også i løper av dagen----
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra GA-terminalen.
Her har man blitt plassert med regnskap for dagen. Jaja. Ha en bedre fredag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen
Solen skinner og det er et par minus ute. Her er det fridag og siden barnehagen har planleggingsdag, har jeg to små som henger rundt her. Så det blir nok mye leking parallelt med litt forum lesing og oppfølging her. Ha en trivelig fredag. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Sent i går kveld/natt, sen på jobb idag. Blir derfor en lang dag i dag. Blir nok å komme seg i seng rett etter jobb og få seg et par timer på ryggen før det blir av gårde på jobb igjen i kveld. Men ellers er alt ok! Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag - har vært litt hektisk de siste dagene, både på jobb og i forum-setting. Tid for litt kaffe og jobbrelatert siste timen før lunsj. Ha en fin fredag.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Endelig er dagen kommet. Prosjektet vi har jobbet med den siste måneden er klart for offentliggjøring. Jeg tror de fleste som leser forumet skjønner hva jeg snakker om...
Dette tror jeg blir bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen. Nydelig høstvær her på Nærsnes. Blir endel støvtørking, støvsuging og rydding til utpå ettermiddagen. Må begyne forberedelsene til rakfisklaget den 20/11. Har en Italia- og Englandstur i mellomtiden. Fisk, Ringerikspoteter og lefser blir også bestilt idag. Og i kveld er det julebord sammen med JetBlue m.fl. på Schrøder. Det blir bra! Tror "Kåre Kæpten" stopper opp litt pga. det.
Ha en fin dag.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God formiddag fra Oslo! Siste dag som lærer av "Smakebitkurs" her på Elvebakken vgs. Deilig å slutte kl 14, for så senere fotooppdrag for band på konsert i kveld. Har tro på at dette blir en god helg. Ha en flott dag folkens!
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God fredag fra Ljungbyhed!
Reiser fra Cph til Osl med sk1458 idag for å tilbringe helgen i Oslo med min kjære. Forøvrig også rimelig fornøyd med å ha bestått ATPL teorien idag! God Helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Aberdeen,
Her over er det noe overskyet , men opphold. Full fart for å bli ferdig med oppgavene idag før returen over sjøen med SK4616 sent på ettermiddagen. Da blir det helg som skal nytes til fulle før neste uke barker løs igjen med nye utfordringer. Ha en fin dag og god helg Forumister. Har forøvrig meldt meg inn i det nye forumet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hvor bestiller man skikkelige lefser? Hadde et stykke Jacobs vellagret rakfisk i går, men disse lefsene som finnes i butikken ødelegger litt av måltidet.
![]() Snart klart for fredagskveldsvakt, kanskje min siste. Ellers har jeg nå litt småhåp om at konkurrenten som skal ta over leveransene våre kan ha bruk for en fyr som meg. Så da kan man leve i håpet, i hvert fall. Nydelig hovedstadsvær så man får satse på å bruke beina på store deler av strekningen Gamlebyen-Majorstua. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]() Quote:
Ellers kan du oppsøke et lefsebakeri. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
![]() God morgen fra Toronto. Dårlig med soving i natt, men det bedrer seg nok etter hvert. Tar på å snu døgnet jevnlig, så kroppen henger ikke alltid helt med i svingene. Turisme står for døren i dag, samt innsjekk hos UA for morgensdagens flight. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God middag från Uppsala!
Väskan är packad och jag ger mig snart av till mor och far för lite god mat, sömn och vidare färd till Göteborg imorgon. Solen skiner också ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da er vel Tommy, Someone og gutta snart i Phoenix ... heldige som de er fikk de en skikkelig kjerre - her sett i bedre dager.
![]() ![]() Solfylt morgen i Alpharetta, men kjølig. Går rykter om årets første minusgrader til natten. Her har man tilbrakt morgenen med litt forskjellige gjøremål før arbeidet starter .. T-3 til helg og T-13 til The Wall. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Endelig freddan! | Concorde98 | Flyforum | 16 | 09-12-2016 21:44 |
Endelig er det freddan! | Bergern | Flyforum | 18 | 16-05-2015 00:06 |
Endelig freddan som varer til freddan. | ENGM 911 | Flyforum | 33 | 25-10-2013 23:01 |
Endelig freddan! | Hickok | Flyforum | 43 | 18-04-2009 16:44 |
Endelig freddan! | Hickok | Flyforum | 24 | 27-02-2009 20:06 |