![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Jøss, ingen godmorgen tråd ennå? OK here goes.
God morgen fra BGO. Sitter og venter på SK236, og satser på å få et glimt av LN-NOL når jeg kommer frem. Deretter blir det å sjekke inn på dagens BA-flight, og dra i møte. Skal definitivt bli godt å komme seg på tur til the Sin City igjen. Lenge siden sist nå!
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Her skinner solen, frokoster er fortært og jeg ligger en liten stund etter schedule takket være jeg brukte av-knappen og ikke snooze. Eller skal det bli en interesant arbeidsdag med tanke på at jeg knapt nok jeg bruke en mus eller treffe tastene med høyrearmen etter gårsdagens squash. I kveld blir det definitivt noen øl, så får man innen da finne ut av hvor de skal nytes. God helg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Morgen fra Ryfylke. Her skinner også solen, det er vindstille. Frokosten m/ appelsinjuice er i magen. Venter på skolebussen som skal ta meg til årets første tentamen, nemlig norsk sidemål (Nynorsk). Kvelden skal nytes med avslapping! God morgen, og god helg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Handelsreisende
![]() Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra Haugesund. Endelig fredag og helg. Noe tåke her i dag, men solen er i ferd med å bryte gjennom, og det er meldt om meget bra vær i helga. Lørdag består av fotballcup med guttungen, og når han er levert til moren, hekking i hagen
![]() ![]() God helg alle sammen ![]()
" At 270 km/h , what you see in front of you is already history " Last edited by ClassOne; 17-04-2009 at 08:40. Reason: feilskriving |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Arlanda. Nettopp ankommet gaten til TRD-flighten - ser ganske glissent ut. Natten gikk greit, men jeg liker IKKE Business-stolene til SAS.
Nå boardes det allerede - du verden! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Superflyer
|
![]()
Go morn fra trondheim
Her blåser det litt og regner litt.Deilig med fredag, blir vfler og kaffe til lunsj ![]() Helga går med til flyttesjau og greier..... Ha en strålende dag forumister - og Andreas(LN-MOW) - velkommen til gamlelandet ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by LN-FHU; 17-04-2009 at 08:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God fredag! Sola skinner over Oslo, litt disig dog. Men det blir sikkert en fin dag. Og i ettermiddag kommer barna fra Halden. Shopping står på programmet i morgen, så da er jo helgen i boks.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Vanlig arbeidsdag med høyt tempo og korte frister her i departementet - og i kveld stikker jeg av for en helg i Frankfurt med søsteren min. Lufthansa flyr oss begge veien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
TGIF!!
Tilbake på kontoret etter et par dager på farten! Sikkert nok å ta tak i idag også! Første jeg gjorde var å montere SAS fuglen min og få satt den opp i hylla! Den ruvet godt den! Ikke værst til 69 kr!! ![]() I dag er det dobbel jobbing! Det skal serveres drinker i kveld og natt i tillegg til vanlig jobb! Gleder meg mest til lørdagen jeg! Eller forresten; kjerringa har bebudet vår-rengjøring og borthenging av vintertøyet. Gleder meg mest til søndagen jeg da. Er det rart jeg drikker??? ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus/Tananger,
Nydelig vær her over idag i sørvest. Det planlegges en kort og effektiv dag på kontoret før helgen starter. Planlegger å legge inn en visit til SVG for å avbilde LN-BRR som står helvit utenfor STS hangaren på Sola etter C-sjekk på SNN. Ha en fin dag og god helg alle forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God Formiddag fra Alexandria/Egypt!
Da var endelig Ankerhåndteringen over, og vi er på vei inn til land igjen, forhåpentlig vis mulighet for en fredagspils i kveld, vis vi da ikke må ut til Riggen igjen ![]() Ha en god helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God formiddag denne deilige morgenen. Nå er jeg klar for å gå på jobb, forskøvet arbeidstid.
En frisk morgentur på delvis snødekket skogsvei med bla a en hare på veien, ledet inn til å få se ankomst DY6000 ![]()
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra et solrikt og mildt Nærsnes. Det blir en runde på tomta for å rydde bort endel brukne grener og kvist som er vinterens etterlatenskaper, samt finne andre skader fra vinterens store snøfall. Kanskje det blir tid til en sykkeltur i løpet av ettermiddagen? Vi får se.
![]() |
#15 |
Klovn
|
![]()
god dagen fra cph, her er det blå sol og strålende himmel som vanlig....
gleder meg til en friweekend som skal nytes med utepils på terrassen
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God dag fra hovedstaden!
Bare tre og en halv time igjen til helg ![]() Ha en fin fredag alle sammen! Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er fredag, sola skinner, lønna er på konto, langdistanseruter til OSL lanseres - og attpåtil blir jeg gratulert av CO med ett års medlemskap i OnePass, og at de appreciater min loyalty
![]() En god fredag ønskes alle medforumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Og da får snart unge lovende her ta en tur på lesesalen, før det er housewarming hos en venninne i aften... Ha en strålende dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Gamlebyen! Indretjeneste for andre dag på rad. Rydding fra den ene boden til den andre, mopping... vindusvasken får vente til søndag eller noe. OSL-BKK vil blir vurdert utpå høsten om det blir en realitet !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra WIAS HQ hvor arbeidsdagen på langt nær er over . .. Vakthelg så det blir nok noen timer til forran PC'n
![]() Det er uansett en fin helg, mye som skjer i byen. Bysprint med mye liv og røre! Og jammen skal vi ikke ha en aldri så liten "bordfest" på jobben ![]() E!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Endelig freddan! | Concorde98 | Flyforum | 16 | 09-12-2016 21:44 |
Endelig er det freddan! | Bergern | Flyforum | 18 | 16-05-2015 00:06 |
Endelig freddan som varer til freddan. | ENGM 911 | Flyforum | 33 | 25-10-2013 23:01 |
Endelig: FREDDAN | ENGM 911 | Flyforum | 27 | 06-11-2010 05:47 |
Endelig freddan! | Hickok | Flyforum | 24 | 27-02-2009 20:06 |