![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takker for svar dere til dere tre! Ser nå på et Metro kart at det er veldig mye bokstaver og tall (og farger?). Ser ut til at det er "lettere" en først antatt, bare man følger med på hvilken linje man er på (bokstaven øverst?) og stasjon (tallet under bokstaven?) så burde det gå relativt bra. Mange takk til tipset om WiFi rundt i hele Tokyo også! De oppgir dog på nettsiden at 1 uke koster 2000 yen, men kan ikke si det er noe dyrt for en hel uke
![]() Har også booket meg inn på "Hotel Grand Arc Hanzomon" til 3700kr under hele oppholdet i Tokyo. Er det noen som har erfaringer å dele ang. dette hotellet? Ser det er anbefalt både på Booking.com og TripAdvisor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
*A Gold/OW Emerald
|
![]() Quote:
(Snakker som tidligere expat i Tokyo). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Nå tipper jeg at nattelivet i Tokyo er det siste jeg skal begi meg ut på :P Men stikker gjerne en tur ut for å ta noen bilder av hvordan byen ser ut om natten. Hvilke måter er enklest, raskest og muligens også billigst i forhold til hva man får, å komme seg inn til Tokyo fra Narita? Bor som nevnt på hotellet over, og har vurdert å ta taxi etter bussen/ toget fra flyplassen ankommer byen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Mar 2014
|
![]() Quote:
Keisei Skyliner er veldig greit og ta og har en maxpris en vei på 2470yen, men det er mulig å reservere billett på forhånd til lavere pris, noe jeg sterkt anbefaler. Toget går hver 30 min hvis jeg ikke husker feil. Taxi turen bør så vidt jeg husker også ligge rundt 2000-3000yen. Synes prisen av Skylineren + taxi er helt grei når jeg er litt trøtt og sliten. Har prøvd å dra kofferten på metroen en gang, og det gjør jeg ikke igjen. Mer om Keisei Skyliner: http://www.keisei.co.jp/keisei/tetud.../us/index.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Men, jeg tok også taxi fra Haneda til Narita en gang, det endte på nesten 30000yen, men det var sent på kveld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
*A Gold/OW Emerald
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Skal til Tokyo på senhøsten. Er platinum hos SPG så vurderer Westin Tokyo. Er litt usikker på lokasjonen, men ser ut som at man må ta tog uansett hvor man bor for å komme seg rundt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() Litt off-topic, men er det noen her som vil anbefale oppgradering til Business med OptionTown? Eller som har erfaring for hvor ofte dette går igjennom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Yo fra Japan | 1944vintage | Flyforum | 17 | 20-12-2013 22:04 |
Japan-Bergen-japan | Lennart | Flyforum | 6 | 29-06-2009 19:49 |
Japan / Tokio ? | sail4fun | Reiseforum | 6 | 09-05-2009 11:09 |