![]() |
|
|
![]() |
#1 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg har prøvd et par andre varianter også:
Ceasar Salad: Terningkast 5+ + Fin farge, ser fresh ut + Mye kylling. Sikkert et helt kyllingbryst + godt med parmesan + God dressing, kunne gjerne vært mer - Brødkrutongene kunne være litt sprøere. Var litt seige - Kunne godt tenke meg litt brød&smør til Kyllingsalat med noen runde pasta(?)kuler: Terningkast 3- + Ser fresh ut og smaker fresht + God dressing - Små biter av det meste, veldig store blader crispisalat (som jeg ikke synes så mye om) - Ikke så mye kylling som på caesar salaten. - Hadde vært fint med brød&smør til Sandwich med fetaost: Terningkast 1- - Soggy brød - Hvem fant ut at fetaost gjør seg som eneste ingrediens sammen med noe salat?? - Smakte fælt, styr unna!! Klarte ikke å spise opp engang. Får kun karakter for fremmøte! Sjokolademuffins: Terningkast 6- + Mye og god sjokolade + Myk sjokoladekrem i midten. + Namnamnamnamnamnam - Kunne vært 5 ganger så stor! Flaut og be om 5 stk ![]() Bernard-Massare Musserende: Terningkast 4+ + Grei musserende med frisk smak og fine bobler + Positivt overrasket i forhold till den første musserende de tok inn etter champagnen ble kuttet. - Spark til SAS da en kvart champers koster minimalt mer enn en musserende ![]() Green & Blacks Organic Chocolate: Terningkast 5 + Fås i 2 varianter. En melkesjokolade og en med 70% kakaoinnhold + Nyyyyydelige begge to. - Farlig for sjokoholikere...... Nuvel. Det var alt fra meg for denne gang. Er egentlig godt fornøyd jeg. På korte businessruter før i tiden hvor det ble servert et kaldt måltid i biz, synes jeg faktisk at pluss er et bedre alternativ. Nå kan man jo velge hva man vil ha, istedet for å få en boks med noe røkelaks man allikevel ikke kunne fordra...... BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kan/bør SAS ta en "Austrian Airlines"? - operasjonell diskusjon | fluxie | Flyforum | 16 | 30-09-2014 09:25 |
SAS Wrap vs LH business + lengre reisetid | Peppep | Reiseforum | 5 | 03-03-2014 23:10 |
Småting på BGO | erlingjo | Småprat | 0 | 11-04-2011 19:34 |
Diskusjon av dumping, konkurranse og prising SK-DY (var Tidenes største SAS-kampanje) | Herlov | Flyforum | 40 | 21-08-2010 13:20 |
Mats Jansson vill overföre SAS Danmark-ruter til SAS Norge og SAS Sverige | MD90 | Flyforum | 86 | 12-08-2007 15:11 |