![]() |
|
![]() |
#121 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er det enda mulig å bestille Go en vei og Plus andre veien innenlands i Norge for 10000 poeng? Får feilmelding på sas.no straks jeg velger kombinasjon av Go og Plus...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
EuroBonus Gold
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#123 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ringe sas?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
EuroBonus Gold
|
![]()
Hvis du skal booke bonusbilett Plus og Go så må du ringe 05400 for og booke det! Jeg får feil melding hvis jeg skal fly eks. SVG-OSL-BGO-OSL-SVG i Go/Plus. Du får den feilmeldingen om kabinklasse?
![]() |
#125 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Prøvde SAS Plus t/r NCE og det forsvarte nå prisen dit ned (men har vel noe med at NCE har høy demand av Go og ikke Plus).
Det er nok billigere generelt enn hva SAS Biz var i sin tid og man har nesten alle perks som Biz hadde. Eneste jeg kan se er blokkert midtsete og noe bedre mat. Men maten på Plus er fullt på nivå med LH intraeuropeisk biz og kjøper man LH intraeuropeisk biz så er man dum (som regel har man vel en connection videre fra FRA eller MUC da og da er det noe annet). Jeg tror SK har truffet greit her og innenriks er det uansett en enorm oppgradering og med innenrikslounge på plass i løpet av 2014 vil det nok bli bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Lurer på en ting vedrørende Plus billetter hvor mange dager før avreise kan jeg endre dag? Har tenkt å være der 4 dager men visst været er bra tenker jeg å utvide det til noen dager ekstra
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Plus er full flex så du kan endre når du vil, så lenge det er ledig plass ombord. Det kan imidlertid godt være at bookingklassen du er i ikke er tilgjengelig på den nye flighten og at du da må betale mellomlegget.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
Med de forbehold som TOS ramser opp. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Mellomlegget kan bli ganske betydelig. Hvis du f. eks har fått tak i billigste Plus billett mellom Bergen og Oslo og så endrer den like før avreise kan du risikere at mellomlegget blir opp til ca. 750 kroner. Enda verre er det mellom f. eks London og Oslo. Der virker det som billigste Plus billett koster 1869 kroner, mens det ikke er uvanlig at Plus billetten koster 4204 dagen før. Med andre ord betyr det en differanse å betale på 2335 kroner.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Opplevde det samme selv med billett til AMS. Reisebyrået opplyste om tillegg på nesten €200 for en endring tre dager i forveien.
![]() |
#133 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Da har jeg prøvd å jobbe meg gjennom menyen ved å velge forskjellig hver gang. Har bare smakt hver av dem 1 gang. Så kan jo ha vært uheldig. Er testet i løpet av de 2 siste månedene. Her er min uhøytidelige dom:
Wrap: Terningkast 2 + Varm mat - Lite smak,og skulle gjerne hatt noe kjøtt i den. - Liten, ble ikke mett. Måtte spør etter en sandwich etterpå. - Var kald i midten Roastbiff og potetsalat: Terningkast 5 + Så veldig fresh ut + Smakte bra + Ble mett + Mye kjøtt Sandwich med kylling: Terningkast 4+ + God smak + Saftig + Mye kylling Sandwick med brie: Terningkast 3+ + God smak - Brødet ble oppfattet som litt tørrere enn i kyllingsandwichen Muffins med blåbær: Terningkast 5- + God og saftig + Lekker innpakning Muffins med sjokolade: 4- + Fin innpakning + God og saftig - Ble litt mektig - For mye nugattilignende sjokoladekrem i midten Last edited by Dash; 07-11-2013 at 17:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Hvor ofte har de tenkt å rullere menyen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() Smaken er som baken sies det ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Jeg har prøvd et par andre varianter også:
Ceasar Salad: Terningkast 5+ + Fin farge, ser fresh ut + Mye kylling. Sikkert et helt kyllingbryst + godt med parmesan + God dressing, kunne gjerne vært mer - Brødkrutongene kunne være litt sprøere. Var litt seige - Kunne godt tenke meg litt brød&smør til Kyllingsalat med noen runde pasta(?)kuler: Terningkast 3- + Ser fresh ut og smaker fresht + God dressing - Små biter av det meste, veldig store blader crispisalat (som jeg ikke synes så mye om) - Ikke så mye kylling som på caesar salaten. - Hadde vært fint med brød&smør til Sandwich med fetaost: Terningkast 1- - Soggy brød - Hvem fant ut at fetaost gjør seg som eneste ingrediens sammen med noe salat?? - Smakte fælt, styr unna!! Klarte ikke å spise opp engang. Får kun karakter for fremmøte! Sjokolademuffins: Terningkast 6- + Mye og god sjokolade + Myk sjokoladekrem i midten. + Namnamnamnamnamnam - Kunne vært 5 ganger så stor! Flaut og be om 5 stk ![]() Bernard-Massare Musserende: Terningkast 4+ + Grei musserende med frisk smak og fine bobler + Positivt overrasket i forhold till den første musserende de tok inn etter champagnen ble kuttet. - Spark til SAS da en kvart champers koster minimalt mer enn en musserende ![]() Green & Blacks Organic Chocolate: Terningkast 5 + Fås i 2 varianter. En melkesjokolade og en med 70% kakaoinnhold + Nyyyyydelige begge to. - Farlig for sjokoholikere...... Nuvel. Det var alt fra meg for denne gang. Er egentlig godt fornøyd jeg. På korte businessruter før i tiden hvor det ble servert et kaldt måltid i biz, synes jeg faktisk at pluss er et bedre alternativ. Nå kan man jo velge hva man vil ha, istedet for å få en boks med noe røkelaks man allikevel ikke kunne fordra...... BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Syns kyllingsalaten med Grana Padano var veldig god og som Bizflyer skriver inneholdt den et helt kyllingbryst. Noe av det bedre jeg har spist på korte turer!
![]()
![]() |
#140 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
I går på OSL-FAO-OSL. Pgaa og meg i Plus. Ingen betaling nødvendig for noe. Jeg konsumerte 8 flasker med sprudlevann, 1 stk salat, og 1 stk frokost. Skippet wrap før landing i Oslo. Snacks og mer sprudlevann ble automatisk påfylt når ting nærmet seg tomt.
Med andre ord et serviceinnstilt og fantastisk crew ![]() Thomas |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kan/bør SAS ta en "Austrian Airlines"? - operasjonell diskusjon | fluxie | Flyforum | 16 | 30-09-2014 09:25 |
SAS Wrap vs LH business + lengre reisetid | Peppep | Reiseforum | 5 | 03-03-2014 23:10 |
Småting på BGO | erlingjo | Småprat | 0 | 11-04-2011 19:34 |
Diskusjon av dumping, konkurranse og prising SK-DY (var Tidenes største SAS-kampanje) | Herlov | Flyforum | 40 | 21-08-2010 13:20 |
Mats Jansson vill overföre SAS Danmark-ruter til SAS Norge og SAS Sverige | MD90 | Flyforum | 86 | 12-08-2007 15:11 |