![]() |
|
![]() |
#101 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Sitter i SAS Plus på vei ned til Barcelona nå. Kan melde om at musserende vin er gratis her.
Laksesalat, musserende vin, muffins, sjokolade og kaffe til lunsj. Internett fungerer også utmerket! Fornøyd med SAS Plus! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
Observerte medpassasjerer som forsøkte å spise den i forrige uke. Laksen så ut som den hadde blitt tilberedt for et par uker siden og ligget på kjøl siden det. Smakte sikkert som gjenglemt grevling ![]() Potetgull, sjokkis og cola derimot var prima ferskvare ![]()
![]() |
![]() |
#103 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Problemet er vel ikke at det som serveres i økonomi nå er dårligere enn før (jeg er enig at det er en forbedring bak gardina) - problemet er at denne maten deles gratis ut til betalende fullpris-reisende i bookingklasse C +++, en kraftig degradering av det som var business og ecoextra i Europa før. Innenriks kan jeg vel si at det er blitt en forbedring.
![]() |
#109 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Men nå er jo årsaken til at man droppet biz uansett at såpass få brukte det at det jo ikke var særlig lønnsomt for SAS likevel da... ![]()
![]() |
![]() |
#110 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Så lenge det nesten ikke fantes noen business-passasjerer lenger, er det jo bedre å få finne på noe nytt. Det nærmeste alternativet til Plus var sikkert Economy Extra. Så da kan man spørre seg: Vil man helst ha Economy Extra eller Plus?
Har fløyet Plus en god del og synes det er moro hvordan de aldri slutter å spørre om jeg vil ha noe mer. Maten er riktignok litt varierende og kunne helt klart fått et løft - men konseptet synes jeg er bra på kortere europeiske ruter. Trenger ikke å få mat servert på brett og porselen, jeg. Last edited by FlightDeck; 22-10-2013 at 07:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Enten er det fryktelig mange Plus-passasjerer til Bergen i morgen, eller så er det noe riv ruskende galt her...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Håper virkelig det er noe galt der, Hvertfall for crewet ombord sin del :/
![]() |
#113 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Får av og til opp tilsvarende. Da pleier jeg å bytte nettleser, ofte laster siden greit i annen leser.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har selv opplevd 21 rader med Plus på Bergen-Trondheim, og en rad med GO. Crewet rakk gjennom med både mat og drikke til alle:-)
![]() |
#115 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fløy plus osl-trd.
Var skrubbsulten og rakk såvidt flyet, men ble litt skuffet når det eneste jeg kunne få servert var pringles eller nøtter. Burde jo gå ann å dele ut en ferdigpakket sandwich til en stakkar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Homebrewer
|
![]()
Svar fra SAS CC angående betaling for mousserende, så får vi se hva hva cabin crew rouletten gir på neste forsøk
![]() Quote:
Last edited by Discus; 22-10-2013 at 17:18. Reason: Quote |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det synes jeg var en bra måte fra CR å svare på. Erkjenner feilen, tar action og sørger for at du får et "plaster på såret".
![]()
![]() |
#118 |
SAS Customer
![]() Join Date: Dec 2010
|
![]()
Da ble det i alle fall sprudlende på meg, uten problem, København-Düsseldorf. Enten fordi jeg satt i + eller fordi kortet mitt er svart...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
I det hele tatt irriterer det meg at folk ønsker å betale mer for å få noe mer. ![]()
![]() |
![]() |
#120 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kan/bør SAS ta en "Austrian Airlines"? - operasjonell diskusjon | fluxie | Flyforum | 16 | 30-09-2014 09:25 |
SAS Wrap vs LH business + lengre reisetid | Peppep | Reiseforum | 5 | 03-03-2014 23:10 |
Småting på BGO | erlingjo | Småprat | 0 | 11-04-2011 19:34 |
Diskusjon av dumping, konkurranse og prising SK-DY (var Tidenes største SAS-kampanje) | Herlov | Flyforum | 40 | 21-08-2010 13:20 |
Mats Jansson vill overföre SAS Danmark-ruter til SAS Norge og SAS Sverige | MD90 | Flyforum | 86 | 12-08-2007 15:11 |