![]() |
|
![]() |
#61 |
Homebrewer
|
![]()
Dette handler ikke om luksus, men rett og slett missvisende markedsføring. Det reklameres og skrives at man får velge fritt fra menyen i PLUS uten å betale, men sannheten er jo tydeligvis en helt annen.
Problemet er rett og slett at det informeres alt for dårlig fra SAS sin side når endringer skjer i negativ favør for kundene, slik at man aldri vet hvilke regler som gjelder. I neste tur i PLUS kan det således hende at man også må betale for all alkohol...hvem vet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mamma ba om "sprudlevann" på vei hjem fra Nice på tirsdag. Hun fikk en boks Ramlösa ![]() Hun sa da at hun mente musserende vin, og fikk en flaske servert på bordet. Gratis. Så dette må de jo ha innført i går eller i dag?
![]() |
![]() |
#63 |
Homebrewer
|
![]()
Ja, fikk mousserende på gårsdagens tur men ikke i dag. Crew var flau, men sa det var nye instrukser. Hun anbefalte meg på det sterkeste å sende en klage, hehe
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Fantastisk tragisk.
Det eneste positive her er at det skjedde på ruta fra Nice, der man faktisk får ekte champagne i loungen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#66 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg tipper også at det vil komme begrensninger på hvor mye man kan forsyne seg av menyen ombord også. På enkelte avganger tipper jeg det er dyrere å la folk få forsyne seg av litt av hvert enn å bare servere et klassisk Business-måltid, for ikke å snakke om merarbeidet for crewet ombord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#68 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Dette kan fort bli en del av EuroBonus 2.0.
Ved rekvalifisering til EBS/EBG/EBD vil man få hhv. 1/2/4 wrapsbonger. Disse kommer i stedet for oppgraderingsvouchere, som følge av en undersøkelse der "SAS beste kunder" uttalte at de ikke ønsket oppgraderingsvouchere. Spørsmålet i undersøkelsen var for øvrig: Hva ønsker du mest? 1. At flyet ikke styrter. 2. Å få oppgraderingsvouchere ved rekvalifisering til elitestatus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Har det virkelig blitt en realitet at SAS har begynt å ta betaling for alkohol når det gjelder utenlandsflyvninger i plus i disse dager?
Hvis de gjør det så ser jeg ingen grunn til å fly med SAS i plus i fremtiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Har det virkelig blitt en realitet at SAS har begynt å ta betaling for alkohol når det gjelder utenlandsflyvninger i plus i disse dager?
Hvis de gjør det så ser jeg ingen grunn til å fly med SAS i plus i fremtiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Newcomer
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ifølge SAS sine hjemmesider skal det fortsatt være gratis mat og drikke. Får dere ikke det er det bare å sende klagemail.
http://www.sas.no/SAS-Global/sas-go-...art_SAS%20PLUS |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hadde morgenflyene TRD-OSL på tirsdag og TRD-BGO på onsdag. I frokostboksen var det ikke yoghurt hverken tirsdag eller onsdag. Er vi tilbake til kun rundstykke til frokost igjen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Yoghurt får man kun mellom sør- og Nord-Norge.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Da må Trondheim ha vært definert som Nord-Norge tidligere. Jeg har hatt 22 morgenflighter med SAS ut fra Værnes siden innføringen av GO/PLUS, og på de 20 første har jeg fått yoghurt i frokostboksen. Det er kun på de 2 denne uken jeg ikke har fått det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Jeg fikk yoghurt KRS-OSL tirsdag 15.okt!
![]() |
#78 |
Flysitter
|
![]()
LOL.. Håper jeg flyr på <<Youghurt-klasse>> til Bergen neste gang
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]()
En kollega av meg kom fra LHR i dag og hadde etter sigende drukket musserende i Plus uten å betale for det. Dog vil jeg ikke ta dette som et sikkert utsagn ettersom jeg mistenker at han hadde hatt god tid i loungen på LHR før avgang og prøvesmakt diverse drikkevarer...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Whaaaaat? Skal dobbelsjekkes søndag kveld .....
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kan/bør SAS ta en "Austrian Airlines"? - operasjonell diskusjon | fluxie | Flyforum | 16 | 30-09-2014 09:25 |
SAS Wrap vs LH business + lengre reisetid | Peppep | Reiseforum | 5 | 03-03-2014 23:10 |
Småting på BGO | erlingjo | Småprat | 0 | 11-04-2011 19:34 |
Diskusjon av dumping, konkurranse og prising SK-DY (var Tidenes største SAS-kampanje) | Herlov | Flyforum | 40 | 21-08-2010 13:20 |
Mats Jansson vill overföre SAS Danmark-ruter til SAS Norge og SAS Sverige | MD90 | Flyforum | 86 | 12-08-2007 15:11 |