![]() |
|
![]() |
#141 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Får man plastglass til musserende eller har de Orrefors glassene ombord fortsatt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Plastglass
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Eivind Roald er intervjuet i bc.se om SAS Plus-konseptet:
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Reiste TRD-OSL-BRU-OSL-TRD i Wrap class, og hadde ledig midtsete 3 av 4 segmenter. Sørget for å spise før jeg gikk ombord, så boxer chips ble testet 2 ggr. Første box jeg fikk var så salt at de nesten var uspiselige. Stod "Savagely salted" på dem, men det får være grenser. På retur fikk jeg en box som nesten ikke smakte salt i det hele tatt. Et sted midt i mellom hadde vært å foretrekke, når det er såpass ujevnt mellom pakkene, og ingen av dem er særlig gode så har de litt å gå på i kvalitetskontroll.
Hadde behov for å være kjørbar når jeg landet så det ble skyllt ned med Cola, skulle gjerne testet muserende, men vet ikke hva på menyen som passer bra til, kanskje noen av salatene om det ikke er altfor mye fet dressing på? Får bli en annen gang. Ellers er kombinasjonen kaffe og kvikklunsj en klassiker som ikke skal undervurderes, selv ikke for oss under 35. Servicen fra personalet var på topp på alle 4 flighter, løsningsorienterte og blide hele veien. Vil si at personalets innsats ikke står tilbake for noen annen europeisk C-klasse, resten av produktet derimot er et solid Y+ produkt, men ikke noe mer. Dette burde kanskje reflekteres i booking-klasse så ikke "uvante" passasjerer fra andre land får seg en overraskelse? |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: May 2010
|
![]()
På FRA - CPH i går var det ikke mye å velge mellom i Plus, siden alle setene var tatt, og de gikk fort lens for salat ( som jo hadde vært førstevalget ), og da ble det Wrap på resten bakover. Forresten så skifter de salattypen hver uke, så i går var det røkt laks, mens sist uke var det kyllingsalat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#147 |
Flysitter
|
![]()
Imorgen flyr jeg SK830 i wrap CDG-OSL . Hadde valgt 2f og på de 7 radene som er satt opp på Pluss er det kun 3DEF som har tatt og da har selvsagt noen sosiale folk valgt 2DE for å holde meg med selskap
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#149 | |
Flysitter
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kan/bør SAS ta en "Austrian Airlines"? - operasjonell diskusjon | fluxie | Flyforum | 16 | 30-09-2014 09:25 |
SAS Wrap vs LH business + lengre reisetid | Peppep | Reiseforum | 5 | 03-03-2014 23:10 |
Småting på BGO | erlingjo | Småprat | 0 | 11-04-2011 19:34 |
Diskusjon av dumping, konkurranse og prising SK-DY (var Tidenes største SAS-kampanje) | Herlov | Flyforum | 40 | 21-08-2010 13:20 |
Mats Jansson vill overföre SAS Danmark-ruter til SAS Norge og SAS Sverige | MD90 | Flyforum | 86 | 12-08-2007 15:11 |