![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Kaffe og forum før den lille italieneren tar meg opp til toppen av byen og storveisfint besøk av en flyprater. Nevø på middag i kveld og siden han tar med en ny kjæreste så er det vel sjanse for at onklene må by på bobler.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God dag fra BKK.
Det er langt på dag her og det kjennes at jeg var tidlig i seng ![]() Budet på oppgraderingen gikk min vei selv om det var mail om at budet var lavt og om eg ville justere det. Så nå blir det PAL biz direkte til Cebu. Tenker eg reiser fra hotellet i 23-tiden for en 0130 avgang. Mer spent på hvor mye hotellet i Cebu skal ha for veldig tidlig innsjekk. Nå, litt Paracet og div innkjøp. FQTV
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra oppi i bakken i Oberlech. Kan bli en bra dag i bakkene dette.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God tirsdag fra bortekontoret.
Startet dagen med å ikke helt skjønne hvorfor Strawberry sendte meg mail og takket for oppholdet. Er en stund siden jeg bodde på et jorbærhotell. Hotellet matchet riktignok med det jeg booket i helgen for et "tømme bonuskontoen"-opphold i påsken. Trodde jeg. Har i hvert fall fått tømt kontoen for gamle jordbærpoeng, og vært no-show på hotell for andre gang i mitt liv (første gangen skyldtes snøkaos på OSL, så det ble første gangen det skyldtes egen sløvhet). Var visst vanskelig å se forskjell på februar og april da jeg booket. ![]() Nå noen timer kontorering. ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra kontoret. Ble en ganske røff sesjon i treningsstudioet i dag og litt DXB brent bort. I kveld blir det ut på indisk restaurant og deretter pakke til en liten utenlandstur i morgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() Kald morgen fra Forus igjen. Nede på Klepp viste gradestokken -9 i bilen, mens den utenfor kontoret på Forus viste -7. Men med sol fra skyfri himmel blir det ganske bra å sitte inne på kontoret. Kaffekoppen er full, og PC-en er på. Og transportselskapene lager rot. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() Får se om Bongo har noen gode tilbud |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Joda, hadde gyldig bilett. Men med tanke på hva jeg måtte ut med for å booke om var prisdifferansen til ny bilett minimal. Måtte ut med 2 laken ekstra for å komme meg hjem den dagen...
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus,
En grei start på dagen her over i sørvest , fortsatt med finvær og minus 6 kalde ved kysten. Morgenmøter ferdig i prosjektet , ut over det en møtefri dag. I kveld medlemsmøte i Flymuseet på Sola Kulturhus med interessant tema : Spionfly på Sola |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Hei fra Oslo øst
4 timer til bussen går til OSL, 24 timer til jeg forhåpentligvis er framme i CEI Reisen går via MUC-BKK, på den turen venter et sete (eller seng) foran i A380 Skal bli godt med sol og varme igjen, er jo over 2 måneder siden sist jeg var der. Legen sa jeg burde ta D-vitaminer hvis jeg ikke reiste en ny tur til Thailand i løpet av vinteren, så da var valget enkelt ![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei fra Sandnes. Nydelig kaldt vintervær her i sør/vest. Fortsatt litt hosting og harking på denne kanten. Men man planlegger nok en liten tur ut i finværet snart uansett. Ellers dukket det en aldri så liten jobbreise til Harstad i mars i kalenderen. Det er ikke så mye reising i jobben min. Men en sjelden gang så dukker det opp et behov. Så får vi se om den turen går knirkefritt. ;-)
Ha en fin dag forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Göteborg calling,
Sol och några blågrader på väg till kontoret idag. En hel del smått som skall fixas klart inför nästa veckas resa till Costa Rica och Panama. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Upgrade me....
|
![]()
God ettermiddag fra den 3 verden, også kjent som kulløya. Her har de en flyplass som heter LHR. Policyen med å ansette personell som er mest opptatt av å se ned i en mobiltelefon, eller å snakke på "speaker mode" er tydeligvis poppis her. Dette får selvfølgelig servicen til å blomstre...
Uansett, landet for ikke så lenge siden med en 767-400 (N839MH). Dette er jo en halvveis sjeldenhet. Produsert 37 stykker for bruk som passasjerfly, og 1 som privatjet til noen i sandkassen. Hadde nesten los på Delta One, men den røyk for min del så det ble Delta Premium Select. Var veldig greit faktisk. (flyvertinnen som passet på mitt område pendler sannsynligvis med sopelime) Delta One: Reisefølget endte dog opp der fremme og rapportene var at det var veldig likt SAS C, men litt mer slitt. Så nå testes alskens leskedrikker på Senator Loungen til Lufthansa. SAS har fortsatt tilgang her, fikk også ta med gjest. Fint og rolig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]() Quote:
G'ettermiddag fra solsiden av Asker, her har "mannen i kjøkkenbenken" endelig blitt ferdig og det vurderes en tur i friskluft mens det fremdeles er dagslys. Edit: Ser at Tjab har fløyet nøyaktig samme fly som jeg hadde billett til 7. juni. Ordnet seg heldigvis greit. Dette var noen år siden, den gangen var biz faktisk i veldig bra stand, men det slites jo.. 767-400 er uansett en godbit å ha "i boka". Last edited by KnutW; 18-02-2025 at 14:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God ettermiddag fra det Sørlandske!
Kaldt, men snøen uteblir heldigvis! Bilen på EU kontroll i dag og det gikk heldigvis bra. Kom hjem med SAS fra det tyske søndag kveld. Bagasjen kom ikke til KRS før mandag morgen, men de brukte altså 30 timer på å kjøre ut bagasjen. Det synes jeg er dårlige greier....... Er det rart jeg drikker? København i morgen! Forhåpentligvis er det minst et par flyselskaper som byr på et glass der i løpet av dagen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God aften fra det nordtyske. Første gang på de snaut ti årene jeg har fartet i området her at det ligger noe hvitt på bakken, og startet dagen med -9 på termometeret. Satser på å holde varmen med fyr på peisen og svigerinne som byr på whiskey-smaking. Pleier også å snakke vesentlig bedre tysk etter en liten enhet eller to innabords
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Endelig tirsdag :-) | EB | Flyforum | 11 | 18-06-2024 13:57 |
Endelig tirsdag | EB | Flyforum | 16 | 08-06-2022 06:17 |
Endelig tirsdag.... | EB | Flyforum | 10 | 23-04-2019 23:36 |