Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 23-04-2019, 05:45   #1
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Default Endelig tirsdag....

God morgen fra Ris. Klar for å strakte opp arbeidslivet igjen etter det som må ha vært tidenes beste påskeferie. Arbeidsuken starter i Oslo i dag og i morgen før det blir Røros resten av uken. Ha en bra start på arbeidet du også.
EB is offline   Reply With Quote
Old 23-04-2019, 06:38   #2
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Default Re: Endelig tirsdag....

God morgen fra Hvalstad, her jeg sitter i solskinnet på kjøkkenøya og drikker min espresso. Etter noen dagers pause er det snart klart for L1 og en tur på jobb. Ha en fin dag
Old 23-04-2019, 07:05   #3
Henshaw
ScanFlyer Dusty

Henshaw's Avatar

Morn fra bussen retning Sandvika hvor man også skal finne en L1. Lagt om til sommerdekk, sommerdyne og sommerjakke i løpet av helgen, hvorav de to siste gjør det litt friskt om morgenen enn så lenge

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 23-04-2019, 09:16   #4
Futura
ScanFlyer Gold

God morgen fra Lommedalens morgensol side. Jeg er ikke helt enig i at det er tidenes påskeferie, men tidenes mest uforglemmelige påske kan jeg være med på. Håper å få tatt en bil på EU-Etterkontroll i dag, så håper jeg at jeg har energi igjen til å se litt på noen lys som ikke virker på en annen. På ettermiddagen blir det "sykebesøk" til min far som i går falt på isen på p-plassen på fjellet, besvimte, ble kjørt med ambulanse til legesenteret nede i bygda, før det gikk videre i Ambulansen til Lillehammer Sykehus. Der ble det konkludert med "bare" hjernerystelse og brukne ribben. Men de kan stamme fra da han ble torpedert av en tenåring på Kvitfjell for 3 uker siden.
Ha en frisk og smerte fri dag alle samen.
Futura is offline   Reply With Quote
Old 23-04-2019, 09:16   #5
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

God morgen fra T-banen på vei mot Gaustad. Super Påske her også, og deilig med 2 fulle dager hjemme etter reise.

En bonus er årets først tur til kontoret uten jakke

Men nå, kontorering!

Ha en fin en

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 23-04-2019, 09:27   #6
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

God morgen fra kontoret. Påsken ble som mer eller mindre alle helger - nyyydelig. Rart med det, men selv om man har mot normalt smurt seg som en galning så er man nesten brunere enn etter en tur til Thailand.

Nå er det en del ufrivillig jobb-reising som skal bookes for de nærmeste ukene og det er litt av et puslespill derett komme seg hjem og fyre opp grillen med litt rosa fisk (og muligens samme frage på vinen) i dag.

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 23-04-2019, 11:07   #7
FlyingDutchman
ScanFlyer Silver

God morgen fra Trondheim!
Greit å komme i gang igjen etter flere dager med fri. Klarte å brygge ca 140 liter øl i påska, et nytt rekord med ca 70 liter to dager på rad.
Ikke noe flying med det første dessverre, håper jeg kan slenge meg på en bra kampanje snart, for en privat tur til ett eller annet sted, helst i Asia.

Ha en flott dag!
FlyingDutchman is offline   Reply With Quote
Old 23-04-2019, 13:08   #8
livinspeed
ScanFlyer Blue

God ettermiddag fra det sørlige. Her hadde man bilen på EU der det til min store misnøye ble oppdaget et hull på størrelse med en femmer i bakre side av hver kanal, med dertilhørende 2er-feil, dette blir nok dyrt... Feiende flott med rustgarantier som utgår om man tar service på uavhengige verksteder også, så der stanger man pent i en tjukk vegg.

Ha en finere tirsdag!
livinspeed is online now   Reply With Quote
Old 23-04-2019, 14:15   #9
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

God morgen, ja. Tilbake til t-skjortetemperatur på morgenkvisten, så i dag blir det nok varmt, ja ..

Kona skal på konferanse nede i byen resten av uka, så her hjemme ser vi frem til en fredelig uke. Fri i dag, arbeidsuken starter i morgen.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is online now   Reply With Quote
Old 23-04-2019, 19:22   #10
Ruby
Tomleskolt

Ruby's Avatar

Hepp ettermiddag fra Stavanger. Fortsatt turnus-fri her, helt fram til fredag, men måtte ha oppmøte på Sola for en VTC samt forberedelser for tur.
I morgen går turen til Farsund for å overlevere drifts-lederansvar for en taubane til nye krefter. I samme slengen blir det litt mekking etter gammelt.
Ha en flott aften
Old 23-04-2019, 23:36   #11
roger
Rakettforskar

Quote:
Originally Posted by livinspeed View Post
God ettermiddag fra det sørlige. Her hadde man bilen på EU der det til min store misnøye ble oppdaget et hull på størrelse med en femmer i bakre side av hver kanal, med dertilhørende 2er-feil, dette blir nok dyrt... Feiende flott med rustgarantier som utgår om man tar service på uavhengige verksteder også, så der stanger man pent i en tjukk vegg.

Ha en finere tirsdag!
Har dei lov til det, då? Å nekte garanti om sjekk/service er fylgt? Eller dette gjeld kansje litt utvida garanti det?

Posting Rules