![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad morgen fra hovedstaden. Arbeidsdagen begynner med trening sammen med et par hundre kunder...absolutt en annerledes arbeidsdag. Ellers er det rett og slett fantastisk at solen allerede er på vei opp - det nærmer seg vår! Ha en flott tirsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen ifra et skyfritt Maura. Her ligger alt til rette for nok en nydelig vårdag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Browncoat
|
![]()
Morgen fra Tananger
ATIS sier minus 1 på flyplassen, ikke store forskjellen bort hit ![]() ![]() Dagen idag vil nok gå til å skru litt, og leke litt med Jet-A1 ![]() Dagens ordtak: Ikke glem å skrue opp temeraturen i leiligheten etter å ha vært borte i helgen... ![]() Mens min kontorkamerat sitt ordtak for dagen må være, ikke glem mobilen på jobb... Hmm, koster det mye å ringe til Australia ![]() ![]() Ha en fin dag forumister
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
*Grynt* Da er man kommet seg opp av sengen og konstaterer at jeg er både trøtt og gretten i dag....glimrende start på dagen. Løpetur etter jobb idag for å holde sirkulasjonen i gang frem mot Birken på lørdag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim!
Starter ut med heimekontor, ein visitt hos tannlækjaren før det er inn på kontoret. Antakeleg som ein del andre, er eg og trøtt.... i dag og.... Blir lange kvelder med maling ![]() Vel, "more to come" ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Morgon från Uppsala!
God vet jag inte om jag kan kalla den då förkylningen slog till med full kraft inatt. Nåväl, jag skall nog klara den också. Solen skiner och det ser ut att bli ca 0 grader idag. Ha en bättre dag forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
4 dager igjen til helg, sol fra skyfri himmel og -6 grader i lillestrøm. hurra for tirsdag!
denne dagen bringer absolutt intet til bordet annet enn at den bringer meg èn dag nærmere helg, ferie, ny telefon og sommer! glede! ha en fantastisk dag alle flyforumnerds! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus,
Som BSSW skriver er det fortsatt vinter og minusgrader på morgenkvisten her i sørvest. Bilen måtet de-ices før avreise til jobb i morges. Her blir det en jobbedag uten møter og det skal bli godt å skufe unna noe arbeid. Morgendagen er tid for å sette kursen østover fjellet med SK4002 til prosjektkontoret i Sandvika og FBU. Ha en god dag folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Stocholm i strålende sol. Nok en bra Sasflyging, som gikk noen minutter sen men landet i skarp rute. Utrolig mange svensker som kom inn med TG og som skulle videre til Stockholm. Også dette som forårsaket den lille forsinkelsen.. I alle fall interessant at TG forårsaker transfertrafikk på OSL!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God formiddag fra Hasle. Ny dag med hit og dit, jobb, møter, og nye møter. Utfordringen er å bi tilstrekkelig effektiv i et sånt nomadisk liv...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ble vekket av to Kabel-TV-menn som skulle skifte kabel-TV-kontakten, til en TV jeg jo ikke har, og uten å ha sagt fra på forhånd. Men i badekåpe fikk jeg skrudd skapet fra veggen, og kabel-TV-mennene drog skapet frem - og nå antar jeg jeg har en fancy ny kontakt bak skapet...
En tur på skolen for både heavy lesing og en forelesning - deretter blir det å betale importmoms på 49 DKK og 159 i tollbehandlingsgebyr for noe jeg brandt meg på på ebay - og en treningsøkt i kveld... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God formiddag fra OSL. Sitter og venter på SK4106 til BOO, som boarder straks. Ny uke i Svolvær står på planen. Tydelig at våren er i ferd med å melde sin anmarsj i hovedstaden, i motsetning til på Vestlandet. Hører rykter om at været nordpå er ille, så vi får se hvordan dette går. Ha en flott dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Kristiansund
![]() ![]() Benytter også sjansen til å drive litt egenreklame for et bokprosjekt i anledning Kvernbergets jubileet til Kvernberget i sommer. "Kvernberget 40 år" er ei lita bok jeg (Kvernberget.net) har laget til denne anledningen, og tar for seg historien til flyplassen. "Lansering" i dag ![]() http://www.kvernberget.net/bok.php |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen her vestfra, hvor vi melder om +6 og pent ...
Ikkeno' spesielt paa plakaten i dag, annet enn aa irritere meg over 1/ at amerikanerene starter sommertid to uker foer Europa og 2/ fortsatt manglende koffert ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ahhh..... Endelig sovemorgen!
Opp 10:45 til pent vær. Snart brunch, så stryking av en skjorte eller to før man pakker bagen for en svipptur til PEK. Ha en fin dag.
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Stein: Ingen ORD-ARN tur i april?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Nei, kun en CPH-ORD. Jeg hadde en ARN-ORD på programmet nå i mars, men fikk den byttet i en ARN-EWR.
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da har man kommet seg såpass noenlunde etter en natt med skytteltrafikk mellom bad og soverom...
Nå er det på tide å se igjennom e-post og få jobbet litt før kursen settes mot jobb i morgen tidlig. ![]() Ha en bedre tirsdag ![]()
![]() |
#19 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
Calgary kan melde om noen få skyer og 0 grader.
Sommertiden begynte nå på søndag, noe som fører til mye mindre dagslys på morgenen. Ser forøvrig ut som våren har kommet, meldt 19 grader i dag ![]() Ha en fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag fra hovedstaden.
En hektisk dag på jobb er unnagjort og i kveld skal man prøve å få med seg premieren på "MasterChef" på TV3. Ellers ingen større planer for kvelden. T-10 ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Endelig tirsdag.... | EB | Flyforum | 10 | 23-04-2019 23:36 |
Endelig tirsdag | EB | Flyforum | 31 | 22-08-2017 22:39 |
Herlig. Endelig tirsdag! | Bergern | Flyforum | 19 | 25-05-2016 11:35 |
Endelig tirsdag! God morgen! | Wingman | Flyforum | 34 | 07-04-2009 23:33 |
Endelig fredag - endelig pinse! | EB | Flyforum | 25 | 12-05-2008 14:06 |