![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Best morgen fra Ris. Om en drøy time kommer Oslo Taxi for å ta oss til OSL og sommerferie. Bytter bort regn og gråvær med sol, blå himmel og 30 grader. Spis is - og da helst italiensk:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra havet i området vest om BNN.
Nattevakt og mer nattevakt hele denne uken så min CT-tur som awardfares sender meg varsel om ledige plasser på, går i vasken. Får spare CT'en til midten av Juli om jeg finner en tur på sparket da. Oppfordringen med is-spising er mottatt selv om det blir fra Henning Olsen sitt sortement og ikke italiensk. God uke, og riktig god ferie til de som har det.
![]() |
#3 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Bangkok, ja da var ferien over her og hverdagen er tilbake. Gøy å få befart Siem Reap–Angkor International Airport som ble åpnet i oktober 2023. Veldig lite aktivitet der for øyeblikket, så null kø.
Nå nytes dagens ice Mocha fra café Amazon før det skal handles litt så en kan mekke middag hjemme i kveld. Ha en glitrende flott tirsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Knausen. Litt matpakker skal klargjøres før jeg sitter på med kone ned til Grand Hotell hvor det er en hel dag med skrøner sammen med et par hundre andre shipping-luringer fra resten av verden. Gallamiddag sies det også så gruer meg til onsdag morgen allerede.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Da skal jeg straks begi meg ned togstasjonen hvor et type 3 sett skal ta meg til Drammen i forbindelse med et dagsmøte for hele instituttet. Sov dårlig i natt så jeg ser ikke helt frem til et dagsmøte, men det blir kake til lunch da det er to stykker som skal feires på instituttet, så det blir bra.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus. Klar for nok en nydelig dag i resepsjonen. Ha en fin dag forumister!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings, straks Flytoget fra Asker da den årlige turen med Flypodden til OSL står på agendaen. Så får jeg vel såvidt stikke innom kontoret senere. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God tirsdag fra Parkveien i gråværet. Intervalløkt på mølla unnagjort og det kjennes alltid godt. Nok på to-do listen så det er bare å sette i gang. Ha en fin tirsdag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Fint å få sett litt på fly
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Jåttåvågen,
Business as usual her i prosjektet , det nærmer seg sommerferie i slutten av måneden og det blir bra etter et travelt år. Et par jobbturer øst og vest før det blir ferie. Ha en fin dag folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Newport News. Kollegaen min får lov til å sove litt lenger i dag, da forsinkelser fikk henne inn til Norfolk litt før midnatt. Så da sitter jeg her og kan hjemmekontorere litt. Kanskje trip reporte litt også, før jeg drar til Panera Bread for frokost.
Dagen skal tilbringes i bilen nedover Outer Banks for å ha litt styremøte i Bongo Americas. Vi har blitt ganske proffe på å ha disse i en bil, kjørende rundt en plass som det er fine ting utenfor. Så skal det rundes av i Kitty Hawk før det bærer hjemover i morgen. Comfort Inn & Suites Newport Airport er ikke Buckingham Palace, så jeg gleder meg litt til å dra herfra. Ha en best dag, og god ferie til "Grabbarna Grus"
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Amerikansk er ikke ille den heller ...
![]() ![]() G'morgen .. Litt lavere luftfuktighet i dag, så pelsdotten fikk seg en ordentlig tur. Må passe på litt nå ... Seks timer i bilen i går, men det var verdt det. Ble bilder av SAS i Atlanta og et par andre godsaker også. Kommer noe i bildeforumet i løpet av dagen eller natten. Savner IKKE Atlantas trafikk, dog ... Nå blir det en tur i butikken før døren til VPN-tuinnellen sparkes åpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Endelig tirsdag… | EB | Flyforum | 11 | 21-02-2023 22:16 |
Endelig tirsdag | EB | Flyforum | 16 | 08-06-2022 06:17 |
Endelig tirsdag | EB | Flyforum | 15 | 19-04-2022 17:08 |
Endelig tirsdag.... | EB | Flyforum | 10 | 23-04-2019 23:36 |