![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Snart klar for en liten tur rundt i innlandet. Kunder finnes det over alt:-) Skal se jeg kommer opp i over 10000 skritt i dag også. Ha en bra tirsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
Regner med at du bruker en slags klokke som måler puls og skritt og slikt? Hvordan funker det, ekstra følsomt g-meter, eller bruker den GPS som deler opp i skritt? (Man får vel mye kredit for å ta bussen da ![]() Er det Garmin som lager slike tro? Skulle vel hatt en sånn dings når jeg går med bikkja eller tusler fra bar til bar ved down-Town Fort Lauderdale, få seg litt skritt kreditt men blir nok ikke 10000 på under 4 uker. ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra BKK.
Det ble en travel helg med bookinger, en natt på Radisson GM og reising. Turkish har skjønt det når de har gode kampanje priser tilgjengelig helt frem til avgang. Først nå er man på plass og gårsdagen ankomst med jet-lag og kveldens festligheter så er formen overraskende fin i dag. Blir her i noen dager. God helg Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
Gar du på jobben, eller kun for å holde formen? Hvor mange skritt per kilometer, 1000 kanskje hvis det er en meter per skritt? Må nok kjøpe meg 7-mils støvler for å være konkurransedyktig her. ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
10000 skritt (og det tar ca. 1 1/2 time) er anbefalt lengde...og jeg går mye i jobb og har faktisk ofte telefonmøter gående utenfor kontorene våre. Absolutt for å holde meg i form og sørge for at vekta er stabil. Går sjelden alt på en gang...men sørger for at jeg går mange 15-20 minutters turer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Morgen fra DY740, klar for messe på Stjørdal til helga. Skal fint begå 10 K skritt hver dag iløpet av den kommende uka.
Nå er det rigging for alle penga noen dager!
![]() |
#8 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Her er min fra sist uke - Iphone kan brukes til mye. God morgen forresten
![]() Som dere ser så varierer aktiviteten mye. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. Høyst ordinær arbeidsuke, og ingen reiser. Men været ser i alle fall ut til å være bra noen dager, så får man prøve å få til noen utendørsaktiviteter. Ha en god uke
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra trikken. Solen skinner her i hovedstaden og klar for dagens innsats på jobb. Et lite avbrudd etter lunsj for å få trimmet manken. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God morgen fra turistbussen på vei til Knossos. Skulle sette inn nytt minnekort i ett av kameraene før jeg la meg igår. Kortet fungerte ikke. Det hadde ligget i sekken uten metall rundt seg da jeg var i Tjernobyl. Tilfeldig? Neppe!
Måtte kle på meg og dra til ett av mange nattåpne supermarkeder langs strandpromenaden. De små butikkene blir større og har et utrolig utvalg etter som man går innover. Oppblåsbare badedelfiner, strandmadrasser, sandaler, vann fra mange land, bedre utvalg av sprit enn Vinmonopolet, fersk fetaost, kjøttdisk, vaskemiddel, koster, badetøy og dresser, kjøleskapsmagneter, iPhone-lightere, sexleketøy og til slutt bedre utvalg av minnekort enn Elkjøp. Hørte det var utekonsert med en lokal storhet så jeg tok meg en runde før jeg la meg igjen. Samsung har en app som automatisk registrerer skritt. Pga. minnekortet hadde jeg allerede registrert 5000 skritt da jeg stod opp idag. Ha en god en alle som bare skal hangle med idag.
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Men arbeidsgiver sa uansett at jeg bare måtte holde meg hjemme så får tapet av en dagslønn så være. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
God formiddag fra BGO som stråler i sol - obligatorisk treningsøkt opp Ulriken i dag mao.!
Ellers rimelig fornøyd etter å ha booket en tur til Madagascar, vistnok få/ingen her inne som har vært der etter litt søking her inne (dog flere som har sett filmene, hehe). |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mornings fra rett vestenfor!
Dobbelskift unnagjort og leiebil hentet. Rent-A-wreck skulle ha 1400 for fire døgn og 400km. Gammal tralle, Yrais med 159k på telleren, men under halv pris av de ordinære selskapene. Man er jo ikke dum, for da blir det nemlig mere brennevin på sjåføren. Når han kommer fram til hytta, riktignok. Det har i grunn vært en fin sommer dette her. God blanding av jobb, storby og hytteliv til fjells og kysts. Og enda er det litt igjen å se fram til. Ha en femmenal tirsdag ![]()
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() You got to move it, move it....... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Browncoat
|
![]()
Grynt fra Tananger
Ble sent i seng i natt da denne holdt meg våken med fortelling om en som vasket noen folk for så å blåse noen andre. Her blir det en lang dag, så for vi se om man kommer seg hjem før midnatt denne gangen da... I tillegg så er det fint vær... Sa jeg grynt? Mente selvsagt BLÆH! Ha en bedre dag enn meg forumister ![]()
![]() |
#17 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God formiddag fra 'sølvstuen' på CPH, hvor jeg venter på at en CRJ skal tage mig på en sviptur til TRD, trin 2. i mit visit Norway projekt. Først SVG, nu TRD og så må Bergen vente til næste år!
Alle ønskes en fin-fin dag, men min bliver nok bedst uden skridttæller ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Vann, avmagnetisering og gammastråler har lite med hverandre å gjøre.
![]() |
#19 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Har lenge jaktet på gode priser dit. Pakke eller KLM?
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |