![]() |
|
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
29.01.2014: TG635
Taipei (TPE)-Bangkok (BKK) Thai Airways Airbus 330-300, HS-TBB Economy Taiwan på en uke er ganske ok. Jeg skulle gjerne sett mer av kysten i sør, og kanskje øst, men samtidig var vi der i en lavsesong og det var nokså kjølig på kveldene selv om dagtemperaturen fort kom over 20. Utreisen fra Taipei startet med en effektiv taxitur til flyplassen, innsjekk og tur gjennom sikkerhetskontrollen. Jeg hadde bestemt meg for å sjekke ut Diners Lounge på flyplassen mens reisefølget fikk unna noe shopping. ![]() Loungen var imidlertid en stor nedtur, og minnet om en litt sliten kinesisk restaurant! ![]() ![]() ![]() Flyplassen for øvrig var ganske fin, og det var lett å finne frem. Den ligger et godt stykke utenfor Taipei, men med både høyhastighetstog, busser og taxier som ikke er så alt for dyre, er det ikke noe problem. Flighten til Bangkok startet i ICN og mellomlandet i TPE. Jeg fulgte den et stykke på radaren før den landet og vi fikk gå om bord. ![]() ![]() Jeg fikk et ganske så godt inntrykk av Thai Airways på denne flighten, og fikk ganske god service, grei mat og godt Singha-øl. Airbus-maskinen var ikke full, men det var likevel godt belegg på ruten. ![]() ![]() ![]() ![]() Bra Norgeskart… ![]() ![]() ![]() Vi fløy ut fra Taiwan og over Sør-Kina-havet, der det kan være nokså humpete og mye vind, men i kveld var det rolig, stjerneklart og behagelig. Skimtet Vietnam og Laos før innflyvingen til Bangkok der vi landet omtrent på rutetid. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
OSL-IST-BKK (2013) | SeatBelt | TripReports | 15 | 02-04-2014 11:22 |
TPE-HKG-DPS i C med Cathay Pacific | jcnorway | TripReports | 21 | 14-12-2010 20:09 |
OSL-BKK-DPS-HKG-NRT-CPH-OSL TG-CX-JL-SK | Jarlabanke Vking | TripReports | 23 | 23-08-2009 17:57 |
OSL-CPH-PEK-HKG-BKK-ARN-OSL Del 1 | Chriscross | TripReports | 4 | 20-01-2009 15:43 |
OSL-HKG-TPE-OSL - ønsker forslag og tips | jcnorway | Reiseforum | 21 | 18-09-2008 12:17 |