![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Aug 2014
Location: OSL
Posts: 123
|
![]()
Bare litt tankespinn.. men om Asia er så viktig for «DY» - hvorfor har de da ikke ruter til/fra JFK / FLL til div steder i Asia? Vil tro interessen i Asia for NYC er større enn for Norge.
__________________
Hadde vært EBP etter ei uke på jobb ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,388
|
![]() Quote:
For det første snakker vi da veldig lange ruter fort, dessuten har ikke Norwegian rettigheter å operere de fleste av disse strekkene, hvilket gjør at det ikke er aktuelt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Æ'kke lett å kjøpe nye fly - Allegiant møter utfordringer | LN-MOW | Flyforum | 6 | 25-05-2017 00:54 |
SAS med med tekniske utfordringer i dag | Cockpitview | Flyforum | 24 | 28-08-2015 12:50 |
Nye utfordringer for "the Ticketor" | The Ticketor | Flyforum | 16 | 26-01-2006 08:55 |
SAS satser på Russland (nye kjøp??) | morr | Flyforum | 11 | 18-11-2004 17:56 |