![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Noen ganger er det å være flyhistoriker og flyfreak på en gang ganske gøy
søk på Flyradaren så du kan se strekningen mellom Oslo og Stockholm fra ca kl 17:15 UTC i dag. Der kommer altså den "nye" tilbakevendte LN-RPO kom inn som SK9193, samtidig er Sky på vei fra Bodø og sørover etter å ha vært innom OSl tidligere, og flyet TC-SKU er altså indentisk med søsterflyet ex LN-RPP, og den flyr over -RPO! Disse to forlot SAS samtidig og gikk til Air One i 2002. Og uavhengig av dette har samtidig LN-RPM gått fra ARN til OSL som SK889, og LN-RPN fra OSL til ARN som SK1488 altså -RPM, -RPN, -RPO og ex -RPP , alle er 737-883, i noenlunde samme luftrom samtidig, og alle innom OSL i dag! Jeg synes hvertfall slikt er morsomt, selv om ikke SAS-fly er verdens mest spenned spotterobjekt til enhver tid
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
At SAS ikke alltid er verdens spennende spotterobjekt kan jeg være enig i. Og ja, litt morsom observasjon dette her
![]()
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ah - welcome to Geek City. Love it !!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
På TRD for noen uker siden sto, fra venstre mot høyre: BUC, BUD, BUE og BUG. Glemte selvsagt å ta bilde. Synd BUF har forlatt SAS
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Her i Tromsø hadde vi i begynnelsen av august 2008 en stor ansamling med fly og passasjerer som ikke kom seg til Svalbard pga vedvarende tåke. Slik hadde det seg at både LN-RRE, -RRF og -RRG stod parkert her samtidig. Jeg tok masse bilder og husker jeg syntes det var litt dumt at de ikke stod i alfabetisk rekkefølge og litt nærmere hverandre. De stod jo slik, RRE, RRG og RRF...
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
En ganske normal onsdag på OSL - ganske! | Even92LN | Bilder & foto | 5 | 19-11-2009 21:40 |
Passasjerklager kan være ganske morsomme | TigerBlack | Flyforum | 2 | 26-03-2009 08:57 |
kan det være en by her? | Isbamse | Flyforum | 22 | 15-09-2007 11:51 |
Hvorfor det kan være farlig å være flygeleder! | Tertit54 | Flyforum | 14 | 04-09-2007 22:52 |
OT: Hvorfor være stor når man kan være lykkelig som liten... | G-COLE | Flyforum | 4 | 02-03-2006 22:28 |