![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Her er sakset fra Boarding.
Ganske lystig lesing og helt utrolig hva folk klarer å lire av seg. Som kundebehandler har jeg også hørt det meste, men selv disse her går over det jeg hører til daglig. Avisen The Telegraph har listet opp 20 av de mest sprøe klagene som reisebyrået Thomas Cook har mottatt. De omfatter alt fra skylden for graviditet til kjøp av falske varer fra gateselgere. Man kan reise på ferie og være uheldig ved at man får et skur i stedet for et fem stjerners hotell eller at det viser seg at hotellet ikke var et steinkast fra strande, men en km. Men det er også mange andre klager som reisebyråene får inn. Her er noen av eksemplene som reisebyrået Thomas Cook har mottatt: - Min graviditet som er deres skyld, En kvinne skrev til reisebyrået da hun etter en reise var blitt gravid. Hun hevder årsaken var dobbelseng. - Hadde jeg og min forlovede fått to senger i stedet for dobbelseng, så hadde dette aldri skjedd, skrev kvinnen. Falske solbriller Et par skrev og klaget over at de hadde kjøpt Ray Ban solbriller på gaten for 40 kroner. Deretter fant de ut at de var falske og klaget til reisebyrået. Urettferdig flytid - Det kan ikke være riktig at vi skal bruke ni timer for å komme hjem fra Jamaica bare fordi vi bor i England når de som bor i USA bare bruker fire, skrev et par i sin klage. Uvant fra havet En kvinne skrev og opplyste at ingen hadde opplyst henne at havet utenfor hotellet hun bodde på så var det fisk i havet. Hun hevdet at både hun og barna hennes var bestyrtet. Viva Espana En engelskmann på ferie i Spania skrev klage til reisebyrået da han kom hjem. Årsaken var at det var for mange spanjoler på feriestedet. - Resepsjonisten var spansk. Maten er spansk. Det var rett og slett for mange utlendinger der, skrev klageren. Feil farge på sanden En turist klaget over at sanden på stranden der han hadde feriert var helt hvit da det i reisebrosjyren stod at den skulle være gul.... Alt for varmt - Da er ikke akseptabelt at vi måtte stå i kø utendørs i varmen, uten aircondition, skrev en klager... - Forby toppløs soling En kvinne sendte klage til Thomas Cook fordi det var tillatt å sole seg toppløs på badestranden. - Hele ferien ble ødelagt fordi mannen kun så på toppløse kvinner...." For mye sand En klager mente det var alt for mye sand på stranden...
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Noen blir aldri fornøyde! Jeg har sansen for den med fisk i havet.
![]() ![]() Lenge leve sunn fornuft! ![]()
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tilfeldigheter kan være ganske morsomme :) | Fellowship | Register- og ATC-Forum | 5 | 30-04-2011 00:32 |
En ganske normal onsdag på OSL - ganske! | Even92LN | Bilder & foto | 5 | 19-11-2009 21:40 |
kan det være en by her? | Isbamse | Flyforum | 22 | 15-09-2007 11:51 |
Hvorfor det kan være farlig å være flygeleder! | Tertit54 | Flyforum | 14 | 04-09-2007 22:52 |
OT: Hvorfor være stor når man kan være lykkelig som liten... | G-COLE | Flyforum | 4 | 02-03-2006 22:28 |