![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Ryanair legger ned rutene fra Rygge til Bremen og Milano/Bergamo. Rutene ble åpnet i oktober og november i fjor høst. Bremen og Bergamo vil fortsatt bli tilbudt fra Torp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Det var uventet!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Ikke veldig overaskende. At alle rutene som ble startet skulle overleve tror jeg de færreste trodde. Dog er jeg litt overasket over at Bergamo ryker først. Trodde heller et par av de litt mer "odde" destinasjonene ville få øksen først
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Vel, jeg har en ny request, please, Bologna..
![]() Har GPS så jeg finner Rygge... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Grunnen til at Ryanair la ned rutene til Bremen og Bergamo fra Rygge er for at Rygge har fått en del ruter fra Torp med Ryanair som til f.eks. Weeze, Paris, Dublin. Så har Torp til gjengjeld fått ta ruter fra Rygge som Bremen og Bergamo. Ryanair ønsker å ha ruter både på Torp og Rygge for å holde Norwegian mest mulig vekke. Denne strategien har de lykkes med.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Jeg skal legge meg flat for at jeg trodde Århus og Brussel ville ryke først. Milano overrasker meg noe...
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Aarhus startet 31. mars, mens Bergamo og Bremen har gått siden i høst. Aarhus ryker nok i løpet av noen måneder sammen med flere av de mer odde destinasjonene som startet i forrige uke. Når Ryanair ikke klarer å opprettholde Milano, vil neppe ruter som Eindhoven, Memmingen og Kaunas klare seg.
Last edited by FlightDeck; 05-04-2010 at 16:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
http://forum.flyprat.no/showthread.p...800#post480800
Dette visste vi i februar da. Litt overkill å kjøre samme rute både fra Torp og Rygge. Kanskje Bremen kommer tilbake til Torp? Den ble jo forsøkt flyttet uten suksess. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Som det står i første post, er Bremen flyttet over til Torp allerede.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ryanair legger ned Rygge-Skavsta | FlightDeck | Flyforum | 8 | 06-06-2010 13:50 |
Ryanair legger ned seks Torp-ruter | FlightDeck | Flyforum | 22 | 23-02-2010 18:10 |
Ryanair legger ned 3 ruter fra Torp | foffen | Flyforum | 22 | 11-11-2009 16:35 |
Norwegian legger ned ruter fra Rygge | FlightDeck | Flyforum | 21 | 31-10-2008 09:05 |
Legger ned Rygge - Stansted fra 1/9 | GF1 | Flyforum | 39 | 27-06-2008 15:04 |