![]() |
Ryanair legger ned ruter fra Rygge
Ryanair legger ned rutene fra Rygge til Bremen og Milano/Bergamo. Rutene ble åpnet i oktober og november i fjor høst. Bremen og Bergamo vil fortsatt bli tilbudt fra Torp.
|
Re: Ryanair legger ned ruter fra Rygge
Det var uventet!
|
Ikke veldig overaskende. At alle rutene som ble startet skulle overleve tror jeg de færreste trodde. Dog er jeg litt overasket over at Bergamo ryker først. Trodde heller et par av de litt mer "odde" destinasjonene ville få øksen først
|
Vel, jeg har en ny request, please, Bologna.. :up: Drar på flekken med 10 kg ryggsekkk når prisen er kr 102 t/r inkl kredittkortgebyr på kr. 100....
Har GPS så jeg finner Rygge...;) |
Grunnen til at Ryanair la ned rutene til Bremen og Bergamo fra Rygge er for at Rygge har fått en del ruter fra Torp med Ryanair som til f.eks. Weeze, Paris, Dublin. Så har Torp til gjengjeld fått ta ruter fra Rygge som Bremen og Bergamo. Ryanair ønsker å ha ruter både på Torp og Rygge for å holde Norwegian mest mulig vekke. Denne strategien har de lykkes med.
|
Jeg skal legge meg flat for at jeg trodde Århus og Brussel ville ryke først. Milano overrasker meg noe...
|
Quote:
|
http://forum.scanair.no/showthread.p...800#post480800
Dette visste vi i februar da. Litt overkill å kjøre samme rute både fra Torp og Rygge. Kanskje Bremen kommer tilbake til Torp? Den ble jo forsøkt flyttet uten suksess. |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 18:57. |
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.