![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
Location: På bakken
Posts: 8,283
|
![]()
Ble ikke ER-varianten av -900'en lansert som en arvtager for B752 på medium-strekker (f.eks. ikke trans-atlantisk)?
Kan man peke på noen konkrete årsaker ved maskinen som gjør at den ikke har slått an mer enn de forholdsvis få bestillingene den har fått, eller er det markedsmessige forhold som får ta "skylden"? Det var vel flere som hadde sett for seg at eksempelvis klassiske charter-operatører som Thomson, som har et visst volum med B757 og allerede flyr B738, ville være hete kandidater til denne maskinen. Thomson for sin del fyller i stedet opp parken med nye B738 samtidig som B757 fases ut i slow motion. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Delta kjøper 20 Embraer E190 fra Boeing, samt 40 737-900ER - KANSELLERT | Someone | Flyforum | 3 | 29-04-2016 08:28 |
757 vs 737-900ER | Mjolnir | Flyforum | 13 | 16-05-2011 16:59 |
Boeing flies revised CFM56-7B Evolution nacelle on 737-900ER | Dag Johnsen | Flyforum | 9 | 30-08-2009 18:47 |
737-900ER sertifisert av FAA | LN-MOW | Flyforum | 8 | 23-05-2007 10:58 |
737-900ER rullet ut ... | LN-MOW | Flyforum | 14 | 09-08-2006 22:53 |