![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,463
|
![]()
http://blog.seattlepi.nwsource.com/aerospace/archives/114569.asp
Boeing announced Thursday that its 737-900ER (extended range) has earned type certification from the U.S. Federal Aviation Administration. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Oct 2006
Location: Oslo
Posts: 2,093
|
![]()
Kom vel ikke som en bombe siden det er liten forskjell fra de andre 737NG
![]()
__________________
ThomAAs Flying the Norwegian way ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Jan 2007
Location: Norge
Posts: 1,421
|
![]()
noen som vett når den skal settes i traffik?
er det ikke Lion Air som er Launch customer? noen andre selskap som har ordre på B739ER?? ![]()
__________________
Mine bilder på JetPhotos.net |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Oct 2006
Location: Oslo
Posts: 2,093
|
![]()
Husker ikke når den kommer i trafikk... Men av andre så kommer jeg på Spicejet, Continental, Sky Airlines og GECAS... Det er vel rundt 80 bestillte... Og 60 av de er fra Lion...
__________________
ThomAAs Flying the Norwegian way ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,078
|
![]()
Har Lion begynt å ta levering av denne 900ER?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Silver
Join Date: Jan 2006
Location: Trondheim
Posts: 933
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,355
|
![]()
...men tenk om de hadde fortsatt med 757`n!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Utflyttet
Posts: 7,800
|
![]() Quote:
Edit: Så at 7% var et halvannet år gammelt tall. Med noe høyere pris på fuel, vil forskjellen bli enda større enn 7%. I en presentasjon som CO har laget, kommer 752 med 200 seter ut med 12% høyere fuelburn pr sete enn en 739ER med 180 seter. Noe høyere seteantall enn det man finner i virkeligheten, men forholdet blir det samme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
757 vs 737-900ER | Mjolnir | Flyforum | 13 | 16-05-2011 16:59 |
A380 med EA-motorer EASA&FAA sertifisert | petru26 | Flyforum | 0 | 15-12-2007 16:23 |
737-900ER rullet ut ... | LN-MOW | Flyforum | 14 | 09-08-2006 22:53 |
Sky Airlines kjøper 737-900ER | CK | Flyforum | 0 | 09-06-2006 08:09 |
772LR sertifisert av FAA og EASA | brendas | Flyforum | 1 | 03-02-2006 10:00 |