![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,604
|
![]()
Pemt presentert foran hangaren paa Renton (foto Royal King)
![]() http://www.airliners.net/open.file/1091744/L/ http://www.boeing.com/news/releases/2006/q3/060808b_nr.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
|
![]()
Nice
Ser ut som en... 737 uten øyenbryn og en feilplassert dør...(også winglets da..) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Røyneberg/Sola
Posts: 6,308
|
![]()
Lekkert
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,425
|
![]()
Hmm. Liker ikke den nye døren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,220
|
![]() Quote:
![]()
__________________
\"Når du sitter der og rister i en flyvemaskin, og lengter ned mot jorden og kjæresten din - da er livet til stede....\" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,425
|
![]()
Synes den nest bakerste døren ser mindre ut enn den fremre...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,425
|
![]()
Noen som har bilder/tegninger fra siden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,499
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,425
|
![]()
Synes fortsatt at disse dørene er lavere enn de andre...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,499
|
![]() Quote:
Vet akkurat hvordan det er, og det er ikke noe festlig i det hele tatt, selv på korte turer. Var litt sløv en gang jeg checket inn og fikk "gleden" av å prøve dette på en av SAS sine 321 ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,220
|
![]() Quote:
![]()
__________________
\"Når du sitter der og rister i en flyvemaskin, og lengter ned mot jorden og kjæresten din - da er livet til stede....\" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
ScanFlyer Silver
Join Date: Jan 2006
Location: Trondheim
Posts: 933
|
![]() Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,499
|
![]()
På side 2 i Boeing sin informasjon kaller de det ihvertfall en "Type 2 standard exist"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Silver
Join Date: Jan 2006
Location: Trondheim
Posts: 933
|
![]() Quote:
For litt "koselesing" om forskjellen på exits kan en lese her: FAR Part 25 Sec. 25.813 FAR Part 25 Sec. 25.807 EDIT: korrigerte fra "fire Type II exits" til "fire Type I exits" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,425
|
![]()
Takk... Da sparte jeg en tur til optiker`n...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Alaska rebrander Horizon og bestiller 13 737-900ER | Someone | Flyforum | 3 | 12-06-2011 15:59 |
757 vs 737-900ER | Mjolnir | Flyforum | 13 | 16-05-2011 16:59 |
Boeing 737-900ER - pro & contra | Blubird | Flyteknisk forum | 9 | 16-02-2010 17:04 |
737-900ER sertifisert av FAA | LN-MOW | Flyforum | 8 | 23-05-2007 10:58 |
Sky Airlines kjøper 737-900ER | CK | Flyforum | 0 | 09-06-2006 08:09 |