![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jobber man skift, så jobber man skift - og Joe er oppe og går for å få sendt noen pax avgårde til alle verdens ender en søndag morgen. Alltid gøy med tidligvakt en søndag - og det er gjerne en del trafikk ut av Oslo av festglade mennesker...
Ellers minner vi om at det i dag er St. Nicholas Day - siden jeg bor hjemme denne weekenden fikk jeg min "støvel" fylt med diverse usunne rariteter og en liten gave for første gang på Gud vet hvor lenge. Andre søndag i advent er det også - det nærmer seg jul! Ha en strålende dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det var da tidlig å starte på den! Søndagen starter ikke før man våkner synes nå jeg!
Men grunnen til at jeg skriver er at denne søndagen er Heimevernet 63 år. Det ble opprettet i 1946. Og slagordet til Heimevernet skulle jeg ønske var mer inntakt i dag enn det det var for 5-6 år siden: Overalt - Alltid! På stedet hvil! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
|
![]()
Jepp -- det nærmer seg jul .. her kom juletreet i hus i dag. Tradisjonen her er i sør er at treet skal ut før nyttår, så da må det tidlig inn. Nå står det og akklimatiserer seg i stua, og i morgen får det på finstasen.
Sitter og ser Sir Paul opptre i New York .. meget bra show. På tide å hente seg en øl til ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Som resten av hæren er nå "iblant - innimellom".......no further comments
Last edited by Someone; 06-12-2009 at 03:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
"her eller der - av og til!" BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad 2. søndag i advent. Det 2. lyset er tent og sammen med fyr på peisen er det ganske så hyggelig i heimen. Blir en rolig morgen og formiddag før det blir noen timer på kontoret i ettermiddag. Ha en flott søndag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Da var frokosten unnagjort, så da er det på tide og hive på unger og voksne finstasen før det blir en tur i kirken og barnedåp. Vel, ha en fin søndag forumister! ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen. Dama vekka meg i overkant for tidlig på en søndag, men søvnen er gnidd ut av øya og jeg er klar hva det enn er som venter meg i dag. Tror det blir en tur hjem til foreldrene mine på middag. Ellers ser det jo både grått, og trist ut, ute, så da blir det vel en del innetid i dag
![]() Ha en flott 2. søndag i advent ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God 2. søndag i advent!
Her har man nettopp spist frokost på hotellet i Berlin som bl.a. byr på Champagne for de som skulle ønske det til dagens første måltid ![]() Utsjekk rundt kl 12. Kursen settes etterhvert mot TXL hvor Air Berlin skal transportere oss til OSL. Sete 3C og 3D er plukket på innsjekk. Ha en flott søndag alle sammen!
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Bislett. Merker gårsdagen i kroppen, selv om jeg var relativt behersket i går. Nå blir det litt smårydding hjemme, og se litt sport på TV. En løpetur senere er også planlagt. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God formiddag. Rolig kveld i går, bra dag i dag. Grått, vått og trist ute, men våger meg en tur ut for å trekke litt friskluft senere i dag. ørt litt indretjeneste inkl. kaffe. Ha ein strålande dag.
![]() |
#12 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God dag fra osl.
Tidlig på i dag også. Kjenner man begynner å bli litt sigen. Kjennes med 4 tidlig vakter på rad. Skal bli deilig med et par fridager. Jcnnorway pls check your seats. Ha en fin søndag s |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God søndag!
Då var det nok ein ny morgon, og frokosten er over. No er det bare å finna roen, og slappe av ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra snøfylte Tinn Kommune i Telemark. Her har man tilbragt de siste dagene hos opphavet. Det er alltid godt å komme "Heim til Mor". Nå blir det snart suppe, før turen går til Nordagutu og toget hjemover mot vest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
Her er stor frokost med pannekaker, egg og bacon unnagjort, og står noe som ser ut til å bli en svært livat fotballkamp for døren. Deretter blir det juletrepynting.
-5 ute, så utendørsaktiviteter frister lite. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Kan melde om at setene passet bra
![]() ![]() ![]()
![]() |
#17 | |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]() Quote:
S |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#19 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Da var man hjemme igjen fra hytteturen. 1 time og 50 minutters kjøring i kraftig vind og massevis av regn! Det ble en drøy tur! Men nå er det deilig å være hjemme! Sofa, TV, internett og en Grandi i ovnen! Deeilig!
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fjerde søndag i advent... | EB | Flyforum | 11 | 23-12-2018 14:37 |
Siste fredag i advent... | EB | Flyforum | 9 | 21-12-2018 16:47 |
God søndag | Chriscross | Flyforum | 8 | 02-09-2012 13:56 |
´´Day and night`` 2 Søndag i advent 2010 | andreas97sas | Bilder & foto | 4 | 06-12-2010 07:44 |
God søndag | LN-MOW | Flyforum | 27 | 01-02-2009 23:06 |