![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
*Gjesp* - hjemme fra hockeykamp .. Gwinnett Gladiators tapte for Florida Everglades .. ikke akkurat NHL ... men masse slossing og god underholdning. Litt spesielt med kanadisk nasjonalsang før matchen, men ettersom det neppe på noe tidspunkt av kampen var under 50% kanadiere på isen, var det passende ...
Null grader og klart .. nå venter en rammeavtale .. deretter bingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad søndag. Dagen starter på Idrettshøyskolen før det blir taxi til Vippetangen og deretter seiler vi ut fjorden til København. Retur med SAS Norge i morgen ettermiddag. Ha en bedre søndag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
ENGM 10 minus, det var bittert å vente på Flybussen i Oslo dag tidlig. Alt krymper liksom inn
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Et lite spørsmål til EB, er du alltid tidlig oppe? Du er liksom først på startstreken på morran!
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Sent hjemme igår, sent iseng.. trøtt som en ullsokk idag! Gardermoen bør stenges på Søndagsmorgen, jeg tror personlig det skjer mer på Frya enn her akkurat for øyeblikket.
Drøyt 7000m sikt, lavt skydekke, beinkaldt og webradion går for fulle mugger -nei, nå er det på tide med frokost! 14:30 tar jeg 2 dager fri.. ![]()
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
God morgen godt folk.... Her er dagen godt i gang med kaffe og snus... Når dagen ender 1430 er det aking på agendaen... Ha en flott vinterdag rundt omkring
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Trondheim - en strålende fin og kald dag her oppe.
Har fått slept meg opp og nyter en kopp Starbucks brygget på pose fra hotellrommet i Seattle. Ikke den værste måten å starte dagen på ![]() I dag har sønnen min, som spiller i Byåsen Skolemusikkorps, tenkt å bli Trøndersk mester i korps, så her blir det korpsmusikk for alle penga i daag! VC-10 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Scanflyer Green and white
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God morgen fra "avdeling på fjellet i helga"
-7.2 og strålende sol. Julekort utstyn og alt er klart for en laaaaaaang skitur. Se gjerne på denne linken:http://www.lauvaasen.net/index.shtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God formiddag
Akkurat hjemme etter en natt med lite søvn ombord i CO38. Litt trøtt og sliten etter en så kort tur over dammen. Men veldig fornøyd. Nå skal snuppa hentes hos svigermor før resten av dagen blir tilbragt på sofaen. God søndag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God dag fra Lillestrøm . Støvsuger i dag..
Velkommen hjem Stefan. Du har så rett, hjemturen over dammen kan ofte være i korteste laget.. 6.5 timer med oss sist mandag. Endelig har sovnet, vekket opp med frokost... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Paris, hvor man igjen føler seg bedre etter en runde matforgiftning. Ha en strålende dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det er derfor vinterdagene er kortere enn sommerdagene! Ren fysikk!
![]() Kom hjem til 40 cm snø i innkjørselen kl. 23:30 i går kveld. Nyinnkjøpt snøfreser står klar i garasjen. Den ble ikke levert før etter at jeg måtte dra på jobb forrige lørdag, så nå skal jeg lære meg å bruke den. Ingen bruksanvisning (kjøpt brukt), men jeg ser startsnøret, choken og en trykknapp i gummi til å pumpe bensinen (type gressklipper), så det blir vel en råd. Må vente til etter kirketid med å starte opp, så får vi se hva de forskjellige spakene gjør med dyret. 5 gir forover og to bakover kan jeg tydelig se. Godt å komme hjem igjen. PEK er en spennende by, men når man har sett det meste i løpet av 3 år, så blir 6 døgn i meste laget. Flymuseet nord for PEK er et "must" når man er på de kanter. Man kan faktisk gå inn i Mao's "Air Force 1", en IL-18. Det var en tidsreise bakover i tid! Snublet over en norsk restaurant, "66 grader nord". Den var stengt pga. nyttår (mye var stengt i det hele tatt) så vi får se en annen gang. Ellers går dagen med til utpakking og klesvask samt å gå igjennom en bunke med post. Ha en fin dag.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra avdeling Bislett. Her blir det å fortsette ryddingen, samt ta seg en tur over til de gamle for å hente noe mer stasj samt å spise middag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God formiddag fra Stavanger. 2-3 min til så er det vel det vi kan definere som ettermiddag
![]() Blir en tur ut i dag, levere en del småting til noen som skal en tur over dammen. Må vel få bestillt noen flybilletter og en ferjebillett i løpet av dagen......Ellers ingen planer. Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#15 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God søndag frå Trondheim
![]() Strålande solskinn, minus 5. Bursdagsfeiring står for tur. Ellers skal eg så smått starte prosessen med å pakke til neste vekes skiferie i Austerrike -blir liksom litt tidstrangt med å bu i ein by og jobbe i ein annan.... ![]() Ha ein fin søndag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Go' Søndag!
Her snør det lett ute, men du så deilig det er å være inne. I dag blir det aviser, internett, tv og kanskje litt rydding og vasking hvis tiltakslysten mot formodning skulle komme inn over meg. Time will show!! Det blir iallefall en god biff til middag i dag! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Go Sønda` fra Smøla.
Dagen idag går med til å jobbe litt, samt en familiemiddag i ettermiddag. Ellers intet nytt å melde ![]() Ha en fortreffelig dag ![]() -S
![]() |
#18 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag fra BOO. Ingen god dag her. Var litt for lenge på byen i går og drakk litt for mye, men stemningen var på topp. Blir en rolig kveld her på brakken. Formen er ikke helt på topp, men jeg overlever.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Her tar en det forresten piano, etter "Død Snø" og burger på Fridays med en kompis i går kveld.. Forøvrig en utrolig bra film. Får se hva resten av søndagen måtte bringe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Ute på tur
|
![]()
Rolig dag her så langt, noe smått av system-vedlikehold og så skal det bæres servere.
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag! | Henshaw | Flyforum | 16 | 23-07-2012 08:23 |
God søndag | Discus | Flyforum | 14 | 05-06-2011 21:52 |
God søndag | Someone | Flyforum | 23 | 20-03-2011 23:36 |