Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 21-12-2018, 05:50   #1
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Default Siste fredag i advent...

God morgen fra Ris. Hjemmekontoret er åpnet og her blir jeg i allefall til det nye kjøleskapet er levert en gang før 13:00. Ellers så skal det i kveld for 28. gang markeres at sola snur - vi går mot lysere tider.
EB is offline   Reply With Quote
Old 21-12-2018, 07:47   #2
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Default Re: Siste fredag i advent...

God morgen fra L1, og dermed en type 72 som vanlig. Noen timer på kontoret før en type 74 skal ta meg til Tønsberg for et møte der. Og så begynner juleferien. Dog å avslutte arbeidsuken med å sitte å sløve på toget er jo ganske greit. Juletreet ble også pyntet i går, så her er alt i rute og vel så det. Ha en fin dag
Old 21-12-2018, 07:53   #3
Tjab
Upgrade me....

God morgen fra CCB og Ågotnes. Her ser jeg plutselig horisonten og ett potensial for tilkomst og ferdigstillelse av inspeksjonene.

Det hadde vært innmari greit for å si det pent.

Fuck google, ask flyprat!
Tjab is offline   Reply With Quote
Old 21-12-2018, 08:44   #4
FlyingDutchman
ScanFlyer Silver

God morgen fra Trondheim.

Siste arbeidsdag i år. Blir godt med litt fri, ingen julestress påprogrammet mitt, alt skal foregå julefritt, deilig.

Ha en flott dag alle sammen
FlyingDutchman is offline   Reply With Quote
Old 21-12-2018, 09:00   #5
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

God morgen fra toget. I går var jeg på mitt livs første julekonsert. Min familie hadde jo aldri piano så det var liksom ikke noe vi drev med.

Svigers truet meg imidlertid med. Imellom pinlig kleine partier med Hanne Krogh (man vil nesten slippe en teskje brunt i kalsongene... så ille) var det faktisk bra.

Overraskende bra. Johnny Logan liksom. Jeeez. Foruten Hold Me Now er han jo nokså kul. Har levd litt mer enn de fleste og synger som en sølvstrupe etter 5 Genever og en bit av gammel Gauda.

Jeg synes det var skikkelig bra. Terningkast 5

Neste år vil jeg det samme, men et sted med vesentlig bedre lyd.

Ha en fin en

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 21-12-2018, 12:54   #6
petter380
Powder hound

petter380's Avatar

Quote:
Originally Posted by EB View Post
God morgen fra Ris. Hjemmekontoret er åpnet og her blir jeg i allefall til det nye kjøleskapet er levert en gang før 13:00. Ellers så skal det i kveld for 28. gang markeres at sola snur - vi går mot lysere tider.

Her har man nettopp landet i AKL etter en aldeles strålende tur med SQ fra AMS. Ref. EB så går man mot mørkere tider dagslyset skal nytes den neste måneden, det er sikkert.

Ellers blir det to overnattinger 21.—>22., nå ved AKL og igjen på RAR som er 23 timer bak i tid, dvs. man skal over datolinjen - mega spennende/kult for oss som bor nærme GMT
Old 21-12-2018, 14:20   #7
ForeverSAS
ScanFlyer Gold

God fredag fra Snillfjord.

Etter noen hektiske uker, med mer jobbing enn først planlagt, har undertegnede tatt juleferie frem til 7. januar.
Årets juleferie skal jeg også nyte med den beste samvittighet- for i år har man virkelig fått jobbet for føden, dog har man brent mye energi på å stille opp ekstra også.

Innkjøp av mat, drikke, julegaver og annet ymse er for lengst i havn på denne kanten, så er også gave-bytter og husvask, så nå kan julefreden senke seg over denne flekken på norgeskartet også. Blir nok noen late dager hjemme på sofaen før man etter hvert ser seg oppover til Rennebu- for første gang på 9 år er vi mer enn 3 til bords på julaften, så det blir en hyggelig ny opplevelse.

En fortreffelig en ønskes.
ForeverSAS is offline   Reply With Quote
Old 21-12-2018, 15:11   #8
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Jæjæ .. da var man snart i gang med siste arbeidsdag før julaften. Og julaften jobber man jo, for da slipper kollegene. Her er det som kjent ikke ordentlig jul før 1. juledags morgen. Julaften er jo også en fin dag å jobbe. Lite å gjøre, Donald på Youtube og julemarsipan og klementiner å hygge seg med.

Forberedelsene er i rute. I morgen kommer eldstemann og nykona fra Bellingham så da blir det fullt hus. Ikke helt sikker på om jeg gidder å dra ned for å hente dem, eller om jeg ber dem ta banen opp til endestasjonen. Regner med kaotiske forhold rundt ATL .. det er ikke verdens travleste flyplass for ingenting.

Men nå skal kaffekoppen
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 21-12-2018, 15:18   #9
Gunnar
ScanFlyer Gold

God ettermiddag fra Klepp. Da var man ferdig med jobb for denne gang, og er igjen formelt sett arbeidsledig. Så blir det sikkert litt pes med NAV, men de kan ta seg en bolle til etter juletiden. I morgen reiser vi nordover med Rudolf for en 2 ukers juleferie.
Old 21-12-2018, 16:47   #10
Cecilie
ScanFlyer Crusty

Cecilie's Avatar

God formiddag fra Washington DC. Rolig dag her, bare tusle rundt og ta til seg julestemningen her før jeg setter meg på flyet til Europa i kveld. Ombooket til United og KLM via AMS da SAS har kansellert 925/6 i dag. Skal bli godt å komme hjem nå kjenner jeg

Posting Rules