![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Gäääääääsp! Det borde finnas förbud mot examen på lördag men om 3 timmar skall det skrivas och det skall skrivas bra också!
Mörkt ute och jag har inte brytt mig om att itta på hur vädret är men varlset för dagen säger sol. Nu är det dags att hitta lite kaffe, ha en flott dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen med en sterk Lungo fra Nespresso... Nå settes kursen mot Strømstad for en SPA behandling og litt shopping. Ha en flott lørdag du også!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God midt på dagen fra Bangkok!
Turens siste dag, og i kveld går turen hjem igjen med SK972. Har vært en deilig uke som godt kunne vært lenger!! Nå skal jeg straks sjøsettes i bassenget her!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Oslo! Allerede vært våken i 2 1/2 time. Helt uvanlig til meg og være på en lørdag. Første helg med egen bil, og dermed blir det nok en del handling. Lommeboka lider, men sånn er det
![]() Ellers blir det vel en lørdag fylt av god mat og hygge. Ha en flott dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
Go morn fra Stjørdal
![]() Snart avgang til hyttetur,skal gjøres vinterklar og det skal feires med en øl senere på kvelden. Ha en strålende dag folkens ![]() ![]() Last edited by LN-FHU; 21-11-2009 at 09:15. Reason: ord deling |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ute på tur
|
![]()
God morgen god morgen fra Bergen. I dag er det litt plunder og småærend før dagen avsluttes med julemiddag med venner. Årets regnskap er så godt som lukket, og konklusjonen er så langt at jeg skylder meg selv noen kroner. Ikke dumt det. Juleferien er under bestilling, og det ser ut som jeg kommer til å snarlig holde sete 7E på SK972/973 varmt.
Ha en bedre dag, og måtte pinnekjøttet ditt vært med deg! -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Mer god morgen fra Bergen. Det ser ut til at de verste nedbørsmengdene har gitt seg, og man kan atter ferdes utenfor. I kveld blir det julebord hos en kamerat, og 6-7 sorter juleøl skal testes. Gleder meg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Da er det kaffe som står på agendaen, frokosten er unnagjort. Nå får vi bare se hva dagen bringer..... Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Tromsø!
Da er jobbhelgen i full sving, kaffen er klar og påbegynt og været ser ut til å bli strålende (tru det den som vil)! I kveld er det julebord på menyen med påfølgende arbeidsdag på søndags ettermiddag. Ha en god dag alle sammen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen. Høyrefoten er litt bedre idag, men den hovner opp utover dagen. Egg og bacon kan kanskje hjelpe, først litt kaffe og nettsurfing.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Strålende vær og skyfritt på Nærsnes! Snart egg og bacon til frokost.
Den nye garasjeporten er på plass. Den erstatter den gamle, pill råtne, treporten som var i ferd med å gå i oppløsning. Montøren var fascinert av den ene fjæra som bare hang fast med et nødrop, så det var på tide med noe nytt ja! Nesten lydløs er den også. Bra! Da er årets siste oppgraderingsprosjekt ferdig. Siste, av to, fridag før retur til Chicago imorgen. Ha en fin dag.
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God lørdag! Godt med en fridag etter 10 arbeidsdager i strekk. Gårsdagens Rema-lutefisk var helt kurtant, dog ikke så smakfull som den man kjøper på Flyvefisken på Lilletorget. Men så er prisen også en annen. Pinnekjøtt får vente til 24. desember. Men ribbe kan man spise, den er jo også så billig. Skal på polet og kjøpe Barbera til denne. Blir godt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God dag frå Trondheim
![]() Det blei ein sein start på dagen idag, men det høyrer med når det er helg. God frokost er ferdig, og no får me sjå kva dagen skal inneholde ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Alpharetta, som melder om klarvær og fire grader. Det begynner så smått å lysne, og jeg sitter her med kaffen og er i ferd med dagens første arbeidsoppgaver. Ja, jeg har jobbhelg ... Menmen - det har sine fordeler - dagens match(er) kan nytes relativt uforstyrret her på kontoret.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Då var examen avklarad och på väg hem gick jag förbi mobilbutiken och kunde inte låta bli att delta i ett lotteri. Detta visade sig vara ett genidrag då jag vann en ny iPhone 3GS!
![]() I tillägg till att solen skiner kan det bli en bra dag, nu blir det en tur hem till föräldrarna! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hm, observerte denne fra sofaen. Må vel ut å handle kaker fra Lierne, da...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag fra Farmen, hvor dagen stort sett går med til innesysler i regnværet.
Fikk lurt meg ut en snartur for å starte rengjøring og fylling av badestampen som skal benyttes i løpet av uka for å gi noen besøkende franskmenn en eksotisk og arktisk opplevelse;-) I kveld blir det et nytt livat lag i baren på WIAS HQ, slik at det blir en lang dag og natt det her skal vi se. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Ettermiddag fra Oslo. Bilen er nyvasket, kona har handlet og jeg skal på party. Bare å klæsje på Old Spice og komme seg avgårde. Her skal det konsumeres flytende væske med alkoholinnhold. Ha en fortsatt god kveld.
![]() |
#20 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God aften fra Royal Silk Lounge på BKK!
Bare en time til avgang nå. Tiden fra avgang hotell inne i Bangkok til vi satt i loungen var 55 minutter! Det må være ny rekord! En absolutt grei start på hjemturen. Nu er det Hennessy VSOP i glasset og Heineken i boksen!! Eneste jeg har å klage på så langt er at Thai har et usedvanlig dårlig internett i loungen! Det er som siiiiiiirup! Akk ja, men det er vel derfor jeg drikker! Skal blir 4 gøye timers venting på CPH i morgen ja! Men jeg gleder meg til ferske danske rundstykker og wienerbrød!! ![]() God natt alle sammen!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lördag morgon | Savipix | Flyforum | 28 | 22-02-2009 03:16 |
God lördag morgon | Savipix | Flyforum | 10 | 22-07-2006 23:59 |
God lördag morgon.... | Savipix | Flyforum | 7 | 01-07-2006 20:50 |
God lördag morgon | Savipix | Flyforum | 6 | 18-06-2005 13:33 |