![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
... från Sinsheim. Efter besök på teknikmuseet, fotbollsmatch och god middag har jag fått mig en god natts sömn och är klar för nästa etapp upp mot Köpenhamn/Malmö. Ser ut att bli fint bilväder även idag vilket är första gången på länge som jag har haft den ture. Renaulten är strålande på långkörning.
Edith: För lite sömn gjorde att jag inte viste vilken dag i veckan det var. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Er Savipix full??? Jeg ønsker uansett god lørdag og ikke onsdag...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
at your service!
|
![]()
Go morgen! Her er tidlegvakta i gang, lettskya og 18 grader allereie. Ha ein flott dag folkens!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God formiddag! I dag ser det ut til å bli en av de første virkelige sommerdagene, foreløpig rolig vind og skyfritt! Finfin lunk i luften er det også. Dagen vil stå i latskapens tegn, med lett dorming på terassen før noen litt mindre avslappende festligheter står på kveldsprogrammet. Ha en strålende sommerlørdag!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God lørdag morgen. Også er står dagen i latskapens tegn før jeg skal arrangere en liten grillfest på terrassen med endel venner........og der kom jeg på noe. Jeg må kjøpe inn grillmat og rekke ølsalget
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
|
![]()
Etter aa ha donert $500 til det lokale verkstedet for ny dobbel krystasjopengsforkobler (eller radiator og termostat som jeg tror det egentlig heter
![]() Det er langhelg her pga 4. juli paa tirsdag. Det er forbud mot fyrverkeri i omradet, men likevel er det kjempestands paa de lokale supermarkedene og utenfor Walmart staar det et kjempetelt! Go figure ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
....og der ble dagen plutselig ekstremt bra. For i postkassen lå det ett brev fra CBS (Copenhagen Business School/Handelshøjskolen) hvor beskjed om at jeg har kommet inn på ett masterprogram der.
![]() har også søkt NHH som jeg også vurderer men ennå ikke har takket ja til....men uansett om 2 år er også jeg ordentlig økonom (Siviløkonom) og en "jævla" blåruss ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ute på tur
|
![]()
Morn!
Har overnattet på Hapton Inn i PDX med utsikt over rullebanen hvor alt har ksjedd i morgentimene. Vinduene lar seg fint åpne, men er en idiotisk mygg-netting forran så er umulig å få tatt bilder. Så langt har 4-5 av UA sine 752'er, en NW 753(?) og en G-V pluss Lufthansa sin 340 snurret rett forbi nesen min her og jeg får ikke et eneste bilde. ![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lördag morgon | Savipix | Flyforum | 28 | 22-02-2009 03:16 |
God lördag morgon | Savipix | Flyforum | 10 | 22-07-2006 23:59 |
God lördag morgon | Savipix | Flyforum | 6 | 18-06-2005 13:33 |
God lördag morgon | Savipix | Flyforum | 1 | 19-03-2005 06:52 |