![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Gääääsp!
Efter att ha slutat 2130 igår är det på det igen på STOKESK idag 0545-1200 med massor av charter då Stockholm startar sin vinterferie idag. Temperaturen är i detta nu -14 och jag hoppas att värmaren på bilen fungerade som den skall i natt. Blev spotting igår och jag hoppas att kunna ladda upp lite bilder idag eller i morgon. Ha en fin start på dagen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Stavanger. 11t45 min gjenstår av arbeidsdagen. I enden av tunnelen Venter konsert med Marit Larsen i kveld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra hovedstaden. Her skal det spises frokost snart. Deretter blir det å pakke seg ferdig og kanskje ta en runde med støvsugeren før man blir hentet av en snill slektning som kjører oss til OSL
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen folkens...
Våknet av meg selv i dag da veslemor ble hentet av morfar i går og skal være på Hadeland til i morgen :-) Ble ferdig med oppussingen av sove rommet i går så det blir flytting av soverom i løpet av dagen.... I tillegg kommer det 9 stk hit i kveld og jeg skal prøve ut 7 tapas retter med øl og vin til.... Dette er en prøve middag før jeg kan invitere folket på jobben innom på tapas.. De er noen kresne sjeler så derfor må jeg prøve dette først.... Ha en fantasisk dag ......
![]() |
#5 |
Ute på tur
|
![]()
Morn!
Da har jeg sovd min første hele natt på noen uker, og det var en deilig følelse. Nå skal det hentes lunch fra Godt Brød, og så skal dagen brukes til minst mulig. -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Bislett. Her står rundstykkene i ovnen og eggene koker. Ute så laver det ned og er et par grader minus. Diverse småinnkjøp og organisering som står på planen idag, og til kvelden er vel sjansen stor for at det blir og finne på noe sprell. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra MAN! Sol og fint vært, litt kjølig, men er nå på vei tilbake til Tromsø (via CPH og OSL...) hvor jeg antar at det er noe kaldere.
Ha en riktig god dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra CPH - eksamen unnagjort i går, mens helgen skal brukes på oppgaveskriving. Håper å bli ferdig innen kvelden.
Ha en strålende dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God lørdagsmorgen fra Trondhei!
En grå dag uten store planer - det lover bra ![]() VC-10 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra nedsnødde Gamlebyen. Nå begynner jeg å bli lei alt dette hvite. Hva skal det være godt for? Friele Frokost i koppen og skiskyting på TV. Men straks blir det ut for å finne passende kjøtt til denne:
http://www.vinforum.no/?article=2837&type=news |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
O så vakre Lindern melder også om snøfall som skal eksalere utover ettermiddagen og kvelden.
Paneng Nua i går satt som ei kula - og jeg mottok uante mengder browniepoints fra madammen. Nå skal jeg lage marinade til Korianderkylling som skal serveres utpå kvelden. Til lykke og lykke til |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra vestfor hovedstaden. Her laver snøen ned og første runde for brøytekorpset (les: undertegnede med snøskuffen) er unnagjort. Ser av dagens metogram at dette bare skal være forsmaken på ettermiddagens store snøfall.
Jaggu bra vi får litt mer snø, begynte å bli lenge siden sist og vi trengte litt mer, var liksom ikke nok fra før ![]()
![]() |
#14 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God formiddag frå Trondheim
![]() Fortsatt grått her. Ikkje noko sol, dog ei lita lysning i det fjerne.... Ikkje mykje på programmet i dag. Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God formiddag fra Krsand!
Her har det kommet snø i morgentimene, men sandelig har det ikke gått over til regn nå med halvannen plussgrad. Så nå blir det vel ei herliga suppa fremover. Ingen planer bortsett fra at jeg skal jobbe i kveld og i natt. Noen skal jo servere tørste sjeler dyre drinker! Hva har skjedd med EB? Ble han tatt av tollerne i Sandefjord og sitter på bakrommet der enda?? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Her er effektiviteten på topp - man skulle tro jeg jobbet i staten med tanke på at Excelfilen så vidt er åpnet, og jeg vel er på sjette kaffekopp (forsøker å bli kvitt koffein/Coke Zero-avhengighet!).
Men nå får jeg kjøre på med en statlig krisepakke og sammenligne GNPs og dansk pax-tall de siste tyve år. Tjohey. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Da er det håp for meg og, da?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Excel-filen har 18 ark, så det tar jo sin tid, selvsagt. Prosjektveilederen min kommer fra Danske NAV(Arbeidsmarkedsstyrrelsen) og der ser det ihvertfall ut til at kaffe er mer populært enn mye annet.
EDIT: Og om noen vet hvordan man kan "feste formula baren" i Excel for Mac - sånn at den ikke "flyter rundt" - må de gjerne sende meg en PM... Last edited by JoeW; 21-02-2009 at 14:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lördag morgon | Savipix | Flyforum | 10 | 22-07-2006 23:59 |
God lördag morgon.... | Savipix | Flyforum | 7 | 01-07-2006 20:50 |
God lördag morgon | Savipix | Flyforum | 6 | 18-06-2005 13:33 |
God lördag morgon | Savipix | Flyforum | 1 | 19-03-2005 06:52 |