![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God lördag morgon irån Monaco.
Sitter och väntar på att min "taxi" skall hämta mig för transport the terminal 2 på Nice Côte d'Azure där jag sätter ´på plats 02A (internet check-in är härligt) för färd upp till Paris och "le 46-ième Salon du Bourget." Savipix2/Christian ligger säkert som bäst och snarkar på Hilton Roissypole just nu om han inte är ute och morgon spottar vid "linken" mellan T1 och T2 på Roissy. Ni får ha en fin dag allesammans... I know I will |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Greetings from Las Vegas!
Sitter og venter paa flyet videre til San Antonio. Har tapt de obligatoriske $8 paa en enarmet banditt, saa naa er jeg ferdig med gamblingen for denne gangen. AmWest ned hit var smekkers og trang ... ikke mye plass mellom setene der. Rimelig slitt ogsaa til aa vaere en A320. Men de eldste begynner jo aa trekke paa aarene ... Lite spennende aa se .. det er moerkt ... men knipset Hooters Air og Transmeridian 757'er mens det ennaa var lys nok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hmmfr, Vel god morgen sola titter i alle fall frem , men å bli vekket av vakttelfon kl 05:30 en lørdag er ikke så festlig.
God helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad lørdag... Frokost, kaffe og mange aviser. trening - lunsj og så bort til en venninne i kveld. Solen skinner...jippi!!!
Det er forøvrig akkurat 15 år siden jeg fløy America West første gang med A320 - så ja den begynner nok å dra på årene!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
*Gjeeeeeeeeeeeeeeeeeeesp*
God lørdagsmorgen folkens ![]() Jobbehelg er noe sjeit,men det må til. Har akkurat konstatert at min bedre halvdel er en smule rar... joa igår var det skoleavslutning (ho er lærer), så hva er da mer logisk en å nyte livet å virklig sove lenge første dagen i skoleferien ? Men nei da, før fanden har fått på seg tøfflane vekker ho meg å sier ho skal avgårde med ei veninne på hundeutstilling.. glad det ikke er bare meg som har sære interesser ![]() Noen som har noe oversikt om det kommer noe morro på OSL idag ? tenker sps på mil-charter. Canonen er medbragt og klar til dyst om det skulle skje noe etter jobb Dere som har fri.. nyt en av de første sommerdagene ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
glad lørdag - en liten Paris-pause (jobber med bildene nå) i Den Store Bade-vaskedagen! Badet så ikke ut, så nå måtte det tas - skikkelig! Nå har jeg støvsugd, fjernet ekkelt hudfett fra gulvet under badet, vasket flisene, og nå er det vaskene, badekaret og dusjveggen som skal til pers - men det er VARMT der inne! Senere blir det nok handletur - frøkna skal ha ny bilstol og vi må ha kroker til å få hengt opp den nye husken! Selv om det som nok frister allermest er en dag på vollene med 350D'en og sekken full av iste! men, men...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Heisann og god morgen fra Texas. Weather forecast 95 F / 96 % humidity...
![]() BTW... saa noen av dere ship 106 m/winglets paa OSL i dag? Dag
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lördag morgon | Savipix | Flyforum | 28 | 22-02-2009 03:16 |
God lördag morgon | Savipix | Flyforum | 10 | 22-07-2006 23:59 |
God lördag morgon.... | Savipix | Flyforum | 7 | 01-07-2006 20:50 |
God lördag morgon | Savipix | Flyforum | 1 | 19-03-2005 06:52 |
God lördag morgon | Savipix | Flyforum | 5 | 15-01-2005 17:46 |