![]() |
|
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det ligger vel i kortene at WF handling vil bli overtatt av SGS!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Lets turn those planes around.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Kan jo hende at det ligger noe mere bak enn det som er kommet ut på Boarding da ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Dette er ikke noe som er styrt av Sas gruppen, og betyr vel derfor stort sett ikke annet enn at Norport var billigere enn Widerøe og SGS i anbudsrunden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ikke uventet... Pluss egentlig ganske fornuftig. Som en stor konkurrent av SAS Gruppen synes jeg det er helt greit at Norwegian velger en annen leverandør...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Blue
|
![]()
A.G. Ellingsen sier jo ganske klart følgende til boarding:
Quote:
Sterling benytter jo SGS på Gardermoen, selv om SAS er kjempekonkurrent til Sterling. EDIT: Og bare for å ha nevt det; Norport er selvsagt proffer de også.
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Så hva mente du med innlegget da?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Widerøe overtar mye av SAS ground handling i Norge | Redcap | Flyforum | 74 | 04-12-2022 22:12 |
Widerøe overtar handling i Båtsfjord | Someone | Flyforum | 6 | 29-10-2018 19:32 |
Mange mister jobben på Torp - Widerøe overtar Wizz-handling | apeks | Småprat | 23 | 28-07-2015 21:54 |
Hvem overtar for SGS (SAS-handling)? | Tally-Ho | Flyforum | 137 | 23-01-2010 13:07 |
Norwegian ansetter - oppfølging handling | apron | Flyforum | 1 | 09-03-2009 22:37 |