![]() |
|
![]() |
#1 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Lurer på om det lar seg gjøre å legge ut lyd i en eller annen form her på forumet ??
Hvis JA, forklar hvordan dette gjøres og hvilket format som kan benyttes. Takk Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Den eneste maaten er aa legge den ut paa en nettside og linke til den.
Som f.eks. www.abc.com/sounds/burp.mp3 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Traveler
|
![]() Quote:
Jeg tenkte å lage et arkiv av " sikkerhet ombord" fra ulike flyselskaper og mange språk. Alle kan ta opp dette via mobil eller annet opptaksutstyr før flyet`s avgang - så er dette sagt og ingen skal diskutere dette igjen. Jeg har en Internettside som tar i mot wav filer eller lignede. Skal teste litt - kommer tilbake - har du noen opptak av safety ombord ??? Kom gjerne med idèr - ideèr og eventuelle innspill +/- åpen for alt Jan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ute på tur
|
![]()
Jeg er litt på farten, men vi kan da lage http://sounds.scanair.no/ og en mekanisme så folk kan laste opp ting?
![]() Sitter på LHR i store deler av morgen og koser meg i VSCH, så da skal det vel bli en ordning. -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Traveler
|
![]() Quote:
Kommer med noen forslag litt senere i uken om hva vi kan "samle" på av ulike lyder. Følg med. Jan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
spennene idé - selv har jeg lenge ønsket meg "cabin crew arm slides, cross chekc and report" i god kvalitet som ringelyd...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() Eller et opptak av "sikkerhetsprosedyrer ...? Som her.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Traveler
|
![]()
Dette er bra, ser at flere ønsker seg et arkiv av forskjellige lyder, alt fra sikkerhet ombord, spesielle meldinger og ikke minst kan man legge ut
![]() Dette kan jo bli interessant for folk flest ?? Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Er det en mulighet for noen form for lekkasje fra fly? | Concorde98 | Flyteknisk forum | 11 | 25-01-2016 11:10 |
Er det ingen mulighet på sas.no for multidestinasjon / avanserte routinger? | mcduck | Reiseforum | 7 | 15-07-2014 10:09 |
Er det mulighet for bagasjeoppbevaring på Værnes? | Norge Rundt På 14 Dager | Småprat | 5 | 08-06-2014 22:33 |
Hvorfor mulighet til å legge til flere bonusprogram? | pilot94 | Reiseforum | 2 | 29-04-2010 16:09 |
Mulighet for å legge opp lydfiler. | ATC-flyradar | Flyforum | 4 | 02-05-2007 18:51 |