![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Bruker United.com endel til å bestille billetter på SAS.
F.eks: 12NOV: KRS - OSL 21NOV: OSL - BCN 21NOV: BCN - OSL - KRS Alle segmenter i SAS plus ("First (A)" som det heter på united.com), koster 2556 på united.com. Får jo samme pris når jeg ringer den inn til SAS, men da vil de ha 300kr i gebyr for å booke den. Jeg finner ingen måte å booke den på sas.no. Dette er noe jeg gjør for å kombinere en utreise KRS-OSL, tur til USA, MR og tur hjem. BCN var bare ett eksempel (Tidene passer ikke helt på den da jeg kommer med UA38 09.45). Syntes det var på tide sas.no lot oss booke slik online! Last edited by mcduck; 15-07-2014 at 01:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Du kan booke på Avansert Søk på wideroe.no. Klikk på linken øverst, så får forumet noen kroner og.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Wideroe.no avansert søk finner ikke denne reisen. Eneste alternativ som kommer opp er via frankfurt på returen, pris 14000kr.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
HAr du prøvd å bruke "flere destinasjoner" under avansert, da kan du tukte WF til å tenke som du vil...
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jepp det er prøvd, lar seg ikke booke på wideroe.no :-/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Og du har også forsøkt å velge hver flight, ikke bare "laveste pris"? Velger du akkurat samme flighter for hvert legg som du fant med United skal du som regel få samme pris.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Men, jeg la inn på samme måte som på United.com og ITA Matrix: 12 NOV: KRS-OSL 21 NOV: OSL-BCN 21 NOV: BCN-KRS Gjelder forsåvidt ikke bare BCN, får samme når jeg søker på Frankfurt og andre destinasjoner med de datoene. Virker som wideroe enten syntes stoppen er for kort (ned/opp med samme fly) eller ikke gir meg t/r priser (Eksemplet over er jo KRS-BCN-KRS med 9 dager stopp i OSL på utreise). Grunnen til at jeg bryr meg er jo at jeg gjerne vil booke i Norge ![]() Vedlegg: United.com / ITA Matrix med flightnr datoer etc. Last edited by mcduck; 15-07-2014 at 09:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Har du prøvd expedia? Les mer her: http://www.flyertalk.com/forum/sas-e...s-tickets.html
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Er det en mulighet for noen form for lekkasje fra fly? | Concorde98 | Flyteknisk forum | 11 | 25-01-2016 11:10 |
Er det mulighet for bagasjeoppbevaring på Værnes? | Norge Rundt På 14 Dager | Småprat | 5 | 08-06-2014 22:33 |
Ingen Kims - ingen kos ELLER ingen Romjul ingen QUIZ | LN-KOG | Flyforum | 10 | 01-01-2012 23:10 |
Synes du SAS' nettsider suger? Vel, nå har du mulighet til å gjøre noe med det | CK | Flyforum | 37 | 11-11-2009 16:34 |
Finnes det mulighet å legge ut lydfil ? | ATC-flyradar | Flyforum | 8 | 25-04-2007 22:06 |