![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Altså slik man leverer fra seg og henter igjen senere samme dag. Årsaken jeg skal oppover for å se Værnes Airshow på lørdag og kommer opp med nattog. Skal fly hjem igjen, men i tanke på eventuelt regnvær så hadde jeg tenkt å ha med en liten bag med litt klær jeg kan skifte etter stevnet hvis jeg skulle ha blitt våt. Og en slik bag vil jeg ikke dra på rundt på stevneområdet og lurte derfor på mulighetene for oppbevaring av den på Værnes mens jeg er på stevnet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fant svar på det selv ja.
Men et annet spørsmål, er det brusautomater etter sikkerhetskontrollen på Værnes. Spørr siden jeg tviler på at jeg rekker gjennom sikkerhetskontrollen før kl 1900. Og da er alle kiosker og spisesteder stengt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
|
![]()
Ingen brusautomat nei.... Det at det ikke er noen mulighet i det heletatt er jo kritikkverdig...det burde jo vært en eller annen mulighet for å få kjøpt noe så "sent" på lørdager også...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det er vanndispensere i den nye propellterminalen. Kun plastglass, så evt. flaske må du ha med selv.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Tusen takk for svar myhrair og Mjolnir. Ser at 7Eleven i andkomsthallen er åpen til kl 22.00. Jeg for jo ikke drikke gjennom sikkerhetskontrollen men for heller handle litt der og vente litt med å gå gjennom sikkerhetskontrollen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er en brusautomat i den nye commuter teminalen. Prøvde den sist jeg fløy. Dvs. jeg betalte, men brusen uteble. Måtte da gå til Point...
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Er det en mulighet for noen form for lekkasje fra fly? | Concorde98 | Flyteknisk forum | 11 | 25-01-2016 11:10 |
Bagasjeoppbevaring OSL | LNv22 | Reiseforum | 4 | 26-12-2015 18:19 |
Er det ingen mulighet på sas.no for multidestinasjon / avanserte routinger? | mcduck | Reiseforum | 7 | 15-07-2014 10:09 |
Synes du SAS' nettsider suger? Vel, nå har du mulighet til å gjøre noe med det | CK | Flyforum | 37 | 11-11-2009 16:34 |
Finnes det mulighet å legge ut lydfil ? | ATC-flyradar | Flyforum | 8 | 25-04-2007 22:06 |