![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
…og snart ut døren for å rekke dagens første kundemøte. Har blitt lovet både kaffe og nybakt skolebrød - Nordstrand leverer:-) Ellers blir det litt jobbing på forskjellige steder i byen før en lunsj med danske spesialiteter. Klar, ferdig tirsdag:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen/ettermiddag fra KL,
Her er snart hele arbeidsdagen ferdig. Et par møter til så er det tid for å dra tilbake til hotelleriet. Igjen middag med noen gode kolleger i kveld. Har forresten Fnate vært innom hotelleriet der jeg bor og gjort seg bemerket? Ha en fin dag folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Restoran makan er en franchisekjede under Bongos tryllereiser. Menyen er hovedsaklig basert på sjokolade og cola.
De er organisert som et NUF og registrert i den innerste skuffen i en postboks på Cayman Islands. Ledergruppen består av en elefant og en elg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra kantina på CPH. Der gikk det brått fra Sonny Crocket til strieskjorta og havrelefsen.. Savner varme, sand, sjømat og fravær av jantelov.
Nå er det å komme seg hjem på hjemmekontor og bestemme seg for om man drar opp på hytta eller har tre dager hjemme alene på Knaus De Ville. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen fra terrassen, hvor det endelig er mulig å sitte i bare t-skjorta. Tyder på at våren er på vei.
Kaffe i koppen, 10cc på radioen, god utsikt til naboene som drar på jobb .. Suuuuckers …. Selv skal jeg bare opp trappa. Livet er godt her på Haugen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Quote:
God morgen fra CDG. Ingen køer på connections inn fra USA og kokken hadde smurt sammen en skikkelig god kyllingkasserolle. En cappuccino på toppen nå og formen er topp. Han lille grå loker rundt her en plass og roper på kake. ![]() Turen over med Delta One og 767-400 var bra egentlig. Det negative først. Det ble innmari trangt. Ligger man på siden kan man ikke bøye bena. Det er også så hardt å ligge der at jeg må vurdere hofteprotese. ![]() Men på den positive siden så var det skikkelig kaldt og godt langs vinduet og det bråker såpass at man ikke blir vekket av om noen snorker, promper eller serverer frokost. Det skal man faktisk ikke kimse av. Da kan jeg til og med tilgi hun som serverte glass med omtrent 1 millimeter pre-departure skvip, som hadde fått Champanskij fra Dagestan til å fremstå som Krug, og i tillegg insisterte på at det var Champagne. ![]() Nå er det uansett bare deilig og straks være hjemme hos hun der som jeg drev og fikk Asia syken på grunn av før, og plutselig stormet hjem fra jobbturer for å treffe. Ha en fin en
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 21-02-2023 at 13:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
|
![]()
Bok 7? Du er bare en foran, da .. Sekser'n er bra!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Ja. Jeg trenger litt Skippy pauser i blant. 6'ern er jeg enig i at var knall.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God dag fra Alpene. På terrassen i Oberlech med kombinasjonen Kalt Bier und Schnell Gläser. Og sånn går nå dagene
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag
Da var dagens undervisningsøkt gjennomført på Zoom. Dette er første skikkelige undervisningøkt på nesten 2 år. Kjekt å komme i gang igjen. Jeg tror det gikk noenlunde greit. Håper studentene også er enig i det. Ny økt i morgen igjen med samme gruppe
![]() |
#11 |
Free Luigi
|
![]()
Endelig kveldsro nok til å få med meg episode 6 av The Last of Us. Jeg gir meg helt over, den serien er det beste jeg har sett på årevis.
![]() |
#12 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen fra «kontoret», etter espresso, yoga og 5 miles frisk morgentur langs Stillehavet - er det tid for litt bading - sölvbryllup er absolutt helt greit.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Endelig tirsdag | EB | Flyforum | 16 | 08-06-2022 06:17 |
Endelig tirsdag | EB | Flyforum | 15 | 19-04-2022 17:08 |
Endelig tirsdag.... | EB | Flyforum | 10 | 23-04-2019 23:36 |
Endelig tirsdag | EB | Flyforum | 31 | 22-08-2017 22:39 |
Endelig tirsdag... | EB | Flyforum | 22 | 16-03-2010 22:49 |