![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Vindfullt og vått her. Etter jobb blir det å byttet en seng som det fortsatt gjestår garanti på. Det fordrer et besøk til Ikea. Gi meg styrke. Ha en fin en!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Beitostølen. Litt snø i luften, men ser ut som tåken er i ferd med å slippe. Egentlig skulle vi sittet i kjelleren på Alter Goldener Berg og trykket i oss fondue i kveld, så vi får heller lage vår egen fondue-aften her på hytta. Så både oste- og kjøttvarianten står på programmet. Ha en fin dag
Ellers gis det alltid en high five til de som klarer ødelegge en seng ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Kolsås. Var en tur på IKEA i går og prøvde å få svar på spørsmålet "Hva koster ny kjøkkenbenk, fiks ferdig installert og alt i orden" og det var tydeligvis et vanskelig spørsmål for løken som betjente oss. Prisen på selve benken var grei nok, men måtte mase litt for å få løken til å sjekke hva montering koster. Kom også fram etterhvert at det må rørlegger til for å koble vaske og avløp, og kanskje en elektriker for platetoppen, hvem vet? I hvert fall ikke kjøkkenselgeren hos IKEA. Fant ut etterhvert at prisen vi fikk var for feil benkeplate og frakt var heller ikke inkludert. Demontering av gammel benkeplate koster penger også viser det seg...
I dag blir det vesentlig roligere og eneste butikken som står på planen er Meny for å fylle opp spisskammerset litt |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra DY370 på veg nordover igjen. Fullere i dag, ca 60-70% belegg, men er DY sin eneste avgang til TOS idag, og kjærra går også videre til LYR, så noen skal sikkert dit og. Moderat turbulens da det visst er ca 200kmt medvind. De aller fleste i crewet virker å være fra SVG og BGO, noe det har vært mye av den siste tiden, noen som vet grunnen? De som har lengst ansiennitet? Overhørte tidligere i år at fler av de sover i kollektiv nære OSL for tiden...
![]() |
#5 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
God morgen fra Bayern.
Fina veret, kald om morgenen, men skal visst bli opp mot 18-20 + ut på ettermiddagen. Morgensykkeltur til konditoriet unnagjort, nå nytes en SjokoCroissant og nytraktet kaffe. Fnt liv her ute på landsbygda, et par flyturer i helgen skal nok bli fint det og. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Makan fra Lillestrøm. Sånn rent generelt. Mye kaffe er drukket. Mailer besvart. Ting sagt.
Men ellers (bank i bordet) ser det ut til å bli en nogenlunde rolig dag. Har printet ut en 140 siders masteroppgave i verdivurdering av farmasøytiske firmaer, så kanskje jeg kan begynne å få lest den. Kanskje jeg også får tatt en liten tur på polet. Ha en fin en
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Ellers god dag fra gjemmekontoret. Er visst nok å gjøre i dag også. Venter på helgen. Og mulige 43 mill. fra Hamar i kveld. Ha en god en ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God formiddag fra bortekontoret
Et par dager fri var utrolig deilig, selv om det ble et par timer med oppfølging av trucker i går morges. Her er straks siste truck på vei mot øst og morningens største stress moment er avsluttet. Så da er det bare å starte å rydde i litt andre forefallet som må på plass. Har en del på "should have been done - to do listen" så er vel bare å starte og jobbe seg igjennom. Men først, litt påfyll av kaffe S |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra tåka. Hyggelige resultater fra skanne-gjengen i Lillestrøm som tilsier at man må antageligvis anskaffe seg briller for å ikke se dobbelt.. Alderen tynger.
Nå er det snart langtur i marka med barna - kakao og vestlandslefse hjelper litt, men ikke nok til at jeg hadde vunnet noe valg hvis jeg stilte. Ny dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
Nei nei. Bare meg og elefanten sitt "Elefond" investeringer som må perfeksjoneres. Det er jo snakk om arven hans. Han har en aksjesparekonto og det er til og med tinglyst at pengene skal brukes til å frakte han att og fram til Bora Bora og Yellowstone med verge om noe skulle skje med meg. Første gang advokatkontoret hadde gjort noe sånt.
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen fra solskinnet. Morgenens Teamsmøte er avsluttet. Nå litt pausetid før vi farer avgårde for sprøyte nummer to.
Regner med at det blir servert noe godt til middag i dag. Og KAKE .... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]() Quote:
Så elefanten ønsker å bli kjørt gjennom vaskemaskinen hver eneste dag, for så å bli hengt ut til tørk???? Mine investeringer i farmasi og spesielt i Nordic Nanaovector har den effekten på mitt liv. Usikker på om det kan anbefales. Men blir medisinen godkjent, så får man råd til flere turer i suites til Yellowstone. Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God kveld fra Lillestrøm.
![]() Her har man ferieuke som benyttes hjemme. I dag kjøpte man en Samsung S21 Ultra 5G så litt å sette opp. Det begynner å se bra ut. Håper været gir anledning til en tur og noen bilder snart. God kveld folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
ScanFlyer Ununoctium
|
![]() Quote:
![]() Quote:
![]() Vi har bittelitt tullepenger i Ultimovacs som vi kjøpte i fjor sommer. Men jeg synes det er irriterende å ikke ha noen anelse om hva som er mulig oppside. Veldig irr. Irr+ faktisk. Industri og sånt kan jeg regne meg litt hjem på liksom. Sent from my iPhone using Tapatalk[/QUOTE]
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Er Bongos Tryllereiser på børs?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Litt fornøyd med meg selv faktisk. Ante ugler i mosen da hun Yellendama begynte å snakke dritt og solgte meg ut prompte. Da var kursen allerede på vei ned i kjelleren. Nå har den sånn delvis tatt seg opp, men kanskje ikke dumt å sitte på gjerdet litt. Har doblet pengene mine likevel. Ingen store summer dog, men nok til en japp og cola og muligens en bensintank eller to. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
![]() |
#18 | |
Flyklapper
|
![]()
Det er tydeligvis for sent ...
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag fra Stavanger | Twin Otter | Flyforum | 9 | 30-06-2014 12:36 |
God onsdag morgen fra Stavanger. | Twin Otter | Flyforum | 12 | 30-04-2014 17:51 |
God onsdag morgen fra Stavanger | Twin Otter | Flyforum | 22 | 02-11-2011 21:00 |
God lørdag fra Stavanger | sirpjalle | Flyforum | 7 | 13-08-2011 15:29 |
God onsdag fra Stavanger | dc-8-63 | Flyforum | 16 | 03-08-2011 18:17 |