![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Morgenkaffen og en yoghurt er inntatt. Nå er det bare å hive seg rundt å komme seg på bussen til jobb. Og når man er på vei tilbake derfra så er vi halvveis i arbeidsuken. Tiden flyr.
Ha en fisefin dag forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Litt tidlig morgen enda, men på tide å slepe seg opp snart..
Må pakke bagen for et par dager, skal kjøre opp til Sandnessjøen i løpet av ettermiddagen. Så da blir det nordnorge et par dager fremover... Ha en god dag flytittere!
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra BGO. Her er man på vei til Ålesund. SAS opp i dag og prøve Norwegians nye direkterute tilbake i morgen ettermiddag. Tipp topp dag ønskes alle
Okt: 11/10 SK BGO-OSL: 14/10 SK OSL-BGO Okt: 28/10 BT BGO-RIX: 30/10 BT RIX-BGO Nov: 2/11 SK BGO-AES: 3/11 DY AES-BGO Nov: 22/11 W6 BGO-GDN: 24/11 W6 GDN-BGO Nov: 25/11 LH BGO-FRA: 27/11 LH FRA-BGO Des: 12/12 SK BGO-ARN: 14/12 JZ ARN-BGO Jan: 07/1 SK BGO-SSH: 14/1 SK SSH-BGO |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
T minus 6, så er det ferie! Sitter her noe trøtt i trynet og er klar til å hive meg over dagens oppgaver! ![]() ![]() Ha en fin fag forumister! ![]()
![]() |
#5 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen fra en av Ruters Blå som passerer Sørli - etter gårsdagens møte med UDI er vi 2 som savner USA's byråkrati - at vi har vært gift i 15 år er tydelig en ulempe ;-( dette er ikke lett - tilbake til start ;-(
Ha en fin dag med forumsmak --- I am here: http://maps.google.com/maps?ll=59.874523,10.787485
![]() |
#6 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå ein av Ruters røde som passerer Skøyen på vei til FBU
![]() Siste arbeidsdag i Oslo denne veka og heimatt med Sas i ettermiddag. Ha ein flott dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God dag fra Saigon. Nå sitter jeg på Coffee bean ved Notre Dame Cathedral (ja, de har en her også). Her er det også Facebook-tilgang, i motsetning til alle andre plasser jeg har vært i byen.
Da jeg ankom Bangkok mandag ettermiddag, fant jeg ut, dum som jeg er, at jeg hadde glemt jakken min med lommebok og andre småting i skapet i suitten min på flyet. Sa ifra om dette til lounge personalet med en gang jeg merket dette, rundt 30min etter at jeg hadde forlatt flyet, men jakken ble aldri lokalisert... Så nå sitter jeg her uten bankkort og med nødkontanter fra DnB... Good times! Ha en fin dag folks! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra SVG
![]() Venter på flyet til Glasgow, foreløpig 30 min forsinket... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Da har jeg allerede fått meldt meg på Birken og fått oppdatert meg på nyeste info om det økonomiske sirkuset våre sør-europeiske venner har stilt istand. Ellers så blir det å lage noen fjonge grafer i Excel, samt endel andre ting før jeg kan komme meg hjem å fortsette å pakke ting i kasser ifm flyttingen.....ha en fin dag
Last edited by Someone; 02-11-2011 at 09:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Oslo!
På plass litt sent på kontoret i dag, så det blir straks å kaste seg over dagens arbeisoppgaver. I går blåste man av nesten 15 000 på seks nye spisestuestoler (Eames DSR Plastic Chair), og disse skal hentes i kveld. Ble vel noen EB poeng av det også ![]() Gått mange ganger tidligere?
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Tre, så mangler to ganger før jeg kan begynne med "tidlig-påmelding"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God formiddag fra Krsand!
Her er jeg veldig stolt over å kunne si at jeg definitivt IKKE skal gå noe Birk! Tåke i KRS i dag, men det ser ut til å være bra vær over den, så når det klarner kan det nok bli en fin dag. Kvelden i går gikk med til å male kjøkken, samt strøk nr 2 i ett av soverommene. Så skal madammen ta det andre soverommet i dag pluss skapdører. Så da får far male et strøk til på kjøkkenet i kveld igjen. I morgen håper jeg å få montert det nye kjøkkenet, og da nærmer man seg innflytting. Forkjølelsen sitter enda i kroppen og 2 dager med maling har vel ikke gjort den bedre. Kjenner det iallefall godt i ryggen, da man ikke er vant til slike fysiske utskeielser! Er det rart jeg drikker?? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Vel, vel. Det er bare å drukne sorgene i kaffe og satse på 2013. Grå men mild og fin dag på kontoret. Ha en fin dag alle sammen.
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God formiddag fra Malmö. Hjemmearbejdsdag og en hel del på pogrammet.
Efter at have været alene hjemme med junior, der har været syg i 3 dage, så trænger jeg absolut til at arbejde lidt og til en dag uden tegnefilm og børnespil. Men hvad gør man ikke for at konen kan komme på job og holde SAS flyvende ![]() Dagen startede hos Volvo for at bestille en del til bakspeglet, som desværre er faldet af. Ikke billigt med sådan en plastikkappe malet i bilens farve. Heldigvis startede dagen også med en ret stor ordre i firmaet, så det går nok alt sammen. Ellers er der kun 1 uge til afrejse med SK973 og pladserne er (overraskende nok) allerede bekræftet. Bliver skønt med 3 ugers ferie i Khao Lak området ![]() God dag til alle...
![]() |
#15 |
Amatør
|
![]()
God tidligettermiddag fra kontoret, at jeg fortsatt lever etter det trøkket det har vært på jobb så langt idag er ett mirakel..! Blir godt å komme seg hjem etterpå, vaffelvær er det også! =D Sistnevnte kombinert med House slår aldri feil det heller.
Hva er disse feriekodene dere småbabler om innimellom? ![]() *Innblitt nysgjerrig* Ha en god ettermiddag forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Free Luigi
|
![]()
Det er kanskje på sin plass å forklare hva T'en står for om folk lurer? Le logic : time
![]() Se på det matematisk. T = Tid, "minus" = subtraher tiden igjen til noe skjer. Så tiden fram til jeg skal til Oslo er ca *totalen av tid* minus *tid som er igjen*. Dermed blir det null en gang når det endelig skjer ![]()
Spoiler mixer Last edited by Polaris; 02-11-2011 at 18:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Samme opplegget under oppskytnlng av raketter og romskip o.l
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Flyklapper
|
![]()
G'ddag fra Nordre Georgia ... Guttungen måtte ha en operasjon i går pga brukket finger .. legen var tre timer forsinket og vi var ikke hjemme før ved nitiden. Og klokken 04:30 gikk alarmen - guttungen ulte som en luftvernsirene på rommet sitt .. hånden hadde svellet opp så gipsen var blitt aldeles for trang .. så da var det avgårde til legevakta igjen for å få justert den ... Fikk kjapt hjelp, men ble sittende å vente på utsjekkspapirene i en time da det kom en ambulanse med en fyr med hjerteattakk .. dermed var det alle mann i arbeid. Velvel - man klager ikke på slikt, og det så ikke særlig lovende ut for stakkaren ..
![]() Vel - solen skinner, kaffen flyter fritt og det trengs for å holde øynene åpne. Og det trengs ettersom den j**** vintertiden deres gir meg en time ekstra arbeid denne uka .. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fra Stavanger | Twin Otter | Flyforum | 9 | 06-08-2014 18:16 |
God onsdag morgen fra Stavanger. | Twin Otter | Flyforum | 12 | 30-04-2014 17:51 |
God morgen fra Stavanger | Twin Otter | Flyforum | 17 | 28-10-2013 16:35 |
God onsdag fra Stavanger | dc-8-63 | Flyforum | 16 | 03-08-2011 18:17 |
God morgen fra Stavanger! | sirpjalle | Flyforum | 15 | 03-05-2011 00:40 |