![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Akkurat hjemkommet fra nattevakt på Forus. Nå skal det bli herlig å finne loppekassa! Ha en fin dag forumister.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Noen kommer og noen går. Anyway, dagen er allerede godt i gang, så nå blir det litt tid til å skumlese forumet mens jeg venter på at jobber som er satt i gang skal gjøre seg ferdig. Ha en flotters dag! ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra prærien! Minner mer om høst enn sommer utenfor husets fire vegger akkurat nå. Godt det snart er feire, eller...?
![]()
![]() |
#4 |
Browncoat
|
![]()
G'day fra havet
Her er det bare å vente frem til hjulvispen kommer, for å plukke opp meg og 17 andre for så å flakse inn til BGO. Satser på å komme så pass langt frem i køen at man finner en en-seter på S-92en. Håper det ikke er for stor kø i sikkerhetskontrollen på BGO når man skal gjennom den. Utenfor vinduet så er det et greit vær, ikke noe nedbør, men heller ikke noe sol. Håper det ikke er verre hjemme. Ha en fin dag forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
God mandag fra Trondheim
Satser på en normal dag.....men månedsavslutning tvinger nok gjennom overtid. Ha en flott mandag ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Gaustad. Panikken begynner så smått å bre seg ettersom det kun er 4 arbeidsdager igjen til ferie. Inkludert denne.
Utover det er det ikke så mye å si. Bare å snu lua bak fram og legge i vei, tenker jeg Ha en fin en
![]() |
#7 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God formiddag fra Oslo nord - 4 dager til ferieavvikling i mer solrikt og varmere strøk og fler fly av ulike flyselskaper og ikke så mange B737 som fartes på Norske flyplasser.
God dag i luken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God mandag fra Sola, ikke det aller beste været her i dag men ikke det verste heller.
I dag er det knoting på PC som gjennomføres, i morgen blir det kanskje et lite oppdrag i skauen. Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra studentbyen. Siste arbeidsdag før ferien idag for min del, men det er hovedsakelig fordi det er juli imorgen. Selve reisingen må nok drøye til søndag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God ettermiddag, diverse ærend som måtte gjøres, men noe av det fikk jeg ikke gjort grunnet at skolen ikke har lagt ut timeplanen for høsten. Ja de har lagt ut alle andre timeplaner unntatt for mine fag og sånn går nu dagan. Sommerjobb i morgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag fra Stavanger. | Twin Otter | Flyforum | 13 | 11-08-2014 21:52 |
God mandag fra Stavanger! | sirpjalle | Flyforum | 6 | 17-12-2012 18:31 |
God mandag morgen fra Stavanger | Twin Otter | Flyforum | 16 | 06-02-2012 19:36 |
God mandag morgen fra Stavanger! | sirpjalle | Flyforum | 16 | 23-11-2010 01:47 |
God mandag morgen fra Stavanger! | sirpjalle | Flyforum | 18 | 05-10-2010 02:19 |