![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]() Quote:
Så elefanten ønsker å bli kjørt gjennom vaskemaskinen hver eneste dag, for så å bli hengt ut til tørk???? Mine investeringer i farmasi og spesielt i Nordic Nanaovector har den effekten på mitt liv. Usikker på om det kan anbefales. Men blir medisinen godkjent, så får man råd til flere turer i suites til Yellowstone. Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]() Quote:
![]() Vi har bittelitt tullepenger i Ultimovacs som vi kjøpte i fjor sommer. Men jeg synes det er irriterende å ikke ha noen anelse om hva som er mulig oppside. Veldig irr. Irr+ faktisk. Industri og sånt kan jeg regne meg litt hjem på liksom. Sent from my iPhone using Tapatalk[/QUOTE]
![]() |
![]() |
#3 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Litt fornøyd med meg selv faktisk. Ante ugler i mosen da hun Yellendama begynte å snakke dritt og solgte meg ut prompte. Da var kursen allerede på vei ned i kjelleren. Nå har den sånn delvis tatt seg opp, men kanskje ikke dumt å sitte på gjerdet litt. Har doblet pengene mine likevel. Ingen store summer dog, men nok til en japp og cola og muligens en bensintank eller to. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag fra Stavanger | Twin Otter | Flyforum | 9 | 30-06-2014 12:36 |
God onsdag morgen fra Stavanger. | Twin Otter | Flyforum | 12 | 30-04-2014 17:51 |
God onsdag morgen fra Stavanger | Twin Otter | Flyforum | 22 | 02-11-2011 21:00 |
God lørdag fra Stavanger | sirpjalle | Flyforum | 7 | 13-08-2011 15:29 |
God onsdag fra Stavanger | dc-8-63 | Flyforum | 16 | 03-08-2011 18:17 |