![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen. Klar for litt kontorering før et par møter i sentrum. Dagen avsluttes med bobler hos en kunde i ettermiddag...og så er det sommerferie:-) Ha en like bra fredag du.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Her så jeg feil på klokka med en time, da eldstemann lurte på om vi kunne stå opp kl 05. Jeg trodde den var 06. Så her er alt frokost inntatt og det er fryktelig lenge til barnehagen åpner. I kveld blir det ut for noen øl i Asker med andre fedre i barnehagen her. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra L1, hvor jeg for første gang opplevde billettkontroll i den ubetjente delen av toget.
Litt sløsing av godværet å være inne på jobb i dag men slik er det. Siden det er fredag blir det vel en vaffel |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Bestemte meg for å ha veldig kort pendletid i dag, så benytter meg av hjemmekontoret. Har faktisk allerede fort gjort en del, og regner med en effektiv dag i dag. Og så er det plutselig helg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God fredag. Trodde det ikke skulle bli en skit å gjøre, siden Sverige omtrent har stengt i dag, men det kjennes ikke akkurat sånn ut.
Heldigvis snart ferie! God fredag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God eftan fredag fra SK4175 som tar meg til SVG. Lite pax her i PLUS, mer trengsel bak. Slikt liker vi. Nå venter en liten uke med fri før vi er klar for neste økt.
Vell hjemme blir det god mat, vin og sikkert tidlig kubbings. Nyt helgen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God ettermiddag fra OSL. Her sitter man som sist fredag ved C gates og venter på en tur til TRD denne gangen. Dessuten har jeg den første ferieuka!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God fredag fra Seattle! Første opphold i byen, i dag blir det sjøfly og Boeing på programmet. Kanskje et par Miller Lite etterpå?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
Du er i Seattle og drikker Miller Lite? Håper du spøker ....
![]() Har akkurat booket min første flybillett til Everett. Men desverre ikke for meg selv, men for guttungen som skal besøke broren sin i Berllingham. Overraskende nok var det billigste alternativ fra Atlanta. Sol og fint her i dag. Stålsetter meg for arbeidshelg, men det skal nok gå bra. Travelt nå i kveld, men det skal det jo være. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det blir et par Bud Lite også LN-MOW
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
Du er dømt til evig kiling under tærne av en 142 kilos dverg på et varmt sted når den tid kommer. Uten mulighet til toalettbesøk.
God natt herfra. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad fredag fra Ris | EB | Flyforum | 20 | 27-07-2019 04:46 |
Glad fredag fra Ris | EB | Flyforum | 11 | 01-06-2019 04:15 |
Glad fredag fra Ris | EB | Flyforum | 14 | 05-10-2018 15:16 |