![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Klar for dagens første møte - som heldigvis er «walk&talk» en times tid fra klokken 07:00. Så blir det flere møter i sentrum og et par møter i Østfold. Ha en fin fredag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Mornings fra havet.
Ble litt av en start på nattevakten i går. Seafood buffet til «frokost», det ble nok fylt en halv kubikk i vommen. Mett enda så frokosten nå kl 07 utgår. Det merkelige er at Jon Blund har ikke funnet meg enda. Normalt ville jeg nå vandret rundt i letter koma og kjempet hardt for ikke å sovne stående. Ja ja, blir taco til "frokost" i ettermiddag. Da er alt på stell. Igjen. God helg Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra studentbyen. I dag ringte alarmen litt vel tidlig synes jeg men går vel. Kantina på jobb fyrer opp egg og bacon så står over frokosten hjemme.
Hurtigtoget til Sandefjord venter i ettermiddag, sparer vel hele fem minutter sammenlignet med vanlige toget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra L1 retning Oslo S. På tide å jobbe litt før jeg tar helg og setter i gang med pizzabakingen i heimen. Også det er fars jobb. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Groruddalen og i dag må gjøres klart for fredags Taco - og dagen går av seg selv.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord.
![]() Blandet vær og litt små-kjølig utendørs, nok til å fyre opp både gulvarme og peis det. Her har man 10 dager fri på rappen, ikke ille det. Men.. med det moderlige opphavet på flyttefot til ny kommune, ny jobb og samboer i Rennebu så kan undertegnede se langt etter late morgener i senga, da man har snakket seg inn i å hjelpe til med pakking etc kommende uke. Ha en god en. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Her kom en seg tidlig opp i dag og mekka te skikkelig frokost alla lørdag, til minsten i dag. Nå er det stille i heimen og nytraktet kaffe nytes. Utomhus er det flott høstvær.
Vurderer å ta en tur utom gamlekontoret, som fortsatt holdes i hevd, og få endret litt på en CT. Den er booket i C, men for å være helt ærlig, vegrer jeg meg litt til å fly C når det er mulig å fly i F. Vi får se. Ha en glitrende flott helg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen!
Det blir en relativt rolig dag på kontoret, før det settes kurs mot rådhuset. Må diskutere noen kjedelige velforeningsgreier i en velforening der jeg ble leder fordi jeg ikke var til stede. Fantastisk konsept. Men det slår i alle fall en tur til IKEA. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra jobben. Ut å kjøpe Nespresso til mor. Så blir det lunsj og deretter fly til Ålesund med DY kl 15:05. Aldri spesielt morsomt å høre om sterk vind og fare for torden. Men det hører kanskje høsten til. På kveldens meny står gravlaks fra Svanøy. Fredelig fredag ønskes !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Skal sies at han tok valget og vervet alvorlig så ikke sikkert det var et så dumt valg. Men ja det er lett å gi posisjoner til folk som ikke er tilstede. ![]() God morgen - her ble man hjemme pga magetrøbbel. Men men kan iallefall sende noen eposter fra senga og kose meg med Cola, pus og radio. Pusen er skikkelig storspist av seg etterhvert blitt, men så er han en ganske sterk og muskuløs kar som sikkert trenger den næringa... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Har gjort en viktig endring: Innførte øldrikking på styremøtene, det ble de andre glad for. ![]() God bedring til deg! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen OSL der jeg venter på KLM til AMS. Følte meg ikke så innmari klar for tur akkurat nå. Mindre enn 24t etter jeg kom hjem fra forrige. Heldigvis hjem med KLM sin "partybalje" imorgen kveld. Den "nye BA768/770".
Ha en fin en UPDATE: Gud hjelpe meg. Har aldri vært med på håndbagasje mayhem av en sånn skala før. Full stopp og heeeelt propp i boarding når en busslast Kinesere og Amerikanere skulle boardet med hele flyttelasset sitt. Seff går man også ombord sist. Tok 30 minutter å fylle en 737
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 05-10-2018 at 11:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Gdnk fra det Sørlandske!
Her er man hjemme med tungt hode og rennende nese. Halsen er fortsatt sår til tross for at jeg tømte flaska med Jägermeister i går kveld. Makan altså! Ingen andre planer enn å bytte mellom sofa og senga noen ganger i løpet av dagen og håpe på snarlig bedring. På den andre siden fikk jeg endelig gjort ferdig testen av de aller nyeste Business Class setene på Singapore Airlines A380 og fikk den ut på nett. Du finner den her om du vil lese: https://finalcall.travel/no/test-sin...a-airbus-a380/ Nuvel! God bedring til meg og alle andre syke. Tror jeg må ringe legen og få en ny flaske Jägermeister på blå resept, ellers blir vel denne helga et helvete. Sannelig ikke rart jeg drikker. God helg ønskes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
God morgen, ellerno. Åpnet dagen med en halvtime i boblebadet. Ufattelig deilig å sitte der i skjul bak trærne med kaffekoppen og se alle løkrullene som triller nedover veien på vei til jobb. Minner om en gammel Lumbago-låt. Nå har jeg fått dyttet kona ut også, så da kan jeg stille og rolig fikse meg litt egg, bacon og hashbrowns.
Snart helg, og i morgen har jeg planlagt å dra på modell- og samlermesse på Delta-museet. Legger igjen lommeboka hjemme. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Igjen er det helg, og igjen så står en 789 for tur. Denne gangen internasjonal flight. Hva mer kan man ønske seg da annet en et crew i perlehumør? Satser på god service og en god natts søvn når den tid kommer.
Ha en fin helg om du er nord eller syd, øst eller vest.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad fredag fra Ris | EB | Flyforum | 20 | 27-07-2019 04:46 |
Glad fredag fra Ris | EB | Flyforum | 10 | 12-07-2019 15:05 |
Glad fredag fra Ris | EB | Flyforum | 11 | 01-06-2019 04:15 |
Glad fredag fra Ris | EB | Flyforum | 12 | 21-09-2018 20:16 |
Glad fredag fra Ris | EB | Flyforum | 10 | 07-09-2018 16:42 |