![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Solen skinner igjen og jeg er klar for å åpne hjemmekontoret - selv om jeg egentlig ha avspasert i dag. Satser på at det blir en skikkelig tur i marka allikevel i løpet av formiddagen. Ha en bra inneklemt en du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God inneklemt morgen fra Stavanger. Da ble det opp tidlig også i dag. Vi starter med kaffe og TV, så frokost når hun jeg bor sammen med våkner. Lunsj skal inntas på Amfi Madla sammen med yngste jenta, samt det må trimmes litt, så da er jo endel av dagen fylt opp med aktiviteter.
Ha en fantastisk fredag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra Øst-Europa. Her står som vanlig kakefatene klare til frokost. Forsøke å finne noe mer levelig i matveien som litt brød og evt egg og sånn. Ha en fin dag!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra kontoret. Dagen ble startet med en sykkeltur til jobb, selv om det kanskje var litt optimistisk å droppe jakke. Uansett kan man man nydusjet og frisk kaste meg over excelarkene. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God morgen fra et forferdelig vær i Skaun!
Regner sidelengs og med heftig vind i tillegg er sommeren endelig kommet til Trøndelag! ![]() Siste dag foreløpig med Diamond her, etter 5 år fortløpende. Vært sykemeldt store deler av året, så klarte "bare" 76000 poeng denne opptjeningsperioden. Har egentlig lite å si når man kommende år blir Gold For Life, regner med å ha det klart allerede før jul! Malta neste uke, vurderer å droppe boblejakka da! God helg alle sammen, og måtte Spurs slå Liverpool i morgen! COYS Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Free Luigi
|
![]()
God fredag fra hjemmekontor på inneklemtdagen
![]() ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God dag fra hjemmekontoret. Har kontorert litt opp til søppelfyllingen. Har kontorert en wiener i lompe. Har kontorert bort støvet på gulvet og kontorert inn litt penger.
Nå tror jeg sannelig jeg skal hjemmekontorere noen tomflasker og handle litt lunch Ha en fin en
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
Som vi sier her i USA .......
![]() Inneklemt my a** .. dag 4 av 6 står for døren. Men først skal jeg ha meg en dugelig omgang egg & bacon .. deretter blir det en tur på dynga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Ikke så inneklemt her i den lille bokhandelen, en travel uke med Global arkitektur i fokus, det nærmer seg happy hour i kantinen (med tappe kran) - ny lokal IPA «On Tap» - neste er det en liten ferie langs Oregon Kysten, ser frem til lange turer langs Stillehavet, med den lille italienerinnen, 2 hunder, espresso og kamera.
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
Røyk på en Sigma 150-600 linse til Nikonen min til under 800 daler ... klarte ikke å motstå .. kanskje det blir litt himmelspotting også?
12 minutter igjen av vakta .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Her beveget en seg fra DX til FX.....
![]() |
|
|